İYİ MİSİN? ,4

11 3 4
                                    

ARKADÂŞLAR BEN SEMETAE CIYIM AMA ANLIK BİR KARARLA SEMEKOOK YAZIYORUM BAŞIMIZA TAŞ DÜŞMEZ İNŞALLAH NEYSE BU BÖLÜMDE JUNGO DA VAR GAGAGAGAGAGAG

NEYSE closp açık kalmış sizi seviyorum muckkk



Ahh yeni bi sabah yeni bı hayat dedim içimden artık hiçbirşey yokmuş gibi davranacaktım.Ne yapıcam arkalarından yas tutacak halim yoktu neyse üniformamı giydim ve kahvaltımı yapıp evden dışarı attım kendimi okula yavaş yavaş yürüyodum çünkü kafamın içindekilerle boğuşuyodum acaba neden dedim bı anda çekip gittiler.

Ben onları herşeyden her herkesten çok sevip önem sevrek neden yapmışlardı bı nedenleri varmıydı
 

Ben kendi içimde soru yağmuru yaşarken okula gelmiş ve içeri girmiştim bile Gine aynı yavaşlıkla yürüyüp sınıfıma girdim ve en Arka sırama gidip kuruldum çünkü olaydan sonra rehber öğretmenimiz gelip yerimi değiştirmişti.Neyse kafamı sıraya koydum ve uykuya daldım.

Zil sesiyle gözlerimi açtım ve kafamı kaldırıp saate baktım öğle arası olmuştu bı gözüm kapalı bı gözüm açık sınıftan çıktım ve kantine ilerlemeye başladım hızlı adımlar atarken kafam yere eğik olduğu için karşımdakini görmedim ve bodoslama göğsüne çarpıp yere kapaklandım.

Dizimin sızısı yüzünden sızlarken kafamı kaldırıp çarptığım çocuğa baktım. JEON JUNGKOOK aha şimdi sıçtım çünkü kendisi okulumuzun en popüler çocuğu ve herkes peşindeydi.

Onla gözgöze gelince yere doğru eğildi ve saçlarımı anlımdan kulağımın arkasını doğru sıkıştırırken ş
Kızaran anlıma baktı ve konuştu.

"İyi misin?"

"Ha?"

"Anlın kızarmış gel revire gidip buz koyalım ne dersin"

"Ha-hayır teşekkürler kendim yapabilirim."

"Benim yüzümden oldu hadi gel naz yapma"

"Gerçekten sorun değil."

"Senin geleceğin yok"

Dedi ve beni kucaklayıp revire doğru yürümeye başladı ağzım beş karış aralamdı Hah ne oluyordu be.

Ben jungkookun kucağındaydım. Herkes biz bakarken onları gördüm eun-bi ağzı açılmış sinirle kaşlarını çatmış bizi izliyodu aslında sadece onlar değil bütün okul.bizi izliyodu

Gerçekden şokdaydım kucağında olduğun gerçeği sayesinde kalp atışlarını duya biliyordum.şimdi bı soru daha vardı jungkook eşcinsel miydi yoksa biseksuel mi ama onun yanında hiç kız görmemiştim.

Biz revire doğru gideken ben daha çok farkında olmadan jungkookda sırnaştım Eun-bi de kuduruyodu tabi herkes önümüze geçince onun gürlemesi okulda yankılandı.

"ÇEKİLİN LAN!"

Herkes onun gürlemesiyle nereye kaçacağını.şaşırırken o ise büyük adımlarla yürümeye devam etti revirim kapısının önüne geldiğimizde.

Ben daha olayı kavrayamamışken kendimi sedyede buldum hemen dolaptan buz alıp yanıma gelip anlıma buz bastırdı.
Buzun soğukluğu yüzünden dudaklarımdan istemsizce bir inleme kaçtı.

"Özür dilerim seni fark etmedim acıdımı."

Anlıma bakıp yavaşça buzu bastırırken bende onu izlemeye başladım yüzünün her karışını ezberlemeye başladı.

Beyaz tenli yüzü, siyah boncuk gibi zeytin kocam kocam gözleri, yanağının yanındaki yara izi, ince dudakları, dudağının altındaki beni,siyah saçları anlına dökülerken onları öbür eliyle geriye doğru ittirdi.

Ben onu izlemeye devam ederken o benim adımı söylemesiyle gözlerim dudaklarından gözlerine tırmandı.

"Hey iyi misin?"

"Acımıyo geçti."

"Adın ne?"

"Taehyung, Kim Taehyung."

"Çok güzelsin Taehyung"

Söylediğiyle ağzım beş karış aralandı ne beni güzelmi bundu agagagagagagahgsgsgsgagagagagagaggaga.

"Teşekkür-ederi-m"

Zar zor dudanlarımı arakayıp konuşa bilmiştim sanki.

Söylediği şeyle ağzım bir karış aralandı sadece Hah diye bildim.

"Hah"


Bölüm sonu hshdhdbdbdhdd

Tamam tamam bölüm atmam bir ayı bulmicak söz hemen at8cam hatta ama sınavlarım var bide ramazan geliyo belki ara verebilirim haberiniz olsun sizi seviyorum ballarım muck muck💋

Tamam tamam bölüm atmam bir ayı bulmicak söz hemen at8cam hatta ama sınavlarım var bide ramazan geliyo belki ara verebilirim haberiniz olsun sizi seviyorum ballarım muck muck💋

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu JUNGO

Bebiş taetae mız aagagga yicem

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bebiş taetae mız aagagga yicem

Neyse öptüm muckkk.💗💗

bilinmeyen / TAEKOOK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin