Hello geldi çattı bilinmeyen işte
Hastaneden taburcu olmuştum. O gün annemin doktoru beni ve jungkooku sevgili sanmıştı.ve jungkook da hiç bozuntuya vermemişti hadi ama kim onla sevgili damgası yemek istemezdiki.
O kadar heycanlanmıştımki kalbim ağzımda atmıştı.Midemde kelebekler uçuşmuştu kalbim gövdeme, bedenime sığmamıştı.
Sanırım ben Jeon Jungkook dan hoşlanmaya başlamıştım.
Hoşlantı böylemi oluyodu onu görünce sürekli yüzünde bir sırıtma oluşuyo ve kalbin deli gibi çarpıyo midende kelebekler uçuşuyo elin ayağın birbirine dolanıyo saçmalıyıp aptallaşıyosun.
Bence bu hoşlatıdanda öteydi ben sanırm.
Jeon Jungkook a aşık olmuştum.
Aşka inanmazdım hatta ilk aşk saçmalığına inanmazdım ama ben ilk görüşte aşık olmuştum.Ben jungkook un büyüsüne kapılmıştım nasıl yaptı nasıl oldu hiçbir fikrim yok tek bildiğim onu görünce kalbimin pır pır atmadı midemin düğüm dügüm olması elim ayağım dolaşması.
Buydu işte aşk buydu.
Ben kapılmıştım ona.
Bunları düşünürken hem saçlarımı tarıyor hemde aynamın karşısında sırıtıyodum bu gün okul çıkışı annemi ziyarete gidicektim annem kanserle savaşıyodu.
Sarı saçları yoktu artık mesala çok bitkin düşmüştü. Ama ben inanıyorum onun ileşeceğine tüm içtenliğimle.
Saçlarımı taradıktan sonra elime kirazlı lipbalmımı alıp dolgun dudaklarım üzerinde gezdirdim ve istemsizce dudaklarımı yaladım onlara daha parlak bir görünüm kattım ama lipbalmımın tadı bir başkaydı yaa onu fark ettim.
Lipbalımımı yerine bırakıp çantımı yerden alıp evden çıktım ve kapıyı kilitleyip mor süslemeli anaktarımı cebime koydum.Merdivenlerden ikişerli ikişerli inerek okula doğru adımlamaya başladım evet dünden sonra jungkooku bugün görücektim ve çok heycanlıyım.
-----Okula varınca koridordan geçip sınıfımın önüne geldim. içeri girdim ve onlarla karşılaştım yüzümdei gülüş söndü artık gülmüyodum. ama çok umursamayıp yerime oturdum ve kitaplarımı açıp ön hazırlığımı yaptım sonra kalkıp kantın yolunu tuttum hızlı hızlı merdivenleri inerken koridordaki olay dikkatimi çekince kafamı o tarafa çevirip bakarken merdivenlerden düşüyodum ki birine çarptım.
Önüme dönüp baktığımda bunun Songah olduğunu gördüm bir üst sınıfımızdı ve do-he abinin kardeşiydi .
"Taehyung dikkat et düşüceksin."
Diyip saçlarımı karıştırıp kıkırdadı.
"Tamam dikkat ederim görüşürüz"
Önüme döndüğüm zaman merdivenden çıkarken bizi izleyen jungkook a takıldı gözüm gözlerimiz buluşunca kalbim çarptım midem bi garip oldu.
Buna rağmen ona şirince sırıttım ve aśağı inmeye devam ettim ona doğru gittim ve teşekker edicektim kalbim ahh noluyo sana ya çırpınıp duruyo.
"Dün için teşekkür ederim"
Dedim yüzumdeki gülümsemeyle o ise elini kaldırmıs songah bozduğu saçlarımı geriye doğru tarayıp bana cevap vermişti.
"Ne demek benim hatamdı. Seni görmedim güzellik."
Dediğinde kızarmata başladığımı fark edinceq hemen ordan ayrılmak için.
"Hoşca kal" dedim. Oda bana
"Hoşca kal" dedi ve ben ordan ayrıldım kalbimi tutum aśağı inerken üzerimdeki gözleri hissedebiliyodum dün kucağında olduğum bu günde merdivende konuşun millet aramızda birşey var sanmıştı.
Okul çıkışı
Çantamı sıkı sıkı tututarak iniyodum merdivenlerden basamaklar tek tük kaldığı zaman eun-binin koluma çarpmasıyla yere düştüm.Dönüp bana baktı ve yandan sırıtıp hajunla yürümeye devam etti hızlıca ayağa kalkıp ellerimi sirkeledim geri zekalı işte ne yaparsın elime bir geçiriyim yolucam o saçlarını geri zekalı kız.
Sonra omzumda bir el hissettim arkamı döndüğümde jungkook olduğunu gördüm göz göze geldiğimizde benim istek dışı yüzümde bir gülümseme oluştu ve onunda gaaggagagag jeon bana gülümsedi jeon bana gülümsedi fıstık böyle gülümserler görüyomusun eun-bi ağla jungkook bana gülümsüyo zırla...
"Taehyung!!"
"Ha ha ne?"
" Bı saatir sana sesleniyon daldın gittin.İyi misin dizin acıyo mu?"
O an dizindeki sızlamayı fark ettim jungkookun gülüşüne bana gülüşüne takılıp gitmiştim. Ama beni düşünüyo bana iyi misin diye soruyo ayy canım seni gördüm daha iyi oldumm ne olabilirkiii...
Ona cevap vermeyi unuttum!!
"İyim acımıyo sağol."
"Şey diyecektim özür maksadında kahve içmeye gidelimmi??"
Kahve mi içelim içelim olur nerde? Ne zaman?,şimdimi?,şuanmı, ay tamam hadı gide- gidemeyiz annemin yanına ziyarete gidicem.
"GİDEMEYİZ! şey yani gelemem annemin ziyaretine gidicem."
"Niye anneni ziyaret edicen ki? "
"Dün demiştim ya annem bu hastanede kalıyo do-he abide onun doktoru diye o yüzden hafta üç kere görüşme hakkı varda."
"Hmm anladım o zaman sonra içelim ölümü? "
" Hıhı sonra içelim şimdi gitmem gerekiyor kendine iyi bakk."
Junkookun tutuşundan sıyrılıp yürümeye başladım off jungkook şimdi aklımda kaldın.
Neyse biz gidelim anamızı görelimm.
Burda son yazar yoruldu yeni bölüm ne zaman gelir hiçbir fikrim yok bayy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bilinmeyen / TAEKOOK
Fanfictiongüven önemli hemde herşeyi başında, taehyung'da da bu eksikti zaten güven hiçbir zaman olmadı. O hiç kendini güvende hissetmedi, takı okulun popüler çocuğu jungook ile tanısana kadar.