2

28 1 0
                                    

OROSPU COCUKLARİ

Taehyung
.d

Jin
Olm siz biz kavga ederken niye ayırmanız lan gotler

Jungkook
Ayiranildikmi orospu cocu
Ölümüne kavga ediyodunuz

Rm
Pat küt pat
(Görüldü)

Park jimin

Odamdan çıktım ve evde bir sessizlik vardı yoongi yoktu hemen odasının kapısını tıkladım cevap veren olmiyinca daldım ve kimsecikler yoktu hemen lavaboyu kontrol ettim orasida boştu bu havada nereye gitmiş olabilirdi ki? Havada kar yagiyodu resmen ve dışarısı inanılmaz soğuktu aradım ve açtı bitkin bir sesi vardı 'evde kal birazdan gelcem' demişti daha da meraklanmisti camın karşısındaki koltuğa oturdu ve tırnaklarını yemeye başladı acaba birisi bişey mi yapiyodu? Dovuluyo mu? Arkadaşları onu sıkıstır mismiydi? Aklında binlerce soru geçerken gözünü kapattı ve sakin ol sakin ol diye sakinleştirmeye çalışmıştı tam sakin dediği sırada kapin calmisti hemen ayağa kalkıp kapıya doğru gitti delikten baktığında bunun yoongi olduğunu fark etti hemen kapıyı açtı ve direk 'bu havada dışarda napiyosun' dedi jimin yoongi direk içeri girerek kendini koltuğa bıraktı 'ilaclarim bitti onları almaya gittim' dedi ne ilaciydi? Şuan bunları sorgulamam gerek bence yoonginin yanına gitti ve kıpkırmızı olmuşsun dedim oda üzerindeki montu çıkararak direk uzandı elleri buz gibiydi hemen ona bir çorba yaptım hazır çorba yaptım şuan en kısa sürede o oluyor. Yoongi uyuyordu onu sakince uyandırdım ve çorbasını icirdim gerçekten çok solgundu "boğazım agriyo" dedi ve belliydi hasta olacağı "sana kim dedi çık diye sabah ben alırdım" dedim o ise hiç bir şey demeden geri uzandı üzerine battaniye örttüm ve masanın üstünde duran poşetten ilacı çıkardı ve Temodal ilacını gördü neden bu ilaçtan içiyordu ki? Onu rahatsiz etmeden ateşine baktı ve atesliydi hemen üstünü açtı ve kısa kollu getirdi yoongiyi kaldırdı ve giymesini söyledi yoongi "usuyorum jimin neden kısa kollu giyiyim"
Ben ise "ateşin var yoon giy hadi"

"Giyemem jimin hiç halim yok"

İş başa düşmüştü hemen üzerindeki sweeti çıkardı atlet giymemisti gerçekten kasları çok iyi gorunuyodu hemen uzun kolluyu giydirdi ve yoongiyi odasına yatırdı yanında ayrilirken bileğimi tuttu ve "jimin benimle yat" dedi dona kalmistim 'lutfen' kelimesinden sonra ışığı kapattım ve yanına uzandim

Min yoongi

Sabah olmuştu jimin yanımda bana doğru dönmüş bir şekilde uyuyordu çok güzeldi gercekten. Heryerim ağrıyordu kendimi okula gidicek gibi hissetmiyodum yavaşça jiminin yanından kalktim ve ilaca doğru uzandım ve icicekken jimin uyandı ve şaşkın bir şekilde bana bakiyodu jimin 'o ne ilacı yoon' dedi ona doğru döndüm ve 'temodal' dedim

Jimin
O ney işte yoon

Yoongi
Bosversene
Sen okula hazırlan
Ben kendimi iyi hissetmiyorum
Yani okula gidicek kadar

I won't give up/yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin