24

4 0 0
                                    


Park jimin

Yoonginin gidisinin üzerinden tamı tamına 1-2 ay geçmişti ama sürekli hastaneye gidip geldi bazen bilincini kaybedip dusuyomus;( keşke burda olsaydı.

Yoongiyle az konuşuyorduk zaman geçtikçe daha az konuşmaya başladık yoongi her zaman dolu oluyordu ya dersi vardı ya yemekhaneye incekti ya uyicakti tabii bunlar normal ve haklı o yazmayınca bende onu rahatsız etmemek adına yazmiyordum.

O yokken burda çok şey olmustu yan dairemize yeni bir aile taşınmıştı ve bizle aynı yasitti erkekti.. ama olsun samimi biriydi.

Bu arada Jin,hoseok,minho beni hiç boş birakmiyodu bazen minholar birden gelip evde egleniyoduk bazen jinler diyemicem çünkü taekook gelmiyodu zaten geriye 2 kişi kaliyordu.

Yoongi arkadaşıyla fazla yakındı bide!? Siwoo her salise ona yavsiyodu ama yoongi bunun farkında değil. Yoonginin aldatmicaginj biliyodum ama KİSKANİYODUM.

Neyse bu konulardan ziyade size Jin hyungun komikligini anlaticam.

Hoseok hyung Jin hyungu her çektiğinde Jin hyung "selam ben dünya çapında yakışıklı Jin" diyordu bu olay benim çok komigime gidio

Bi de minho canı sikilinca Jin hyunga tokat atıp kaciyo evde resmen turluyolar onalrin bu halini izlemek çok komik.

Bunları gunlugume yazarken hala yoongiden mesaj bekliyodum ama en son 2 gün once konuştuk zamanla konuşmamız kesiliyodu onunda baş ağrıları cogaliyodu keşke yanımda olsa sarilabilsem

Daha fazla dayanamayıp yazdım.

-

Jimin
Selam yoongi
(19;26)

Yoon
Nasilsjn güzelimm
(21:52)

Jimin
İyiyim sen?
NAPİYOSUN?
Nerdesin?

Yoon
Odadayim
Yatiyodum

Jimin
Rahatsiz etmiyim istersen

Yoon
Hqyir bebeğim niye rahatsız edesin

Jimin
YOON
FOTOGRAFİNİ ATSAMA

Yoon

Yoon

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
I won't give up/yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin