17

9 0 0
                                    


ARKADASLAR COGUNLUKLA DUZ YAZİ OLCAK BU BOLUM OKUMASİ SIKICI GELEBİLİR OZUR DİLERİM🥱

--

Min yoongi

Tahmini 1-2 saat olmuştu. Dizlerimin uzerinde durdugum için canım aciyodu aybi zamanda basımy agriyodu.

Bileklerim kan içerisindeydi resmen ip halat gibi biseydi cozulmuyodu. Yüzüm ise yara içinde tokatlar yumruklar hepsi bi anda oldu neden bir anda geldi?

"Ah, küçük velet gerçekten sabırlı birisin"

"Velet?"

"A seni anlıyorum küçüğüm ama şuan aynı veletler gibisin ama bakılırsa davranışların benden büyük."

Park jimin

Yoongilerin ortak evine gelmiştik. Gerçekten çok dağanıktı ve baya büyüktü 2 katlı bi ev bir suru odası ver eve girdiğimde ilk gözüme çarpan eunwoo ile bogum oldu ps oyuyolardi.

Bogum bana doğru bakıp güldü ve önüne geri döndü Jin bunu fark edip bana "yoonginin odası üst katta orda dinlen biraz kıyafetleri falan var rahat edersin" bogum bunu duyduğu gibi jine bakti Jin bogumu sevmiyodu

Yoonginin odasına çıktım odası çok sirindi ama rahat edemiyodum suan o kim bilir napiyo cidden yanına gitmek istiyorum sarılmak istiyorum ona boş yere trip attım ki aptal jimin.

Bir süre etrafa baktım ve gözüme küçük dolap çarptı karıştırmam doğru olmazdı. Dolaba biraz yaklaşınca üstünde jimin❤️ böyle bi yazı vardı direk dolabın içini açtım içinde yüzlerce not var.

Bir tanesini açtım ve okumaya başladım.

Min yoongi'den park jimin'e

Jimin belki sana bunları vermeye utanırım ama bir gün bizzat kendim vereceğim. Jimin eşsiz bir güzelliğin var o gün belki o gezi olmasaydı seni hiç tanımazdım =\ beni hiç sevmesen bile seni seveceğim asla vazgeçmiceğim ama okulunuzun itiraf sayfasında sürekli seni ifşalıyolar:| bu güzelliğini harcıyolar güzelim.
(beni sevmiceksin)

-

Yoongi cidden çok iyi biri onu aldatan kız gerçekten kendinden utansın yoongi benim ilk sevgilim.
Ve son sevgilim. Ondan başkasına bakmam ki zaten bana bakmazlar🥱
Bende onlara bakmam tabi.

Telefona bakarken pat diye biri odaya girdi Jin aşşağı çağırdı.

İndiğimde minholar falan hep burdaydi Jin konusmaya başladı

"Bakın şimdi bu yoonginin tutulduğu yer jungkook bu kadar cizebildi neyse bakın şimdi ben ön kapıya gidip ordaki adamları oyalıcam o sırada eunwoo arka kapıda olcak minho sen içeriye girer girmez aaaauuul-"

"AAAAAUUUUUU"

"Mal amına jimin ve boguk burda kalca- yada yok han ve jimin burda kalıyo bogum sen adamları üstüne çekip kendini dövdürt"

I won't give up/yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin