Jimin
Yoon
Bir yıl oldu her zaman senin gelceğini biliyodumJin
Her şey tesadüf olduJimin
Siz ikinizJin
Gayiz
SAKA BEyoongi
Çok mu komiksin senJin
He vallaYoongi
Jimin
Ellerin,kolların,yüzün?
MosmorJimin
Onlar şey ya
SoğuktanJin
Harbi amına koyayım biz neden bu soğukta böyle dikiliyoruzYoongi
Bencede evde özlem gidermeye devam edelim-
Hoseok
OOO NERDEN BULDUNUZ LANjungkook
OOO BİR YILDIRjimin
Yoon hepiniz bu evdemi yaşıyosunuzYoongi
Bunlar hep birlikte kalıyolar ben ve bogum aynı evdeyiz yineJimin
Bogum?
O gün beni gördü.Yoongi
NeyJimin
Yoon eve gidelim miMin yoongi
Jimini o kadar özledim ki anlatamam. Eve geldiğimizde bogum su içiyodu jimin'i görünce birden suyu tükürdü ve odasına koştu jimin bana döndü ve geri önüne döndü bogum odasına çtıktı. Jimin evdeki değişikleri incelerken üstümü değistirip gelmiştim . Belliki sigara kokusundan rahatsız oldu kokmadığımdan emin olup jimine sıkıca sarıldım.
'artık tek yatabiliyo musun'
'5 ay boyunca karanlık odada tek kaldım'
Yoongi anlamsız ifadeyle jiminin yüzüne bakıyodu.
'ama senin gelceğini biliyodum ki
O yüzden dayandım ki''sadece benim ol desem olur musun?'
'ölümüne'
JİMİNE AÇILDIM HAHAYT ANAM ODA SEVİYOMUŞ
Odaya geçtiğimizde duşa girmek için hazırlanıyordu üstünü çıkardığında vücudunda morluklar vardı. Çok mu dövmüş? Neden bi insan öz oğluna böyle bi şey yapar? Benim babam yapar. Jimin duştan çıktığında morluklarına krem sürmeye çalışıyodu ama beceremiyodu yardım etmek için yanına gittim kremi elinden aldım. Beli o kadar ince ki. Her bir tanecikte ağlamamak için kendini zor tutuyodu bunun farkındayım.
Kremi sürdükten sonra göz yaşlarını silip bana baktı ve gülümsedi o böyle yapınca benim canım yanıyordu resmen. Babasını öldüresim geliyo.