25

4 0 0
                                    

Park jimin

1 ayın sonrasinda belki 1 yıl olmuştu belki daha fazlası yoongiye hiç bir şekilde ulasamiyodum aynı şekilde namjoon hyungada.

Meraktan catlicaktim neden cevap vermiyordu? Siwooyada yazmistim ama siwooya yoongi bir sureligine hastanede kalcagini söylemiş. Merak tırnaklarımı kemiriyordum 1 yıldır tatil gününde gelceğini soylemisti ama o günden sonra ne o gelmişti ne mesajı gelmisti, oraya gitmek istiyodum bunu isteyen tek kişi ben değildim hayır hayır Jin hyungta çok istiyordu ama hoseok hyung buna izin vermiyordu. Nedenini bilmiyordum.. ama onu dinlemeyi düşünmüyordum hoseok hyung her zaman haklı çıktı bazı şeylerde ama bunu dinlemek istemiyordum.

Şimdi yoongiyle son mesajlarimizi gostercem

--

Jimin
Selam yoon
Nasılsın

Yoon
İyi jim
Sen?

Jimin
Jim|
Ji|
İyi
Tatiline 4 gün kaldiii
COK MUTLUGUM

yoon
EVVVVEEETTT


--

Evet.son konuşmalarımız buydu okudukça daha kötü hissediyorum daha önce mesajıma bakmadiginda neler olmuştu hatırlıyor musunuz?

------------------

Evet daha fazla dayanamayıp Jin,hoseok,taehyung,jungkook gelmistik ilk önce yoonginin kaldığı odaya gittik ama eşyaları yoktu siwoo yoktu o yüzden hastaneye gitme kararı aldık tabii Jin hyung kosuyodu resmen. Çünkü namjoon hyunguda bulamamıştık hastaneye gittiğimizde önce yoonginin odasını bulmaya çalıştım bulamayınca sorduk "min yoongi diye bir hastanız var mı?" "Ah evet 37 nolu odada"

Koyulduk 37 nolu odayı bulmaya "35,36,37 BULDUM 37" gittiğimizde namjoon kapının önünde bekliyordu Jin direk namjoona koşarak sarıldı benim gözüm hala yoongiyi ariyodu "namjoon hyung? Yoongiyi gorebiliyomuyuz"
Namjoon birden jinden ayrıldı ve hepimize tek tek bakmaya basladi hoseok hyung biseyleri anlamış gibi namjoon hyunga başını eydi namjoon hyung "jimin" dedi tam devam ettircekken sustu susmayı seçmişti? Ve tekrar konuşmaya başladı "yoonginin durumu şuan iyi değil sabah 8-9 gibi durumu kötüleşti ama ameliyat olmayı kabul etmediği için bişey yapamıyorlar şuan uyanık değil zaten doktorlar hala jçeride"

Dediğinde birden bedenimi yere birakmistim evet yigilmistim hoseok hyung aniden yanıma geldi beni kaldırdı ve banka oturttu o sırada içeriden bir doktor çıktı "hastanın durumu şuan iyi değil umut vermek istemiyoruz ama elimizden geleni yapıyoruz nefes zor alıyor" dediğinde hıçkıra hıçkıra ağlamıştım hoseok hyung yanımda bana sarılmıştı umut vermek istemiyoruz neydi? Hayır yoon burda olemezsin lütfen. Beni birakmicagina söz vermiştin değil mi? Doktorlar odadaki cami görünür hala getirdiginde cama kostum yoongi yatiyordu uyuyordu ağzında hava alma cihazı vardı doktorlor hala umudunu kesmeyerek yaşatmaya çalışıyorlardı ağlaya ağlaya "beni bırakmıcaksın değil mi? Vazgecmeyeceksin?" Dedim çok kötü hissediyordum.

Taehyung yanıma gelip su uzattı almayınca hoseok hyunga verdi "jimin içmek ister misin?" Diyince kafamı olumsuz şekilde salladım.

Birden yoonginin kalbi hizla atmaya başladı hizliydi. Doktorlar ne olduğunu anlamayip birden duraksadilar ve yoonginin kalbi bir an durunca direk kalp masajı yapmaya başladılar birden herkes yigilmisti namjoon hyung Jin hyungu tutuyordu hoseok hyungta beni jungkook ağlıyordu taehyung ona sarılıyordu.

Doktorlar durunca affaladım bilmem kaç saattir kalp masajı yapiyorlardi ve durmuslardi ne yapıyorlardı? Neden durdular? Bir doktor kağıda biseyler yazmaya başladı diğer doktor aleti toplarken diğer doktor yoonginin üstünü kapadı

NEY?
NOLUYODU?
TANRİM?
KAFAYİ Mİ YEDİLER?
NEDEN KAFASİNİ ORTULER?!

Bir doktor disara çıkarak "maalesef" diyip gitmişti hey? NOLUYODU? Böyle bir şeyi kabullenemem. Tanrım
Lütfen
Yoon
Beni bırakma
Bir kız doktor çıktı ve "bütün umudumuz kesildi ve hastada hayattan kesildi" diyince zirlamaya başlamıştım yanımda hoseok hyungta ağlamaya başlayınca anladım.

--

Evet herkese merhaba bugün taewoon ile bir yere gidiyoruz ve size orayı tanıtmak istiyorum şuan yoldayız.

Yazar

Taewoon ile jimin birlikte yuruyorlardi jimin geldiği yer ile duraksadı ve etrafa bakındı taewoon onun kolundan çekerek yürütmeye başladı ve geldikleri yer.

Yoonginin mezarıydı

---

OLLLUUUMMM OLCEM LAN ANGST YAZMAYİ HİC BİLMİYORUM
OLMADİ AMA
FİNAL BOLUMU YAPİCAM
SANDİGİM KADARDA UZUN OLMADİ
YOONGİSİZ FİNAL BOLUMU😔

I won't give up/yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin