four

29 1 0
                                    

a cellámban ücsörögtem és a falat bámultam .jó elfoglaltság mi? .

aztán hirtelen daryl tűnt fel az ajtómban .

-mit akarsz?.néztem rá nem túl kedvesen .   

-csak megneztem nem bőgted e szét a fejed .nézet rám aztán mind ketten elnevettük magunkat .-nem jösz ki sétálni ? .kérdezte .

-nem is tudom elég érdekes ez a fal .mutattam a velem szemben levő falra mire daryl elmosolyodot .-de azért megyek .álttam fel majd elindultunk kifelé mikor le értünk a lenti cella sorhoz beth a nyakamba ugrott .

-tényleg köszönöm lehet hogy ha ne  hozod a gyógyszert......kezdte de félbe szakitottam .

-nincs mit.......mosolyogtam rá .indultunk volna ki de gleen utánunk szólt.

-hova mentek ? .szólt utánunk .

-hősködni.

-az udvarra .mondtuk egyszerre daryl-el .csak összenéztunk.

-tessa beszéljünk .kért a tesóm .

-az előbb már beszéltunk ha nem harakszol ki szeretném szelőztetni a fejem .mondtam majd hátat forditotam és daryl-re néztem .-jösz?.kérdeztem .

-ja .mondta majd az ajtó felé bicentet .

végre valahára kimentünk jelenlegi őrségbe carol és carl volt de mi csak leáltunk,én pedig egy mélylevegőt szipantotam .

-szerinted  a virus már a levegőben is benne van ? .néztem a melettem álló férfira.

-meglehet.vonta meg a vállat .-az a tag akinél voltunk az a tudós ,ő  azt mondta hogy mink is fertőzottek vagyunk .mondta.

-ja tényleg .emlékeztem vissza .

-megharagudtal gleen-re?.kérdezte közben pedig az arcomat fürkészte 

-egy kicsit de elmúlik .néztem rá mire elmosolyodott igy én is .

-hogy lehetsz ilyen kedves ?.kérdezte mire én érdeklődve néztem rá .-mármint hideg vérrel ölöd ezeket a mocskokat de velünk.....pedig nagyon kedves....vagy .fúrta tekintetét az enyémbe ami  miatt zavarba jöttem uram isten ez hogy lehet? .

-mert mi már egy család vagyunk .forditotam el a fejem .

még beszélgetunk majd vissza mentunk mindenki bent volt az ebedlőféleségbe beth maradt hershel-el és carl.

-mit akartak a kaja-é cserébe? .kérdeztem mikor beléptünk .

-hogy segitsünk ki tisztitani egy részletet a börtönből .válaszolta rick .

-az a tag nem tetszik nekem .mondta daryl .

-melyk a foncsikos?.kérdezte t dog .

-ühum.mondta daryl.

-az tag nekem se .mondta rick .

-veszélyt jelenthet .mondtam .

-és mi lesz ? ,kik fognak menni ki irtani a kóborlókat?.maggie .

-én,daryl,gleen,t dog ,és tessa .mondta .

-én is megyek .mondta maggie .mire gleen hitethetetlenül fel nevettet .

-mi van ?.szólaltam fel először .

-mi lenne ?.kérdezet vissza .-nem elég hogy a hugomat kell non-stop féltenem mert ugye rá nem lehet hatni de most már meg is jönni akar .csóválta meg a fejét .

-igen rám nem lehet hatni mert elégé szerettek ,,hősködni,,.csináltam idézőjelet .-szóval bocs de nem hagyhatom ki .vontam meg a válam amolyan ez van stilusban .mind felnevttek csak gleen viharozott ki .

-csak védeni akar .mondta maggie .

-én is .mondtam -sokszor mondtam neki hogy ne tegye! ne csinálja !,mert veszélyes!, ne menjen bele minden hülyeségbe !de nem halgatot rám, és az életét kockáztata ebbe a hülye világba .mentem ki én is a helységbe .


árnyak kertje .The walking dead fanfictionWhere stories live. Discover now