Meg nem tisztitotuk ki az egészet csak az elejét hogy be tudjunk menni ,nagyon biztonságosnak tűnik ez a hely ,a fűben ülünk a tűz mellett .
Én gleen melett ,Daryl vadászott így ettünk .Beth épp énekelt maggivel ,én pedig gleen vállára hajtottam a fejem amikor Carol szólt .-tessa !,el vinned ezt daryl-nek?.kérdezte én pedig bolintotam .élvetem a tálat majd fel álltam és elindultam felé ,Daryl őrködik egy valamin így felmásztam rá ,nyújtotta a kezét de nem fogadtam el .
-fel tudok menni .mondtam mire ő csak egy nem érdekel arcot vágott .-tessék .nyújtottam felé a tálat .
Elvette .-szép dolog hogy gondolsz rám .nézet rám .
-inkabb Carol .vontam vállat mosolyogva ,majd leültem .őpedig mellém .-biztonságosnak tűnik .néztem körbe .
-szerintem az is .kezdet el enni .-nem fázol ?.darylel mindig is furcsa volt a kapcsolatunk nagyon sokat vitatkozunk és most volt az első hogy ilyet kérdezett .
-màr kezdem megszokni a hideget ,szóval nem .néztem rá ,most tűnik fel hogy zöldes vagy kékes a szeme .
-értem .mondta .
-en...most megyek majd beszélünk .másztam le ő csak bolintot .vissza mentem gleen mellé .
-minden oké ?.kérdezte .
-persze. Mosolyogtam rá .
-most megy végig harmadszorra ,ha baj lenne a kerítésel azt már észre vette volna .szólt Hershel .
-gyönyörű hangod van .dicsértém meg Beth-t.
-koszi .mosolygott rám .
-ideje aludni holnap kemény napunk lesz .jött oda Rick .én szót fogadva le feküdtem a lepedőre majd hamar elaludtam .
Másnap reggel korán keltem,csak Daryl volt fent .oda mentem hozzá .
-nem aludtál semmit ?.kérdeztem mire ő megcsóválta a fejét .-fel költhetél volna át vettem volna a helyed .mondtam Daryl mrgakart szólalni de felkeltek a többiek .
Egy óra múlva a keseimet magamhoz véve indultunk ki pucolni a börtönt ,
Én ,Rick,gleen,Maggie,T dog ,és daryl .
Hershel kinyita a kaput utánunk pedig bezárta .elkezdtük kinyitni őket ,jól is ment egy ideig majd egy udvar tele volt rabokal és örök akik már meghaltak ,aztán jöttek olyanok amelyek be voltak öltözve úgy értem páncélba hiába dobtam meg a fejet le ment róla én és Maggie egyszerre indultunk meg egy ,egy felé majd a maszk alá szurtunk így meghaltak (ez abszurd azért kétszer halnak meg ).-latatok ezt ?.kérdezte Maggie mire ketto gleen és T dogra ment ők pedig úgy ahogy mi megölték őket .
Bementünk ott is kipucoltuk a helyet.eloszor egy étkező majd cella sor .volt pár bent így kinyirtuk őket .
Bejöttek a többiek amúgy kori terhes bármikor szülhet remélem nem lesz baja a kisbabanak .-en biztos nem alszok ketrecbe ,stip stop az emelvény .mondta Daryl .én az emeleten az utolsó cellában mentem ,nem volt olyan mocskos de levettem mindent és Kidobaltam. Csend volt ami egyszerre töltőt el megnyugvasal es félelemmel .
ESTÁS LEYENDO
árnyak kertje .The walking dead fanfiction
TerrorDaryl Dixon fanfiction . tessa Rhee tortenete . sok minden a film alapján van ,de még sem teljes egészében .