five

23 0 0
                                    

ki mentem és leültem a földre ,semmi mást nem lehetet hallani csak a kóborlók éhségének a hangját .ki vettem az egyik késem és el kezdtem le vágdosni a fű szálakat el voltam egy idejig és igy legalább gondolkozni is tudtam ,hiányzik a régi életem amikor a szüleink nevetve figyelték a hülye vitáinkat gleen-nel . hiányzik az a tessa aki akkor voltam .

-neharagudj .dobta le magát mellém testvérem .mire én el nevettem magam .-mi van ?.nézett rám értetlenül elmosolyodva.

-én is sajnálom túl reagáltam.mondtam .- ja és azért nevetem mert emlékszel amikor nagyon csúnyán össze vesztunk mert én nem birtam azt a lányt akivel te együtt voltál ezért öszevesztunk anyánk pedig egymáss mellé ültetett és addig amig nem békultunk ki ott kellett ülnunk.....mondtam volna tovabb de kozbe szólt.

-igen és ez dél előtt történt mi pedig este  9-ig ültunk majd azért békultunk ki mert vécére kelett mennunk.röhögött fel mire én a vállára hajtotam a fejem nevetve majd elkomolyodtam .

-hiányoznak .mondtam.

-nekem is .mondta majd homlokon puszilt .-menjunk be mert megfázol.én bólintottam majd felsegítet.bementunk mindenki elfoglalta magát maggie és beth az apjuknál ültek carl az anyukájával volt t dog őrlödött carol-lal rick és daryl pedig ültek a hátukat a falnak támasztva így fogtam magam és le ültem közélyük gleen pedig be ment maggihez .

-ki békültetek ?.kérdezte rick .

-igen .mondtam és a fejemet a vállára hajtotam rick nekem mindig is amióta ismerem olyan mint a bátyám .
-túl vittük a dolgokat ,nem kelett volna .

-Cak egy kicsit .mondta .

-máskor beszéljétek meg és ne  drámázatok .nevetet daryl mire én vállon csaptam .

-na jó.nevettem el magam igazat adva neki .-de hát ilyenek a rhee fivérek !.

árnyak kertje .The walking dead fanfictionWhere stories live. Discover now