sex

28 0 0
                                    

Nagyon nagy volt a csend amikor fel ébredtem .
Kiszáltam az ágyból átöltöztem ,és ki enegedtem hajam fonatából majd átfésültem .
Beth hershelel volt .ahogyan lori is .

-hogy van ?.mentem be .

-jobban .mondta mosolyogva beth .mire en is elmosolyodtam .

-és te ?,minden oké?.fordultam lorihoz .

-igen persze .mondta .

-többiek?.kerdeztem .

-kint vannak a tervet beszelik hogy akkor ki megy es ki marad .

-ertem .mondtam majd kimentem .azon a reszen voltak amit mar megtisztitotunk .-joreggelt.koszontem .

-joreggelt .koszontek vissza .

-fel ebredtel csipke rózsika ?.heccelt daryl . Meg akartam szolalni de

-szerintem még fél álomban van mert nem kapta meg a hercegétől a csókját .nevetet maggie .

-na ,mi a terv ?.leptem kozeleb a kis korhoz amit alkotak .

-nincs terv ,csupán rajtuk tartjuk a szemunket és ők mennek elől .magyarázta daryl .

-szuper .mondtam .

-indulhatnuk. Lepett hozank az a majom feju .

-igen ,menjunk .mondta rick ,be mentunk majd az ő részlegükhöz mentunk aztán rick a kezükbe adott fegyvereket nem nem pisztolyt hisszen nem hulye ,kapát ,kihegyezet erős botot bézbolütőt ilyeneket .

-szóval agyon kell ütnünk őket ? Kérdezte a szőke vagy is axel .

-ja ,es ne feledjétek a fejukre kell célozni .

-oké ,értjük .mondta a foncsikos barom .
Majd meghalottuk ahogy par kozeledik .

- na , tessek megmutathassatok higy értitek .mutatott rick feléjuk .
Olyan bénázást vágtak le hogy maggie mar az egyuknek epp segiteni akart de rick le intette .

- a fejukre te agyhalot !.mondta daryl a foncsikosnak ,nagy nehezen de megoltek oket .-ja latszik hogy megertetétek .nezett rajzk daryl  .

-hé !mi ez ?.fordult meg a magass barna  ,megharapták .

-megharaptak .mondta maggie dobbenten .

-de ugye nem lesz semmi ?.nezett rank ketsegbe esetten .-velem is megtudjatok csinalni azt amit az oregel nem ? .megtudtuk volna ha a kezet vagy a labat harapjak meg de neki a hatan volt fent a valanná. Épp megakartam szolalni hogy sajnos nem mire a foncsikos oda ment és szétverte a fejét .
Dobbenten neztuk axel el kezdett pityeregni .

-most ezt miert kelett ? .kialatotta axel .

-igy is ugy is meghal nem  ?.tette fel a koltoi kerdest a hulye .

Qztan hangokat halottunk 

-sokan vannak tunjunk el inen .mondta gleen .

Mire elindultunk szaladva rick szemmel tartotta s foncsikost .majd be ertunk az etkezobe ahol ők bujtak meg ,bezartuk az ajtot es elkezdtuk meg tamasztani de az a barom fegyvert tartott rickre mire reflexből én pedig felé tartotam a fegyvert igy en rick hatanal alltam a fegyverem a hulyere szegezve daryl a jobb gleen pedig a balrol .

-ha meghuzatok a ravaszt neki is vege .nevetet fel a majom .

-oke ,jol van .vont vallat rick ,majd seriffes kepesegenek hala ki vette a fegyvert a kezebebol majd igy szolt .-elhited mi ?.es meghuzta a ravaszt .-na veletek mit kezdjunk ?.bezett a masik kettore .

-en nem tudtam semmirol ő és a masik tehetnek mindenrol ők olyanok .tette fel a kezet vedekezoen axel .

-es te ?.fordult az alacsony barnahoz .mire az futni kezdett rick pedig utana .

-szerintem meghagyunk .mosolygott ra maggie .

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Mar 15 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

árnyak kertje .The walking dead fanfictionDonde viven las historias. Descúbrelo ahora