Másnap hangokat halotunk ,egy kávé után elindultunk megnézni mi az és kiirtani őket .
Egy folyosóra értünk sötét volt így zseb lámpaval világítottunk , a keseim nálam vannak ,gleen nem akart engedni de erősködtem Hershel is velünk jött .
Egyszer csak nagyon sokan jöttek .elkezdtünk futni én ricket követem a hatámnál jött Maggie és gleen aztán egyszer csak eltűntek .-gleen és Maggie hol vannak ?.kérdeztem a többieket.
-lehet hogy elbújtak .szólt suttogva Rick .
-jussunk ki innen .mondtam és elindultunk ,ilyen helyzetekor mindig tele vagyok adrenalinal .aztán hirtelen Hershel hangja ,gyors léptekkel indultunk meg megharaptak a lábát .
Megfogtuk én és T dog fedeztük darylt és ricket ,útközben gleen és Maggie is előkerült szegény Maggie kétségbe-eseten figyelte az apukáját .
Bementünk egy helységbe én és T dog bezártuk az ajtót .-le kell vágni ,ne fertózodjon meg így lehet esélye .mondtam mire Rick ki vette a sziját és hershel lábára a harapás felülre szoritotta rá .én oldalra néztem majd gyorsan elő kaptam a pisztolyom és az idegenekre fogtam akik tatot szájal nézték ahogy Rick levágja hersel lábát .
-kik vagytok?.szegezte rájuk Daryl a nyilpuskájat .
-mi ,ti kik vagytok?.léptek elő .
-mi történt ?.kérdezte a szőke .
-megharapták .válaszolta T dog .
-vissza kell vinnunk. Mondta Rick megint felkapták de én teljesen míg ki nem mentünk háttal mentem .
Már a folyosón jártunk amikor hangokat halotunk .-cellások azok .sutogta Maggie .
-menjünk .mondta gleen .
Vissza vittük én törtem az utat előre hogy könnyebben tudjunk menni .-apa!.mondta Beth sirós hangon .Carl kinyita az ajtót .(megtaláltuk a kulcscsomot az egyik őrnél.)
Bevitték majd lefektetuk az egyik cellában Carol segít rajta de már lehunyta a szemét .-nekem mennem kell .mondta Rick én is elindultam vele a rabokhoz akik követtek minket gleen is akart jönni .-te maradj itt hershele ha valami lenne.szólt rá
-de Rick .kezdte volna a bátyám .
-nem maradj itt .levette a bilincset az övéről majd át adta gleennek .-ted amit kell .mondta mire szegény gleen megszepenve bólintot .
-rick én inkabb maradok gleen menjen veled .mondta mert ő is közel áll az öreg-hez .
-igen ,ez jobb ötlet .mondta mire én vissza mentem .
gleen pedig kiment rickék-hez .halottam ahogy beszélnek és amig beth és maggie hershel és carol felett álttak én az ajtónál áltam az ajtófejfának dőlve
-antibiotikum fog kelenni és ferőtlenitők és fájdalom csilapitó sem ártana .nézet rám carol .
-pár perc .mondtam némi töprengés után.
majd egy pisztolyt keresve körbe néztem a szobán az egyik késen oda adtam carl-nak hogy valami lesz akkor megtudja tenni .
KAMU SEDANG MEMBACA
árnyak kertje .The walking dead fanfiction
HororDaryl Dixon fanfiction . tessa Rhee tortenete . sok minden a film alapján van ,de még sem teljes egészében .