III

43 7 83
                                    

Keyifli okumalar diliyorum🌺
Oy ve yorumlarımızı eksik etmeyelim♥︎
———

Shuhua'ya bütün okulu gezdirdikten sonra dersin başladığını haber veren zil ile oturduğumuz banktan kalkıp okul binasına girdik.

Tam sınıfın kapısından girdiğimiz sırada "Çıkışta bir şeyler yapmak ister misin?" diye soran Shuhua'ya dönüp onayladığımı belli edecek bir şekilde kafamı salladım ve "Olur." dedim.

Sıramıza oturduğumuzda aklıma annemin mesaj attığı gelmişti ve cebimden çıkarıp bakacağımda sınıfın kapısından giren öğretmenle yine daha sonraya erteleyip gelen öğretmeni selamlamak için ayağa kalktım.
.
.

Biten ders ve okul ile cebimden telefonumu çıkarıp annemden gelen mesaja baktım.

1 yeni mesaj
Anne: Çıkışta James seni alacak, oyalanma.

Gelen mesajla bakışırken arkamdan gelen Shuhua'nın elini omzuma koyması ile kafamı çevirdim ve "Shuhua özür dilerim, beni bugün şoförümüz alacakmış." dedim üzüntüyle.

Üzüldüğümü fark ettiğinde "Neyse, yarın birlikte gideriz o zaman." diyerek beni neşelendirmeye çalışmıştı sonra da "Numaranı alabilir miyim peki? Akşam yazarım istersen." demişti.

"Tabii tabii, ver telefonunu." dediğimde telefonunu bana uzatmasıyla kendi telefonunu masaya bırakıp açık olan uygulamaya numaramı kaydedip telefonu geri Shuhua'ya uzattım.

Uzattığım telefonu alıp "Görüşürüz, Soojin!" dedikten sonra çantasını da sırtına takıp sınıf kapısına ilerlemişti.

Masaya koyduğum telefonu aldım ve ekrandaki mesaja tıklayıp mesajı açtıktan sonra anneme kısa bir mesaj gönderip uygulamadan çıktım. Kulaklıklarımı kulağıma takıp bir şarkı açtım. Sıranın yanında duran çantamı da aldım ve James'i beklemek için okulun çıkışına doğru ilerledim.

Okulun kapısından çıktığımda gördüğüm tanıdık arabaya ilerledim ve James'e selam verip camdan dışarıyı izlemeye başladım fakat gelen mesaj sesiyle telefonumu elime aldım be kimin mesaj attığına baktım.

Bilinmeyen numara:
selam soojin
shuhua ben
bugün tanıştık hatırlıyor musun

Soojin:
fmsndksndksndl
hatırlıyorum shuhua

Shuhua:
dmsndksndksks
hatırlıyorsan kaçıyorum ben
yürürken düşmeyeyim bir de

Soojin:
kaç kaç
düşme dikkat et


Telefonu kapatıp pantolonumun cebine koydum ve evin bahçesinden içeri giren arabayla birlikte içimdeki karamsarlık duygusu da kendini göstermeye başlamıştı.

Arabanın durmasıyla arabanın kapısını açtım ve dışarı çıkıp kapısı hizmetçiler tarafından açılmış eve doğru ilerledim. Açık kapıdan içeri girip annemi selamlamak için oturma odasına ilerledim.

"Ben geldim." dedikten sonra tam arkamı dönüp uzaklaşacağım sırada arkamdan annemin seslenmesiyle olduğum yerde durdum ve ağzından nasıl saçmalıklar çıkacağını merakla bekledim.

"Soojin, akşam babanın şirketinin uzun zamandır anlaşma yapmak istediği şirketin sahibi yemeğe gelecek, oğlu da gelecekmiş yemeğe."

Son söylediğini anlamamazlıktan gelip "Bunun beni ne kadar alakadar ettiğini sorabilir miyim acaba?"demiştim masumca gülümserken.

Azalea | SooshuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin