V

45 7 45
                                    

Keyifli okumalar diliyorum🌺
Oy ve yorumlarımızı eksik etmeyelim♥︎
———

Son dersin bitiş zilinin çalmasıyla kitaplarımı çantama koydum. Bugün Shuhua ile okul çıkışında vakit geçirmeye karar verdiğimiz için çantamı omzuma atıp kitaplarını toparlayan kıza döndüm ve "Shuhua, ben tuvalete gidiyorum. Okul kapısında bekler misin beni?" dedim ve beni cevaplamasını bekledim.

Kafasını aşağı yukarı sallayıp beni onayladığını belirtince sınıftan çıkıp tuvalete ilerledim.

Tuvalete girdikten sonra kapıyı arkamdan kapatmamla sesli bir şekilde tekrar açılması bir olmuştu fakat ne olduğunu anlamadığım için arkamı dönüp bakacağım sırada saçımı kavrayıp çeken ellerle hiçbir şey yapamadan kalmıştım saçlarımdaki elin sahibine doğru düşerken.

Tuvaletin sert zeminine düştüğümde acıyla kafamı kimin beni çektiğini anlamak için kaldırdığım sırada yanağıma yediğim tokat daha kafamı kaldıramadan tekrar düşmesine sebep olmuştu. Vuran kişinin elindeki yüzükler yanağımın çizilmesine sebep olduğu için acıyan yanağımla yüzümü buruşturdum.

"Seo Soojin.. demek okulun iğrenç lezbiyeni sensin. Sonunda seninle tanışmak çok güzel oldu."

Duyduğum tanıdık ses ile hemen kafamı kaldırıp karşımda durmuş iğrenmiş yüzüyle bana bakan kızın sonunda kim olduğunu gördüğümde vücudum kaskatı kesilmişti.

Arkasında duran arkadaşları olduğunu düşündüğüm kızlara kapıyı gösterip dışarıda beklemelerini söyledikten sonra bana dönmüş ve diğerleri kapıdan çıktıklarında tam önümde durduktan sonra yere çömelip yüzlerimizi aynı hizaya getirmişti.

Yüzündeki iğrenç gülümsemesini silmeden bana bakmaya devam etmiş ve "Uzun zaman olmuştu, değil mi?" dedi.

"Neden buradasın?"

Gözlerimin dolmaya başladığını hissettiğimde karşımdaki gözlerden kendi gözlerimi çekmiş ve tuvaletin fayanslarını incelemeye başlamıştım.

Sertçe çenemi tutmuş ve ona bakmam için acıtacak şekilde sıkmaya başlamıştı. Canım acımaya başladığı için gözlerimi yerdeki fayanslardan çevirdim ve tekrar karşımdaki kızın gözlerine bakmaya başladım.

Sonunda ona baktığım için çenemi sıkmayı bırakmıştı ve "Biliyorsun Jinnie-" diye konuşmaya başladığında sözünü yarıda kesip "Bana sakın Jinnie demeye kalkma!" dedim.

Gözlerini devirip konuşmasına kaldığı yerden devam etmişti.

"Jinnie.. çok üzülüyorum, sana burada insan gibi davranıp sorduğun sorunun cevabını vermeye çalışıyorum ama senin yaptığın beni terslemek mi?" deyip çenemdeki elini sıkmaya başlamıştı tekrardan.

Acıyla gözlerimi kıstığımda konuşmaya devam etmiş ve aynı zamanda da çenemdeki elini yanağıma çıkarıp okşamaya başlamıştı.

"Biliyorsun, biz ayrıldıktan sonra-"

Kapının önünden gelen seslerle cümlesi yine yarım kalan kız sinirle yerinden kalkmış ve söylene söyleme kapıya ilerlemişti.

"Bir huzurla konuşamıyoruz bile şurada." deyip kapıyı açacağı sırada kapının sertçe açılmasıyla etrafa telaşlı bakışlar atan Shuhua içeri girmişti.

Yerde yatan beni görünce hızla yanıma gelmişti.

"Soojin.. ne oldu burada?"

Azalea | SooshuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin