Keyifli okumalar diliyorum🌺
Oy ve yorumlarımızı eksik etmeyelim♥︎
———İçeriden gelen kavga sesleriyle gözlerimi açtım ve yanımda duran telefonu elime alıp gelen mesajlara baktım.
3 yeni mesajınız var!
—
Shuhua: günaydıınnn
—
Qi: soosoo
Qi: ben asık oldumİlk önce Shuhua'nın mesajına cevap verdikten sonra Yuqi ile olan konuşmamıza girdim.
—
Qi:
soosoo
ben asik oldumSoosoo:
ne saçmalıyorsun yuqiQi:
bu sefer sacmalamiyorum soo
cok ciddiyimSoosoo:
evet son 479107 kere de aynısını söylemiştinQi:
off soojin
sen ne anlarsin asktanSoosoo:
tamam dur hazırlanmam lazım şimdi
okulda konuşuruz bunuQi:
tamam canimm
—
Elimdeki telefonu yatağa bırakıp okula gitmek için hazırlanmaya başladım. Banyoda günlük bakım rutinimi yaptıktan sonra formamı giymek için odama geri gittim. Formayı da giydikten sonra yatağın üstündeki telefonu aldım ve elime aldığım anda çalmaya başlayan telefon ile Shuhua'nın aradığını gördüm."Alo."
"Günaydın tekrardan, ben evden biraz erken çıkmış bulundum da okuldan önce bir şeyler içmek ister misin?"
"Günaydın, olur tabii. Ben de çıkıyordum zaten şimdi."
"Tamam, o zaman okulun yan sokağındaki kafede bekliyorum."
"Tamamm, hemen geliyorum." dedikten sonra telefonu kapattım ve masamın yanında duran çantayı sırtıma atıp evden çıkmak için çıkışa doğru ilerledim.
Tam mutfağın önünden geçerken "Soojin, dün akşamki aile seni çok beğenmiş. Oğullarıyla sana bir randevu ayarlayacağız." diyen ses ile olduğum yerde durmuş ama daha sonra konuşan anneme cevap vermeye uğraşmadan hızlıca kapıdan dışarı çıkmıştım.
"Günaydın Soojin Hanım." diyen James'e gülümseyip "Günaydın James, bugün bisikletle gideceğim okula." derken bahçede duran bisikletimi göstermiştim.
Hafifçe başını sallayıp "Tabii efendim, nasıl isterseniz." dedikten sonra saygıyla eğilmiş ve camını temizlediği arabayla uğraşmaya geri dönmüştü.
Ben de bisikletimin kilidini açıp üstüne oturmadan önce kulaklıklarımı kulağıma taktım ve telefonumda en son çalınan listeyi açtım.
Hem sessizce şarkıyı mırıldanarak hem de bisikleti sürerek geçen kısa bir yolculuğun sonunda okulun sokağına varmıştım. Shuhua'nın söylediği kafeye gitmek için bir yan sokaktan girdim ve önüne çıktığım kafenin bisiklet park etme yerine bisikletimi kilitleyip kafeden içeri girdim.
Zaten küçük bir kafe olmasından kaynaklı girdiğim gibi Shuhua'yı gördüm ama yanına gitmeden önce kendime bitki çayı ona da kahve aldım.
Elimdeki içeceklerden birini ona uzatırken "Günaydın." dedim.
"Günaydın da gerek yoktu ben ısmarlardım." demişti mahçup bir şekilde ona uzattığım kahveyi alırken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Azalea | Sooshu
FanfictionBazı aşıklar kavuşur, bazı aşıklar ise kavuşamaz. Bazıları ise birbirlerine bağlandıktan sonra ayrılmak zorunda kalır ve her şey bir anıdan ibaret kalır..