VII

26 7 75
                                    

Keyifli okumalar diliyorum🌺
Oy ve yorumlarımızı eksik etmeyelim lütfen♥︎
———

Shuhua:
soojin
bugün neden gelmedin okula
gönderildi 15.42

Shuhua:
soojin?
iyi misin
gönderildi 18.03

Shuhua:
endişelenmeye başlıyorum
aramalarımı neden açmıyorsun
gönderildi 20.28
görüldü 20.55

Shuhua:
??

Soojin:
Ah merhaba tatlım, sen Soojin'in arkadaşı olmalısın
Soojin bugün cezalı olduğu için telefonu benimle
Merak etme lütfen

Shuhua:
cezalı mı|
neden mk|
tamam efendim
teşekkürler haber verdiğiniz için
iyi günler

Soojin:
Ne demek tatlım
İyi akşamlar


Soojin'e ne olduğunu merak etsem elimden mesaj atmak dışında bir şey gelmiyordu. Nerede yaşadığını bile bilmiyordum.

Gece gözüme gram uyku girmediği için morarmış göz altlarıyla yatağımdan kalkıp mutfağa ilerledim ve Soojin'in bugün okula gelmesini umarak öğlen yemek için bir şeyler hazırladım ikimize.

Okula geldiğimde etrafa bakınarak Soojin'i arasam da göremediğim için sınıfa ilerledim.

"Shuhua!"

Tanıdık sesi duyduğumda arkamı dönüp bana seslenen amcama gülümsedim ve yanıma gelmesi için beklemeye başladım.

"Güzel kızım, nasılsın?"

Sonunda yanıma geldiğinde bana sorduğu soruyu cevaplamamı beklemeden kollarını omzuma sardığında ben de sevecen adamı bekletmeden bana sarılmasına karşılık verdim.

"İyiyim amca, sen nasılsın?"

"İyiyim kızım ben de, nasıl gidiyor okul? Alışabildin mi?"

Sarılmayı bırakıp bir kolunu omzuma atmış ve merdivenlere doğru ilerlemeye başlamıştı beni de peşinden sürükleyerek.

"Alıştım, merak etme. Eunmin teyze nasıl?"

"O da iyi kızım. Hadi dersin başlar birazdan sınıfına geç yavaştan. Kendine dikkat et tamam mı, bir sorun olursa da bana ya da Hyejin'e söyleyebilirsin." deyip beni merdivenlerin önüne bıraktığında duyduğum isim kusma isteğimi arttırsa da amcama belli etmemek için gülümsedim ve el sallayıp merdivenlerden çıkmaya başladım.

Anlamıyorum, bu kadar cana yakın ve sevecen bir adamın nasıl Hyejin gibi bir kızı olmuş olabilir. Hayatımda bu kadar çirkef ve sahte kimseyle karşılaşmamıştım. Neyseki aynı sınıfta olmamıza rağmen ne o ne de ben iletişim namına bir eylemde bulunmuştu.

Düşüncelerime son verip kapısı açık olan sınıfa girdim ve sıramızda oturmuş önündeki kağıda bir şeyler çizen siyah saçlı kızı gördüğümde hızlanan kalp atışlarımla yanına yaklaştım.

"Günaydın."

Beni gördüğünde kafasını kaldırıp minik bir gülümsemeyle "Günaydın." demişti.

Yanındaki sandalyeye oturup önündeki kağıda baktım göz ucuyla çantamdaki kitaplarımı çıkarırken.

"Ne çiziyorsun?"

"Bilmiyorum ki ben de.. çok dikkat etmemiştim ne çizdiğime."

"Oh- bana benziyor?" dediğimde tek kaşını kaldırıp daha dikkatli bir şekilde resme bakmış ve dediğim şeye katılmış olacak ki gülmeye başlamıştı.

"Haklısın. Seni çizmişim galiba fark etmeden." derken kağıda bakmak için eğildiğinden dolayı yüzüne düşen saçları gözüne girmemesi için elimi uzattım yüzüne doğru.

Ben yüzündeki saçları kulağının arkasına sıkıştırdığım sırada yüzü kızarmaya başlayan kıza gülümseyip saçlar yüzünden çekildiği için elimi kendime çektim.

"Şey.. teşekkürler. Resmi bitirince ister misin diye soracaktım."

"Kendi çizimini versen daha mutlu olurum aslında."

"Kendi çizimim? Kendimi nasıl çizeyim Shuhua?"

"Çizemez misin?"

"Çizemem tabii ki."

"Tamam bunu ver o zaman." deyip kağıda uzandığımda kağıdı geri çekip elime vurmuştu hafifçe.

"Bitirdikten sonra."

"Bitirmedin mi daha." deyip son kelimeyi uzatarak söyleyerek kafamı yan bir şekilde sıraya koydum ve alttan Soojin'e bakmaya başladım.

O da gülüp kafasını iki yana sallamış ve tekrar kağıda eğilip çizmeye devam etmişti.

Kafamı kaldırmadan Soojin'e seslendiğimde o da kafasını çevirmeden tek kaşını kaldırmıştı devam etmemi istediğini belli etmek için.

"Dün.. sana yazdım. Uzun süre cevap vermeyince endişelendiğim için aradım da biraz.. birkaç saat sonra annen cevap verdi."

Ben konuşmaya devam ederken birden elindeki kalem elinden kayıp masaya düşmüştü. Önce çok umursamayıp gözlerine bakmaya devam ettiğimde bakışlarının da değiştiğini gördüğümde konuşmayı kesmem gerektiğini anladım.

"Özür dilerim. Değinmemem gereken bir konuya değindim galiba.."

"Ah hayır, sorun değil."

Sorun olmadığını söylese de gözlerinin derinlerinde yatan hüzünü hissettiğim için konuyu değiştirmeye karar verdim.

"Çizmeyi ne zaman tamamlayacaksın?"

Konuyu değiştirdiğim için bana minnettar bakışlarla bakıp "Sabırlı ol biraz." diyerek tekrar çizimine dönmüştü.

———
Çok geç ve kısa bölüm için özür dilerim. Bu aralar yazamıyorum.. olmayan yazma yeteneğimi de kaybettim galiba gksndlsmdmsj neyse hallederiz
Kontrol etmedim, hata varsa görmezden gelin lütfen :)
Umarım beğenmişsinizdir<3
Bir sonraki bölümde görüşmek üzere🌺

Azalea | SooshuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin