10

85 4 4
                                    

Freya přišla k nám.
„Ten druhý by se také měl probudit kde zemřel...Tak zas ahoj...už budu muset jít “ usmála se.
Jen jsem se na ni děkovným pohledem usmála a kývla hlavou na rozloučenou.
Odešla a já přestala objímat Billa. Jen jsme oba dva seděli v kuchyni a na toho druhýho koukali.

~Pohled Billa~

Viděl jsem já přichází nějaká holka a Katherine. Rozložily všude svíčky a ta druhá holka začala něco říkat. Dal si nepamatuju...jen vím...že musí mít něco společnýho s kouzly. Probudil jsem se v kuchyni jak ležím na posteli. Já jsem se cítil jinak...Nevím co se stalo... cítím se živej....přiběhla ke mě Katherine a klekla si vedle mě.

„Bille...!“ obejmula mě. Já ji cítil....to byl ten nejlepší okamžik....

„Katherine...“ obejmula jsem ji nazpět, tak dlouho jsem chtěl cítit její dotek.

Když ta čarodějka odešla, nebo kdo to byl...asi to byla čarodějka...dokázala mě oživit.
Katherine mě přestala objímat a seděli jsme v kuchyni opřený o zeď a zírali jeden druhýmu do očí...
Já to musel udělat....
Políbil jsem ji.

~Pohled Katherine~

Políbil mě a já jakoby cítila motýlky v břiše...Už teď jsem věděla co k němu cítím...Miluju ho a ještě víc než to.
Polibek jsem mu vrátila a usmála se.
„Chtěl by jsi vidět bratra?“ řekla jsem když měl ruce kolem mého pasu a usmívala jsem se na něho jemně.

On mi jako na souhlas úsměv opětoval.

Vstaly jsme se země a ruku v ruce šli nenápadně do školy...Dovnitř jsme se dostávat nemuseli, Tom byl totiž venku před školou a nevěděl co s ním je....teda jestli je to Tom...vypadá stejně jako na fotkách.
Šli jsme k němu a hned jak ho Tom uviděl se mu rozzářily oči.

„Bille!“ rychle k němu šel a obejmula ho, Bill mu obejmutí oplatil.

**O rok později**

Mám se fajn, jsem s Billem šťastná a také šťastná jak dobře to dopadlo. S Tomem jsem si také začala rozumět, celkem se s nás dělají nejlepší přátelé....

Chcete vědět tajemství? Je to snad nejkrásnější co se mi v životě stalo...S Billem čekáme malou holčičku...A  teď už vím...že všechno dobře vždy dopadne.
__________________________
A jsme u konce😨 ale mám ještě rozmyšlenej 2 díl protože mě napadlo, že ve 2 dílů bych to víc rozjela ale ještě nevím, kdy ho začnu psát ale slibuju že někdy určitě🙏 a taky to bude ještě tenhle rok, to vím🗿

člověk a duch.../Bill Kaulitz Kde žijí příběhy. Začni objevovat