"uyumadığını anlayabiliyorum nefes seslerinden.
kapıyı açmanı istemeyeceğim sadece burada oturup seninle konuşmama izin ver"
duyduğu adım sesleriyle kapıya daha çok yaklaştı jeongguk, omega da onun gibi kapının diğer tarafına oturmuştu şimdi.
"gitmeni istemiyorum ne evden ne de hayatımdan...
yüzsüzlük yapıyorum belki haklısın ama umrumda değil yoongi.
emin ol daha da arsızlaşabilirim, gitmeye çalıştığın an ayaklarına kapanıp kalman için yalvarabilirim.
şimdiden hazırla kendini çünkü artık hiçbir şey eskisi gibi olmayacak.
ilk defa... ilk defa seni kaybetmeye bu kadar yakınım...
ne yapacağımı ben bile kestiremiyorum, yalvarmam işe yaramazsa seni zorla tutmam gerekir mi?
belki bana daha çok kızacaksın ama gitmene izin veremem yoon.
birini sevme düşüncesi kadar korkutan bir şey yoktu beni ama şimdi gördüm ki sevme ihtimalinden çok daha korkutucuymuş kaybetme ihtimali.
seni seviyorum yoongi
sana bunu ilk kez yüzüne bile bakamadan bir kapının eşiğinde söylüyorum belki ama olsun.
daha fazlasını söyleyeceğim zamanlar olacak, seni sevmekten korkmayacağım artık.
gitmen için nasıl sebep verdiysem kalman için de binlerce sebep bırakacağım avuçlarına.
bana biraz daha zaman ver olur mu?
sadece birazcık zamana ihtiyacım var.
bana güvenmeni sağlayacağım."
oturduğu yerden kalkarken habersizce suratını ıslatan gözyaşlarını sildi yavaşça.
omegası da ağlıyor olmalıydı seslere bakılırsa.
kapıya yaklaşıp son kez seslendi.
"ağlama güzelim
şimdi gidiyorum tamam mı, bir an önce yatıp uyu saat geç oldu.
iyi geceler"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
angels like you •yoonkook•
Fanficangels like you can't fly down hell with me !omegaverse !biraz texting biraz düzyazı 9.2.24