yoongi
sesin çıkmadı sabahtan berijeongguk
uyandın mıhemen kalkıyorum
bekle beni tamam mı bensiz gitme sakın
yoongi
ne uyanması jeongguk saat öğlen ben okuldayım zatenjeongguk
uyuya kalmışımneden beni uyandırmadan gittin
yoongi
nerden bileyim uyuduğunu ev sessizdi ben de çıktım iştejeongguk
ne zaman bitecek dersinyoongi
bitti çoktanarkadaşlarımla buluşacağım geç gelirim
jeongguk
peki(görüldü)
***
taehyung
nerdesin derse niye gelmedinjeongguk
uyuya kalmışımtaehyung
öğleden sonra gelecek misinjeongguk
halsiz hissediyorum biraz daha uyuyacağım(görüldü)
***
taehyung
sesin çıkmıyor bugün
15.07hala uyuyor musun yuh
16.42uyandın mı ne yapıyorsun
18.33endişelenmeye başlamalı mıyım?
19.43yoldayım geliyorum
20.13taehyung ışıkları yanmayan evin önüne geldiğinde duraksadı istemsizce. evde değil miydi acaba? dışarı çıktığını da söylememişti gerçi.
zili çalsa da açan olmadığında yedek anahtarı bulup girdi içeriye.
sonunda alfanın odasına geldiğinde kapıyı tıklatıp bekledi bir süre, yoongi yanında olabilirdi sonuçta değil mi?
cevap gelmediğinde kapıyı araladı yavaşça, alfa yatakta yatıyordu ama pek iyi değil gibiydi.
"yoongi" fısıltısı odayı doldurduğunda taehyung ışığı yakıp aceleyle gitti yanına.
elini alfanın alnına koyduğunda hissettiği sıcaklık gözlerini büyütmesine sebep oldu.
"yanıyorsun resmen kalk hadi soğuk duş almalısın hemen"
kollarından tutup kaldırdı, birlikte banyoya yürümeye başladılar. daha doğrusu taehyung kardeşini taşıyordu çünkü jeongguk mızmızlanmaktan başka bir şey yapmıyor yatağa geri gitmeye çalışıyordu.
"ü-üşüyorum"
taehyung küvete oturttuğu kardeşine su tutmaya devam etti, ateşini düşürmek için gerekliydi sonuçta.
saçlarını severken karşılık verdi.
"çok ateşin var normal üşümen, biraz daha dayan kendini iyi hissetmeye başlayacaksın yakında"
"y-yoongi"
"mesaj attım geliyor yoldaymış zaten, kalk hadi üstünü giydireyim sana"
kollarından tutup odaya taşıdı tekrar. sonunda altına bir şort giydirip yatağa uzandırmayı başardığında derin bir nefes aldı.
ateşi düşmüştü ama hala bilinci bulanık gibiydi, gözleri kapalı bir şeyler mırıldanıyordu.
taehyung su almak için aşağı indiğinde yoongi de eve girmişti.
"odasında yatıyor, ateşi çıkmış bütün gün uyudu sanırım ben de yeni geldim sayılır. soğuk duş aldırdım daha iyi şimdi ama ilaç da lazım, ilaç var mı?"
yoongi kafasını salladıktan sonra mutfağa gidip çekmeceleri karıştırarak aradığı ilacı buldu.
odaya çıktıklarında jeongguk gözleri kapalı, elleri birbirine bağlı bir şekilde sırıtarak yatıyordu.
yanında gidip ilacı verdikten sonra bir süre daha beklediler başında.
"y-yoongi"
yoongi uzanıp elini tuttu alfanın. jeongguk gözlerini açıp onu izleyen omegaya baktı özlemle. son birkaç gündür doğru düzgün göremediğinden olsa gerek, çok özlemişti.
"sesin çok güzel" jeongguk gülümseyerek söylediğinde yoongi şaşırmıştı. sesi mi güzeldi?
"anlamıyorum"
"bana şarkı söyledin
sesin öyle güzeldi ki...
hala kulaklarımda biliyor musun
tanrım yoongi bu duyduğum en güzel ses"
yoongi istemsizce gözyaşlarını bırakırken jeongguk gülümseyerek gözlerini kapattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
angels like you •yoonkook•
Fanficangels like you can't fly down hell with me !omegaverse !biraz texting biraz düzyazı 9.2.24