jeongguk(sevgilim)
minik bebeğim nerdesin bitmedi mi hala dersinçok özledim kiii
çok çok
miyavım
bittigeliyorum 5 dakikaya
jeongguk(sevgilim)
tamam birtanemyemekhane menüsüne baktım da senin sevmediğin şeyler var bugün
dışarda yiyelim diyecektim
güzel bir yer buldum
fakültenin önündeyim bekliyorum seni
pıtı pıtı yürü gel tamam mı
miyavım
gwldimjeongguk(sevgilim)
koşmuyorsun değil mikoşma bak düşersin
beklerim ben sorun değil koşma sakın
mesajları okunmazken jeongguk iç çekti, geçen seferde yanına gelirken acele ettiği için düşmüştü minik kedisi. telefondan başını kaldırıp fakültenin çıkış kapısına bakmaya başladı, bu sırada görmüştü koşarak gelen sevgilisini.
yoongi alfayı görünce hemen yavaşlasa da yakalanmıştı bir kere.
"hiç laf anlatamıyorum sana"
"yapmam bir daha"
"yaramaz kedi seni"
jeongguk gülümseyerek söylediğinde hoşuna gitse de sinirlenmiş gibi omzuna hafif bir yumruk geçirdi yoongi.
alfa omzundaki yumruğu yakalayıp dudaklarına götürdü. küçük bir öpücük bıraktıktan sonra sıra minik kedisine gelmişti. kollarını beline sarıp kendine çekti omegasını.
burnunu saçlarına daldırırken iç çekti."mis gibi kokuyorsun yine, kucağıma yatırıp saatlerce sevmek istiyorum seni."
yoongi kıkırdayarak geri çekildi.
"akşamı bekle"
"akşam seni çok güzel seveceğim, şimdilik cezanı alacaksın zaten"
uzanıp omeganın beyaz yanağını hafifçe ısırdığında yoongi sızlanarak geri çekildi.
"sızlanma hiç hakettin bunu"
yoongi yanağındaki salyayı sildikten sonra alfanın boynuna sardı kollarını. yüzlerinin arasındaki mesafeyi kapattıktan sonra alfanın dudaklarına çevirdi bakışlarını. jeongguk da omeganın dudaklarına yönelirken yoongi hızla burnunu ısırdı alfanın.
jeongguk burnunu tutarak geri çekildiğinde sızlanma sırası kendisindeydi."resmen dikkatimi dağıtıp burnumu kaptın ya inanamıyorum sana"
yoongi kıkırdadığında jeongguk kaşlarını çatarak konuşmasına devam etti.
"burnumun acısını boşver bak umrumda değil ama öpüşseydik bi kere ya içimde kaldı"
omega omuz silktikten sonra yürümeye başladı, jeongguk peşinden giderken sızlanmaya devam ediyordu.
"öpecek gibiydin, öpüşmeliydik yoongi bir dur ya
öpeyim bir kere sonra gidelim
bak dudaklarım sızlıyor öp öp diye
ağlayacağım öpüşecektik ne güzel"
***
"hayır min miyav tabağını bitirmelisin yaramazlık yapmak yok"
yoongi bitiremediği tabağını alfaya doğru itekledi mızmızlanarak.
"doydum"
"çok az yedin"
"lütfen"
yoongi üzgün bir ifadeye büründüğünde iç çekti jeongguk, mızmızlanması bile öyle güzeldi ki...
"bana öyle bakm-"
"lütfen sevgilim"
"bayılıcam galiba, sevgilinim değil mi?
sevgilin kurban olsun sana tamam yeme istemiyorsan.
min miyav mahvediyorsun beni ya"
kalbini tutarak konuştuğunda yoongi alfanın abartılı tepkisine güldü.
"bir de güzel güzel gülüyorsun aklımı atayım da gör sen"
"abarttın"
"üstümdeki etkini bilsen abartmadığımı anlardın.
bittim ben min miyav, birkaç güne kölen yaparsın sen beni."
"şikayetçi misin?"
"asla.
bu arada bir şey diyeceğim, geçen gün ettiğim evlenme teklifinin son kullanma tarihi yok aklında olsun.
istediğin zaman cevap verebilirsin yani, yüzüğü odana bıraktım. bir gün kabul edecek olursan takman yeterli. ben anlarım."
sözlerini bitirdiğinde göz kırpmayı unutmamıştı.
yoongi onun bu heyecanlı hallerine gülümseyerek karşılık verdi.
hayal ettiğinden bile güzeldi onunla olmak. her an uyanabileceği bir rüyada gibi hissediyordu kendini. bu yüzden uyanmaktan korkuyordu istemsizce. ilk defa jeongguk'un bu yüzünü görmüştü, ilk defa bu kadar yakındılar. tekrar başa dönmek kaldırabileceği bir şey değildi artık.düşündükleriyle gözleri dolduğunda alfa uzanıp yanaklarını avuçladı.
"ne oldu güzelim niye ağlıyorsun"
yoongi yanında oturan alfaya daha çok yaklaşıp kollarını boynuna sardı.
o içli içli ağlarken saçlarını severek sakinleşmesini bekledi jeongguk. arada bir birkaç öpücük de bırakıyordu siyah tutamlara.
"neden ağlıyorsun birtanem, endişeleniyorum bak"
ağlaması dindiğinde biraz uzaklaşıp cevap verdi yoongi.
"çok mutluyum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
angels like you •yoonkook•
Fanficangels like you can't fly down hell with me !omegaverse !biraz texting biraz düzyazı 9.2.24