yoongi
neredesinjeongguk
markete geldim güzelim kahvaltı için yiyecek bir şeyler alıyorumsana not bırakmıştım görmedin mi
yoongi
görmedimjeongguk
pekiiiistediğin bir şey var mı alayım
yoongi
yokne zaman gelirsin
jeongguk
bir sorun mu var güzelimyoongi
yok sen yine de acele et ama olur mujeongguk
geliyorum çıktım(görüldü)
***
eve doğru koşmaya başladığında aklından binlerce kötü düşünce geçiyordu alfanın.
sonunda eve ulaştığında hızla içeri girip yoongi'nin odasına ilerledi.
omegayı yatakta ağlarken bulmuştu.
"güzelim ne oldu neden ağlıyorsun?"
yatağa temkinli adımlarla yaklaşıyordu. yoongi kafasını kaldırıp elini ona doğru uzattığında hareketlerini hızlandırıp kollarının arasına aldı omegayı.
boyun girintisine sığınan omegasını saçlarını severek sakinleştirmeye çalıştı. bir süre sonra kollarını çekmeden uzaklaştırarak yüz yüze gelmelerini sağladı. ellerinden birini belinden ayırıp yanağına koydu. omega yanağındaki ele yaslanarak dinlendi bir süre.
"sorun ne birtanem?"
yoongi titreyen elleriyle cevap verdi.
"kabus"
"kabus gördüğün için mi ağladın?"
kafasıyla onayladıktan sonra tekrar boynuna yatmak için hamlede bulundu omega. jeongguk yoongi'yi durdurduktan sonra gözlerinin içine baktı.
"sadece kabus gördün değil mi başka bir sorun yok?"
onay aldığında yatağa oturup kucağına çekti omegasını, göğsünde yatıyordu şimdi. yoongi alfanın tişörtünü sıkıca tutmuş, avuçlarında toplamıştı. hala hafif hafif titrediğinden jeongguk omeganın saçlarına öpücükler bırakarak, sırtını okşayarak sakinleştirmeye çalıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
angels like you •yoonkook•
Fanfictionangels like you can't fly down hell with me !omegaverse !biraz texting biraz düzyazı 9.2.24