-3

0 0 0
                                    

Asla unutamayacağı bir adam, arabanın şeffaf penceresinden tek bir el izi bile olmadan görülebiliyordu. Koyu kestane rengi saçları arkaya doğru taranmış adam, mutlu bir şekilde gülümseyen sarışın bir çocuğu kucağına almıştı. Çocuğun mavi gözleri izleyen berduşunkilerle çarpıştı.

Ah.

O çocuğu tanıyordu. O sevimli melek. Ve çocuğu çok şefkatle kucaklayan adam. Bu iki güzel insanı tanıyordu ve dipte sürünen kendisinin ne olursa olsun onlara ulaşamadığını biliyordu.

* * *

Aelock son derece kötü bir ruh halindeydi. Büyük bir ziyafetin düzenlendiği Kont'un malikanesinin salonu haha'lar ve hoho'larla gülen insanlarla doluydu, ancak neşeli görünen yüzlerin hiçbiri Aelock'un istediği gibi değildi. Aradığı kişi alnının ortasında kırışıklar olan ve biraz kızgınmış gibi görünen boş bir ifadeye sahip bir adamdı.

“Aelock, bugün özellikle güzel görünüyorsun.”

"Affedersin."

İlk bakışta yüzünü tanıyormuş gibi görünen bir adam, arkadaş canlısı gibi davranarak yaklaştı. Birkaç adım öteden bile burnunu çürütecek kadar güçlü bir koku yayıyordu ve şüpheli bir gülümsemeyle Aelock'la pervasızca flört ediyordu. Kendisinin de bir alfa olması ya da ikisinin de erkek olması umrunda değildi; bunların artık hiçbir anlamı yoktu ve bir zamanlar Tanrı tarafından tabu olarak konmuştu.

Aksine, herhangi bir sorumluluk almak zorunda kalmadan aynı alfa veya omega ile gelişigüzel bağlantı kurma şeklindeki kaba eğilimi takip eden son derece kaba bir adamdı. Aelock onu soğuk bir gülümsemeyle ittiğinde bile diğer kişinin gururu hiç incinmedi. Bunun yerine, daha önce yaptığı gibi, sanki eğleniyormuş gibi, aynı rahat ve kaba gözlerle bir omegaya yaklaştı.

Az önce omegaya söylediği şeyin aynısını söylediğini gören Aelock, birlikte durdukları birkaç saniye boyunca aynı havayı solumaktan bile kusacak gibi hissederek oradan ayrıldı. Yine de bakış insanları taramayı bırakmadı.

Hangi cehennemdesin?

Ortalıkta dolaşırken belinin arkasında topladığı ellerinde, birkaç gün önce hızla çarpan bir kalple yazdığı bir davetiyeyi tutuyordu. Özellikle el yazısıyla yazılan davetiye girişten çıkarıldı. Bu onun geldiği anlamına geliyordu. Ancak birkaç saat boyunca görülemedi. Vedalaşmadan bırakamazdı. Bu ziyafet onunla tanışmak için sadece bir bahaneydi.

Sonunda onu bulmak için uşaklar seferber edildi. Efendilerinin emirlerini yerine getirmek için ziyafet salonunda sessizce dolaştılar. Kısa bir süre sonra bahçeye çıkan bir uşak geri döndü ve sedir yoluna doğru yola çıktığını bildirdi. Kont'un bir dakika öncesine kadar bir mermer parçası kadar soğuk olan ifadesiz yüzü, suya yayılan mürekkep damlaları gibi sevinçle renklendi.

Aelock neredeyse koşabildiği kadar hızlı bir şekilde sedir yoluna doğru yöneldi. Yol, her ağacın altındaki turuncu fenerlerle mavi ay ışığıyla aydınlatılarak ince atmosfere katkıda bulunuyordu. Başlangıçta bu yolun herhangi bir şeyle süslenmesi gerekmiyordu, ancak sedir ağacından yapılmış yolu beğenmiş gibi görünüyordu , bu yüzden bilerek bu yolun fenerlerle aydınlatılmasını emretti. Elbette, başka birinin girmesini engellemek için diğer konukları akıllıca yönlendiren bir uşak da vardı.

Aelock derin bir nefes aldı ve çarpan kalbini sakinleştirdi. Gururu hâlâ onun duygularını göstermesine ve sahibiyle tanışan bir köpek yavrusu gibi davranmasına izin vermiyordu. Kafasının biraz karıştığının zaten farkındaydı. Karşısındaki kişi hiçbir anlamlı söz ya da hareket sergilemediğinde tek başına heyecanlanmanın çirkin bir davranış olduğunu çok iyi biliyordu. Aynı zamanda onu bu kadar huzursuz eden diğer kişiye karşı da bir kırgınlık duygusu vardı. Arada bir ona dostça davranamaz mıydı?

Gül BahçesindeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin