-9

4 1 0
                                    

"Merhaba Kont Teiwind."

Viscount Derbyshire'ın çay partisinde Aelock'la karşılaşan Rayfiel, onu parlak bir gülümsemeyle selamladı. Aslına bakılırsa Aelock onu tanıyormuş gibi davranmak istemiyordu ama Klopp mutlu omeganın bir adım arkasında durup ona bakıyordu, bu yüzden kendini kibar bir gülümsemeyle cevap vermeye zorladı.

"Merhaba Rayfiel. Bugün hava çok güzel."

"Keşke her zaman böyle olsaydı."

Basit bir cevap olmasına rağmen Rayfiel kasıtlı olarak abartılı bir şekilde alkışladı ve kıkırdadı. Aelock kulaklarına çarpan sahte kahkahadan hiç hoşlanmamıştı ama bunu belli etmedi. Bunun yerine, omeganın arkasında sert bir ifadeyle duran alfaya parlak bir şekilde gülümsedi ve onu başıyla selamladı. Geri dönen tek şey hafif bir baş sallamaydı. Huysuzluk ortaya çıktı.

Bu kadar soğuk olmak zorunda değilsin.

Aelock tekrar gözlerinin önünde duran omegaya baktı ve zaten oldukça yukarı kalkmış olan ağzının köşelerini kaldırdı. Sevimli görünmek için ellerini ağzının önünde birleştiren Rayfiel'in parmaklarının etrafına beyaz şeritler dolanmıştı.

"Parmaklarını incitmiş gibisin."

"Ah, bir süre önce yemek pişirmeye çalışıyordum."

"Yemek pişirmek?"

"Balıkların nasıl kesileceğini öğrendim. Ama kendi beceriksizliğimden dolayı kendimi kestim."

Aelock bu sözler karşısında hafifçe kaşlarını çattı. Aristokrat ailelerin müstakbel ev sahibeleri olarak tatlı yapmayı, ekmek yapmayı öğrenenler ya da çay törenleri üzerine ders alanlar vardı. Ancak balığı kesmek için mutfak bıçağı kullanmak çok fazlaydı. Daha yakından baktığında Rayfiel'in ellerinin bantlara ek olarak her yerinde küçük yara izleri vardı ve yumuşak ve pürüzsüz olması gereken elinin arkası biraz pürüzlü görünüyordu.

"Vikont Westport bu tür mali zorluklarla mı karşı karşıya? En büyük oğluna yemek pişirecek noktaya kadar mı?"

Utanç verici olduğunu bilmeden ellerini gösteren Rayfiel geç kızardı ve ellerini belinin arkasına saklamak için indirdi. Sonuçta ilişkiler ne kadar uzak olursa olsun o Teiwind Ailesi'nin kuzeniydi. Ayrıca görünüşlerinin benzer olması nedeniyle son dönemde iki aile arasındaki bağ sık sık konuşulmaya başlandı. Böyle bir durumda Rayfiel'in balık keserken parmaklarını kestiği dedikodusu soylu aileler arasında yayılırsa, Aelock muazzam bir servet biriktirmesine rağmen akrabalarına bakmayan korkunç bir cimri ya da aptal muamelesi görecek. yakınlarının yaşadığı sıkıntıları bile bilmeyen.

Kaliteli, mütevazı ama abartısız süslemeler giydiği için aristokratik bir bakış açısına sahip olduğunu düşünüyordu ama bu bile onun kendi yanlış anlaması gibi görünüyordu. Rayfiel'den ne kadar hoşlanmasa da bir akrabaya yardım etmek soyluların yükümlülüklerinden biriydi. Aelock, rahatsızlığını mümkün olduğunca belli etmemeye özen gösteren bir ses tonuyla konuştu.

"Uşağıma uygun bir aşçı göndermesi konusunda bilgi vereceğim. Malzemeler dahil tüm masraflar tarafıma aittir. Gelecekte balık gibi hiçbir şeye dokunmanıza gerek kalmayacak. Daha önce fark etmediğim için özür dilerim."

"Durum bu değil."

Rayfiel şaşkın bir ifadeyle reddetmeye çalıştı. Sonra sanki kafası karışmış gibi arkasında duran Klopp'a baktı. Belki de bunun çıktığı kişinin önünde ortaya çıkmasını istemiyordu. Eğer öyleyse parmaklarına bant sarılı halde çıkmamalıydı.

Aelock ona çatık kaşlarla baktığında Rayfiel onun bakışlarına yetişemedi ve gözlerini indirdi. Yoksulluktan muzdarip olsa bile bunu kölece kabul etmekten hoşlanmazdı, bu yüzden ona başını kaldırmasını söylediğinde Klopp arkadan öne çıkıp Rayfiel'in yanında durdu. Büyük elini indirdi, bandajla sarılı eli sıkıca tuttu ve diğerlerinin önünde gösterdiği sevgiye şaşıran Aelock'a soğuk soğuk baktı. Çok geçmeden hoş olmayan bir ses geldi.

Gül BahçesindeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin