Kısa koridordan geçerken Aelock'un bacakları titriyordu ve elleri gerginleşti. Ayakkabı topuklarının sesi normalden çok daha hızlı ve yüksekti. Belki babası hayatta olsaydı ve bu sahneye tanık olsaydı, şimdi bile bir yetişkin olarak onu çalışma odasına sürükler ve bastonla ona vururdu.
Araba tam zamanında hazırdı. Aelock, Viscount Derbyshire'ın hizmetkarının omuzlarına koyduğu paltoyla hızla arabaya atladı. Hemen yola çıkan fayton, Aelock'un işaret vermesiyle biraz daha hızlandı. Titreyen vagonda Aelock sonunda seğiren dudaklarının kenarlarını indirmeyi başardı.
Bunun kendi yanılsaması olabileceği sonradan aklına geldi. Aelock'un gururu o kadar incinmişti ki neredeyse aklını kaybediyordu.
Klopp, Kont'un davetini kabul ettiğinde bile Rayfiel'in yanındaydı. Klopp, Rayfiel olmadan gelemeyeceği için onu davet etmek zorunda kaldı. İkisinin sevgiyle birlikte dolaşıp birbirlerine sarıldıklarını görünce kıskançlıktan aklı başına gelemedi. Bu nasıl olabilir?
O zamanlar bu yaygındı ancak Aelock, çok nefret ettiği bir trendi bahane ederek Klopp'a kızgın bir domuzun teklifinden daha kötü bir teklifte bulundu. Açıkçası reddedilmeyi bekliyordu. Ancak bu noktaya kadar itiraz ederse Klopp'un biraz anlayış göstereceğini düşünüyordu. Onu, gururunun bile parçalanmasına razı olacak noktaya kadar istiyordu.
Ancak acımasız Klopp'un hiç şüphesiz acımasız sözlerle teklifi ayaklar altına alması Aelock'un gözlerinin altında ve çevresinde garip bir titreme ve yanma hissi yaşamasına neden oldu. İnce yaklaşımıyla onu biraz küçük düşürebileceğini düşünüyordu ama bu kadar sert bir şekilde eleştirileceğini hiç tahmin etmemişti.
Durumu hiç anlamadı ve ona bu sefaleti yaşattıkları için Klopp'tan ve sevgilisinden nefret ediyordu. Aelock bir daha asla onları tanıyormuş gibi davranmamaya karar verdi. Hareketsiz kalsa bile kaynayan kıskançlığı kontrol altına almak için sedir patikası boyunca yürüdü ama bu, zihnini ve bedenini dengelemeye yardımcı olmadı. Aksine acı vericiydi çünkü acı ve serin koku, düşünmek bile istemediği birinin vücut kokusuna benziyordu.
Bir süre kendini evine kapattı; kendini müzikle, kitapla, ata binerek, satrançla ve dikkatini dağıtacak başka şeylerle meşgul etti. Kütüphanede demli çay eşliğinde klasikleri tekrar tekrar okudu, hatta daha sonra nadiren okuduğu bahçecilik kitaplarını bile okudu. Birkaç ayı ev hapsinde geçirdikten sonra, zorla kafasını doldurduğu şeyler, sonunda hatırlamak istemediği anıları silip süpürdü.
Aelock yeniden rahatça gülümsemeyi başardı ve ertelediği çay partisini düzenledi. Yalnız kalmaktansa bir aristokrat olarak görevini yerine getirmenin ve rahat bir grup insanla güzel bir sohbet etmenin daha iyi olacağı aklına geldi. Gündelik selamlaşıp ülke içi ve dışı konulardan bahsederken, her şeyden önceki haline geri döndüğünü hissetti.
Hayır, bununla yanılmıştı. Saçma sapan şeyler yaymayı seven bir alfa, Klopp ve Rayfiel'in nişanlandığı haberini duydu. Hafifçe sertleşen gülümseme kısa sürede daha da genişledi.
O zaman durmalıydı. Eğer onları görmemiş gibi davranmak zorsa, onları hiç görmemek için uzun bir yolculuğa çıkmalıydı. Ama Aelock bunu yapmadı. Çirkin kıskançlık aylarca süren hapis cezasıyla ortadan kaldırılamadı. Aksine, bastırmaya çalıştığı şeyden memnun değilmiş gibi görünüyordu ve hafif bir kömür yığını gibi görünen şey patlayıcı alevler tarafından yutuldu ve kükreyerek yandı.
Yıl bitmeden nişanlanıp evlenen genç çift, birçok toplantıya çağrıldı. Ailenin başına geçen Klopp, kişisel bir yatırım yönetimi işine başladı, dolayısıyla bağlantılarını güçlendirmesi onun için doğaldı. Bunun nedeni de pek çok kişinin yeni evli çifti çok sevmesiydi. Aelock mutlu çifti izlerken bağırsaklarının yanmasının acısına katlanmak zorunda kaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gül Bahçesinde
RomancePrestijli soylu bir aileye ait olmaktan gurur duyan Aelock, daha düşük rütbeli soylu bir aileye mensup olan Klopp'a şans eseri karşılaştığında ilk görüşte aşık olur. Aelock, zenginlik ve statü farkını umursamadan, hatta alfa-alfa ilişkileri tabusunu...