Sunčeve zrake probijale su se kroz krošnje debelog hrasta, stvarajući igru svjetla i sjene ispod kojih je djevojčica Mara provodila svoje dane. Svaki put kad bi došla do tog mjesta, osjećala je kao da se vraća u svoj mali raj na zemlji. Bio je to njen tajni kutak, gdje je mogla pobjeći od svakodnevnih briga i posvetiti se svojim maštarijama.
No, dok je Mara bezbrižno istraživala svaki kutak svog skrivenog carstva, nije ni slutila da je njezin raj dijelila s nekim drugim. Tko je bio taj neko? Nitko drugi do tajanstveni graditelj koji je u tišini stvarao nešto posebno ispod istog hrasta na kojem je Mara gradila svoje male kućice od grančica.
Djevojčica nije imala pojma da je netko drugi tu, sve dok jednog dana nije primijetila neobične znakove aktivnosti u blizini svog omiljenog mjesta. Grmljavina, povremeni zvukovi kopanja i lagani šušanj lišća probudili su njenu znatiželju. Odlučila je istražiti, ali ni u najluđim snovima nije mogla zamisliti ono što će otkriti.
Kad je došla do hrasta, zatekla je malenu drvenu kućicu skriveno između korijena. U prvi trenutak zbunjenosti, pogled joj je pao na nekoliko sitnih tragova koji su vodili do ruba šume. Bio je to znak da netko drugi dijeli njen mali raj.
Djevojčica se okrenula prema svojoj kućici od grančica, osjećajući se pomalo izdano, ali istovremeno i uzbuđeno zbog misterije koja se odvijala ispred njenih očiju. Tko je mogao sagraditi ovu kućicu? I zašto?
Dok je Mara stajala tamo, gledajući u tu malu građevinu, primijetila je nešto još čudnije. U kutu kućice, na komadiću papira, bila je ostavljena poruka. Stisnuvši je rukom, osjetila je kako joj srce ubrzano lupa dok je čitala riječi ispisane tankim slovima:
"Draga djevojčice, hvala ti što si dijelila svoj mali kutak s mojim tajnama. Nadam se da ćeš oprostiti ovu skrivenu prisutnost. Sagradio sam ovu kućicu kako bih tebe zaštitio od pogleda znatiželjnika. Tu ispod istog hrasta, pod zemljom, zakopane su moje najdublje tajne, ali izgleda da si ih ti već pronašla. Nemoj se bojati, ti si sigurna ovdje. Tu si našla svoj dom, a ja ću paziti na tebe iz sjene. Tvoj tajni prijatelj."
YOU ARE READING
Misteriozno skrovište
HorrorOno što djevojčica nije znala je da sam ga zakopao ispod istog hrasta na kojem sam joj sagradio kućicu. No ono što je izgleda odjednom znala su stvari koje sam rekao samo njemu.