Part 5: Uzburkane sjenke: Mara suočava se s mračnim tajnama ispod hrasta

5 1 0
                                    

Dok je Mara stajala nad otvorenom kutijom, osjećala je kako je zrak postaje gušći oko nje. Njezine ruke drhtale su dok su prelistavale stare fotografije i pisma, ali nije mogla odoljeti želji da sazna istinu koja se skrivala u tim dokumentima.

Dok je pregledavala fotografije, primijetila je nešto neobično u pozadini jedne od njih. U daljini, među drvećem, nazirao se zamagljeni lik, gotovo neprimjetan, ali dovoljno uočljiv da joj izazove trnce niz leđa. Tko je bio taj čovjek? I kako je bio povezan s mjestom ispod hrasta?

Odlučna da istraži dalje, Mara je uzela pisma u ruke i počela čitati. Riječi su joj se zavukle pod kožu, stvarajući jezu u njezinim kostima. Pisma su otkrivala priču o strašnim događajima, o gubitku i tami koja je prijetila progutati sve što je dotaknula. No, između redova, Mara je osjetila nešto još jezivije - prisustvo nečeg zlokobnog, nečeg što je čekalo u sjenama da se otkrije.

Kad je došla do posljednjeg pisma, Marini su se oči širom otvorile od šoka. Riječi su bile ispisane grčevito, gotovo kao da je pisac bio u stanju ludila. Pismo je pričalo o tajnama zakopanim ispod hrasta, o zlu koje čeka da se oslobodi i proguta sve što je na putu. Mara je osjetila kako joj srce ubrzano lupa, a strah je počeo gušiti njezin dah.

No, prije nego što je stigla procesuirati sve što je pročitala, odjednom je osjetila nešto čudno u zraku. Miris truleži i propadanja proširio se oko nje, a u daljini je začula jezive zvukove - zvukove koraka koji su se približavali iz šume. Panika ju je obuzela dok je shvatila da nije sama, da je nešto zlo prošlo granicu između tajanstvenog svijeta ispod hrasta i stvarnosti koju je poznavala.

Mara je uhvatila posljednji dah hrabrosti dok se pripremala suočiti s onim što je čekalo u tami šume. Sada je bila na rubu otkrivanja istine, ali istina koju je otkrila bila je jeziva i užasna, daleko od svega što je ikada mogla zamisliti...

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Feb 11 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Misteriozno skrovište Donde viven las historias. Descúbrelo ahora