Kad je otvorila kutiju, Marini su se oči širom otvorile od iznenađenja. Unutra su bile stare fotografije, omotane u prljavi papir, i nekoliko omotnica s pismima. Miris starine ispunio je zrak dok je Mara pažljivo vadila sadržaj kutije, osjećajući kako je povijest oživljava pod njezinim prstima.
Fotografije su pričale priču o sretnim trenucima: dva dječaka smijala su se na ljuljački pod hrastom, a u drugoj su bili zabilježeni kako istražuju šumu, prekriveni osmjesima i neopisivim entuzijazmom. No, uz te slike, bili su i trenuci tuge: suze na licima, zagrljaji puni utjehe, i osjećaj gubitka koji je prožimao svaki kadar.
Pisma su bila još dublje uronjena u prošlost. Pisana tankim rukopisom, ispisana riječima ljubavi, tuge i nadanja, pisma su oslikavala život ispunjen izazovima i preprekama, ali istovremeno i dubokim vezama koje su preživjele sve. U svakoj riječi osjećala se ljubav, strast i nježnost prema nekome tko je bio daleko, ali uvijek prisutan u srcu.
Mara je bila zapanjena svime što je otkrila. Nekoliko koraka dalje od njezinog omiljenog mjesta pod hrastom, otkrila je svijet tajni koji je bio skriven od nje. No, umjesto osjećaja straha ili izdaje, osjećala je duboku povezanost s ovim mjestom, kao da je dio nečega većeg i dubljeg nego što je ikada mogla zamisliti.
Dok je Marina mašta lutala šumom, njezina radoznalost nije mogla ostati nezadovoljena. Željela je znati više, saznati tko su bili ti dječaci na fotografijama, tko je pisao pisma, i kakva je veza svega toga s ovim mjestom ispod hrasta. Odlučila je nastaviti svoje istraživanje, ali ovaj put s još većom odlučnošću i hrabrošću nego prije.
DU LIEST GERADE
Misteriozno skrovište
HorrorOno što djevojčica nije znala je da sam ga zakopao ispod istog hrasta na kojem sam joj sagradio kućicu. No ono što je izgleda odjednom znala su stvari koje sam rekao samo njemu.