KÜÇÜK KUMAR

23 4 10
                                    

Medya: dolu kadehi ters tut

Selammm küçük bir şey söylemek istiyorum kitabı yazmayı bırakmıştım gerisi döndüm ne kadar çok okurumuz olmasada (şuan bunu okuyan kişi kesin tanışıyoruz dimi kdndkdj) devam edicem inş kitap tutarr ya gerçekten çok mutlu olurum oylarınızı beklerimmm🥲


Mekana gelmiştik ben içeriye tek başıma girdim ortam tam olarak "dilbeer evin barkın yokmuuu" Vibe'ı veriyorduu abim ve Su arabada bekliyorlardı Su'yu alıp dilber olarak şuraya gelmemiz gerekiyor, sergenin fişini çektikten sonraki yapılacaklar listeme Su ile dilber olmayida ekledim. Çınar içeriye sonradan gireceğini söyledi ama gözü hep üstümde olacakmış beyefendinin öyle dedi ha sanki ben çocuğum ya Allah'tan bir abimin arkadaşı çıktı benim abim o değil! neden beni gereksiz yerde azarlayip 'şuraya buraya gitme olayı abartma sakin kal gözüm hep üstünde olucak ona göre' ya bu ne ya ben kaç yaşımdayım adama bak daha yeni tanıştık kardeşim ne bu samimiyet...gerçi bunu önce kendime sormam gerekiyordu Kızım Dora ne bu samimiyet salak!? Neyse biraz ani çıkıştım bir yükseldim ama halledicem ortama girdiğimden beri bar taburelerinde oturmuş etrafı kesiyordum makyajım acayip iyi olmuştu kendimi tanıyamamıştım, bide Su saçlarıma bir peruk takmıştı sarışın bomba olmuştum be! Sarışın olarak gelseydim ben bu dünyaya Barbie filminde beni oynatırlardı be! Etrafımda çalan müzik kulaklarımı rahatsız hissediyordu, aslında kulaklıktanda her zaman son ses dinlerdim ama o ayrı bu ayrı yani. Gözlerim hala bulamadığım sergeni tekrar aramaya başladı, o iğrenç suratını görmek midemi bulandırmasa iyiydi...Bir adamın sabahtan beri gözü üzerimdeydi ona ters bir bakış atıp göz devirdim, bakışların tekrar kapıya döndüğünde sonunda onu görmüştüm, hayatımın katili desemm o pislik çekik gözleri,sert ve soğuk bakışları, çene kasları zaten ben kötüyüm bana bulaşma bitersin diye haykırıyordu. Ama ben dururmuyum hayır o beni öldürmeden ben onu bitirmeliydim ama galiba o beni öldüremezdi, sonuçta zaafıydım, çocukluğumuzdan beri! Sergen onu birinin izlediğini hissetmiş olacakki etrafını hızlıca göz gezdirdi, sonunda gözleri beni bulduğunda çok küçük bir an beni tanır diye o kadar korktumki, resmen daha önce adını bile duymadığım bir parfümle ciddi ciddi banyo yaptım, gözlerime lens taktım, plastik makyajimdan ve saçımdan bahsetmiyorum bile yani Dora kızım bu adam şimdi seni nasıl tanısın ya ne uyduruyorsun! Sergenin beni sevdiği ve takıntılı olduğu doğruydu ama başka kızlarla eğlendiğinide biliyordum belki bu halimle benimlede eğlenmek isterdi şansımı bundan yana kullanıp yakınlaşmaya çalışacaktım onu biraz sarhoş edip ağzından laf alırsam fena olmazdı...Bu arada bu kimliğimdeki adım Alev'di neden bu ismi seçtiğimi bilmiyorum aklıma bir anda bu geldi ve büründüğüm rolün hakkını veriyordu bence. Sergen beni oturduğuma rağmen öyle bir süzdü ki üstümdeki elbiseye lanetler okudum o kadar dekolte veren bir elbise seçmiştiki Su çok güzel olduğumu söylüyordu ama abim ve Çınar pek memnun kalmadılar üstümdeki elbise mini bir elbiseydi biraz eğilsem popom faça olucaktı! Bende memnun değildim! Üstelik elbise ha bire kayıyordu ve göğsümün dekoltesi daha çok açılıyordu!!! Sergene yapacağım rolü aklımda canlandırmıştım ama şuan korkuyordum elim ayağıma dolanmıştı Çınar şuan beni izliyor olabilirmiydi? Ne alaka Dora kızım ya sen rolüne bak! kendimi motive ettikten sonra çenemi yukarı kaldırıp sergene kışkırtıcı bir bakış attım, bunu gördüğünde yarım ağız gülümseyen sergenin o ağzını yırtasım geliyordu! Pislik herif! Gözlerini benden ayırıp etrafındaki bir kaç adamla yürümeye başladılar, oturdukları masa benim biraz uzağımda kalıyordu ama hala görebiliyordum. Sergene kilitlenmiştim resmen şimdi gelde benim gibi bir güzelliğe kanma!!!
Sergen yanına bir garson çağırıp bir şeyler söyledi garson bana baktığında korktum, beni bu halimle bile tanımış olabilirmiydi?
Garson bir baş selamı verip barmenin yanına gitti barmene bir şeyler söyledi, barmen garsona bir içecek yapıp verdiğinde aslında onları izliyordum ama başka bir yere bakıyormuş gibide yapıyordum garson yanıma gelip barmenin hazırladığı içeceği bana verince şaşırdım garson "Sergen beyin ikramıdır" diyince ne yapmaya çalıştığını anladım, Sergen beni sarhoş etmeye çalışacaktı galiba başımı Sergene çevirip garsona sordum "Sergen bey şu beyefendimi" garson "evet efendim" diyince anladım diye kafamı salladım, sergeni tanıyordum ama onu tanımıyormuş gibi yapmam gerekiyordu. Garson uzaklaştığında tekrar sergene döndüm onunda dans eden kızları izlediğini gördüm, pis herif! Benim ona baktığımı hissetmiş gibi bana bakınca yüzüne geniş bir sırıtış yayıldı başımı teşekkür eder gibi omzuma yaslayıp ona bakınca göz kırptı. Acaba beni masasına çağırırmıydı. Aslında o çağırmadanda gidebilirdim bence kendi içimde plan kurup bar taburesinden yavaş hareketlerle indim Sergen ne yapmaya çalıştığımı incelerken ben elbisemi çekiştiriyordum. Sergen bizim aksimize iki üç basamaklı bir merdivenden çıkarak herkesi görebileceği yüksek bir yerde oturuyordu. Masasında bir kaç adam vardı, Çınar onlar hakkında bilgi vermemişti bunu sonra sorgularım diyip basamaklara doğru yürüdüm, elimde sergenin ikramı vardı ağır alkollü bir şeye benziyordu, kokusuda çok yoğundu içmedim ama içiyormuş gibi yaptım. Basamakları çıktığımda Sergen ne yapmaya çalıştığımı anlamış olucak ki ayağa kalkıp bana gülümsedi, şuan çok korkuyordum Çınar Nerdesin! Ben niye buraya geldim! Sergene doğru yaklaştığımda elimi tutup beni etrafımda döndürdü. "Merhabalar sizi burada daha önce hiç görmemiştim" dediğinde vücudum sebepsizce korkudan, gerilimden ve heyecandan titriyordu...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 09 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BEKLENMEDİK ORTAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin