şu açıklamayı yapmak zorunda gibi hissettim karışıklık olmasını engellemek için, geçebilirsiniz.arkadaşlar fic central cee jk evreninde geçiyor.
bu yüzden central cee, cench, oakley, jeon, jeongguk diye adlandırınca hepsinin jungkook olduğunu belirtmek isterim.ki zaten central cee'nin şarkılarında geçen Cench takma adı kendine aittir, gerçek ismi ise Oakley Ceasar-su'dur. (babası yarı çin yarı guyanalı olduğu için soy ismi ceasar-su.)
inez williams karakteri de karıştırıldığı için onu da açıklayayım, kendisi jeon'un neredeyse doğduğundan beri arkadaşı ve taehyung'la da 11 yaşlarındayken tanışıyor, bi nevi çocukluk arkadaşı.
taehyung'un amerikan ismi theodor bu fice göre.
brian da jimin.
yoongi: cole, namjoon da dave.dave biliyorsunuz ki central cee yani oakley'nin beraber albümler çıkardığı, yaygın olarak bilinen şarkılarından biri olan "Sprinter"da beraber düet yaptıkları bi isim, bu yüzden namjoon için dave ismini kullandım.
juke ceasar-su, gerçek hayattaki central cee'nin gerçek kardeşi.
digga d ise west-london'lı bir uk drill rapçisi, gerçek ismi Rhys Angelo Emile Herbert.
kendisi başarılı bir sanatçı evet, central cee'yle aynı mahallede büyümüş, önceden arkadaşlarken çete kavgaları ve central cee'nin globale açılmasıyla araları soğuklaşarak açılmış.
olaylar bu şekilde, umarım açıklayıcı olmuştur.
•
•
•shit on us
yoongi
ben artık salıyorum abi
bir insan bu kadar mı yorar
(21.07)namjoon
noldu yine
jeon, değil mi?yoongi
bak
on küsür yıldır arkadaşım
her zaman sorumsuzluklarını üstlendim
kim ne dese arkasında durdum
ama artık yoruldumdaniel
jeongguk ne bok yedin yineinez
yoongi bile bıkmışsa
biz ne yapalımnamjoon
stüdyoda mısın, gi?yoongi
maalesefisabell
geleyim mi benyoongi
gerek yok, jason'a haber verdim
cench'i de bulup gelecek
yani bulabilirsenamjoon
nerede yine buinez
tweet atmıştı en son araba yarışından