Tok Mahir bin Tok Mahat
Di lahirkan dari keluarga berada di sebuah kampung pendalaman. Satu keluarga yang berpengaruh dan berharta. Bapa tok Mahir tok Mahat ialah seorang individu terkenal memengang jawatan penghulu kampung ketika itu. Dari kecil lagi anak seorang tok Mahat ini telah di beri pendidikan terbaik dari bapanya. Beliau di hantar belajar setelah tamat sekolah rendah ke sekolah berasrama di bandar berdekatan. Tok Mahir bersama Azam anak kepada rakan karibnya Husin merupakan dua orang pelajar dari kampung ini berpeluang menghadiri sekolah yang boleh di katakan agak balik ketika itu. Kebanyakan rakan- rakan sebaya dengan mereka berdua hanya dapat menamatkan pelajaran mereka setakat tingkatan lima di sekolah menengah kampung ini. Walau pun belajar di bandar, anak tok penghulu seorang ini dan anak Husin ini masih mengekalkan hubungan dan mempunyai ikatan rapat dengan bekas rakan-rakan nya sekolah rendah mereka. Cuti penggal sekolah merupakan cuti yang "happening" buat mereka semua. Kenakalan mereka terserlah. Perbagai aktiviti liar di luar jangkaan mereka, lakukan bersama-sama berkubang di sawah menangkap ikan, mandi dalam tali air sawah padi di waktu pagi dan tengahari pula hingga ke petang mereka akan ke anak sungai atau kolam di dusun bapa tok mahir yang terletak berhampiran dengan hutan simpanan ke arah pinggir kampung yang menghala ke kawasan berbukit kearah timur. Di ketuai oleh tok Mahir dan diikuti oleh abang Abu, Azam, Mat, Sue Ling, Mei Lin, Laily, dan Nuri, mereka sekumpulan akan
menunggang basikal beramai- ramai lelaki dan perempuan menuju ke destinasi seterusnya iaitu ke dusun untuk skodeng ibubapa mereka sendiri. Mereka tahu waktu tengahari sebelum pukul satu, ibu bapa tok Mahir, ibu bapa abang Abu, ibu bapa Azam dan ibu bapa Mat suami kepada Bedah. Ibubapa ibubapa ini akan berhenti berkerja untuk membersih kan diri mereka dalam kolam semulajadi dalam dusun buah-buahan dalam keadaan telanjang bulat sambil melakukan hubungan seks sesama pasangan sendiri atau pasangan rakan dalam kolam mahupun di atas pondok wakaf terletak sebelah kolam ini sebelum pulang kerumah. Kerana waktu petang mereka semua akan turun ke sawah pula. Jika anak- anak sekolah ini bernasib baik mereka berpeluang menonton aksi lucah ibubapa mereka beraksi melaku kan hubungan seks dengan mengintai dari dalam semak pokok pisang di belakang pondok wakaf bapa tok Mahir. Kadang kala aksi ghairah hubungan seks akan disertai oleh ibu bapa Sue Ling serta ibu bapa Laily dan ibubapa Sari . Pesta seks ini akan menjadi lebih hebat jika di sertai oleh ketiga pasangan ibubapa tambahan ini. Setelah selesai ibubapa mereka beraksi dan setelah ibubapa ini pulang, tempat ini akan di ambil alih oleh anak-anak sekolah ini melakukan seks beramai-ramai mengulangi apa yang ibu bapa mereka laku kan sebelum itu. Mereka sesama sendiri dengan menggunakan kondom yang selalunya di sediakan oleh tok Mahir yang di bawa balik bersamanya ketika bercuti sekolah dari bandar.Kadang-kala secara sedar tak sedar terlintas juga dalam fikiran tok Mahir sendiri samada beliau ini anak sebenar anak sejati kepada bapanya tok Mahat atau sebaliknya kerana aktiviti bertukar pasangan yang di laku kan antara bapanya dengan rakan- rakan beliau kerap di lakukan tampa menggunakan kondom. Kemungkinan besar mereka gunakan ubat pencegah kehamilan, tok Mahir tidak pasti.
Aksi hubungan badan yang di lakukan oleh ibubapa mereka tertumpu terutama pada hari sabtu kerana hari ahad mereka berehat. Tidak dapat dipastikan dari benih siapa anak-anak ini di lahirkan. Kadang-kala beliau juga terfikir kemungkinan beliau anak rakan-rakan kepada bapanya. Tapi apa yang dia tahu ialah dia dan rakan-rakan karib nya ini mempunyai ikatan rapat macam adik beradik. Mereka mempunyai berkeinginan bersama melakukan sebarang aktiviti dan berkongsi hobi yang sama malah berminat melakukan hubungan seks bersama-sama.Pondok wakaf tok penghulu Mahat bapa tok Mahir.
YOU ARE READING
Koleksi Cerpen Pengeras Dan Bayarannya
Short StoryMengesahkan satu kehidupan yang agak liar di satu penempatan perkampungan jauh di pendalaman. Tidak ada had dan batasan dalam melakukan hubungan intim diantara ahli-ahli kumpulan ini yang pada mulanya terbentuk secara "ad-hock" ujud dan berlaku di...