Puan Siti berhias di majlis sambutan anniversary resort sebagai penyambut tetamu meraikan ahli-ahli dan tetamu resort yang di temani oleh sekumpulan wanita cantik berdiri di belakang beliau."One and multiple time nights stand " bersama pemenang cabutan bertuah
Dengan menggunakan kostum seksi puan Siti dengan sendiri merasmikan pembukaan majlis anniversary ini dengan ucapan selamat datang meraikan tetamu undangan. Majlis ucapan pembukaan mengalukan tetamu di berhentikan untuk makan tengahari. Ketika menjamu selera puan Siti melakukan cabutan bertuah keatas separuh dari tiket jemputan individu ataupun kumpulan seumpamanya seperti sepasang suami isteri atau sebuah keluarga yang di jemput mahu pun satu kumpulan. Separuh dari tiket ini telah di ambil dan telah di kumpulan kan semasa pendaftaran tetamu. Hadiah cabutan bertuah ini terdiri, pertama ialah sebuah SUV kompak jenama terkenal buatan negara matahari terbit. Hadiah keduanya ialah pemenang berpeluang untuk bermalam melakukan "One or multiple night stand" untuk satu satu hari satu malam bersama CEO resort puan Siti. Hadiah ketiga merupakan package urutan zahir batin untuk tiga pemenang. Individu yang menang pada cabutan tempat ketiga menikmati urutan badan ke badan zahir dan batin yang akan di lakukan ketiga-tiga pasangan pengurut traditional abang Abu dan isteri, Mat dan Bedah suami isteri dan pasangan Harun dan Munah.
Cabutan pertama di menangi oleh pasangan suami isteri jurunikah yang di lantik oleh pengurusan sebagai jurunikah rasmi resort "retreat". Cabutan kedua di menangani oleh keluarga Julia dan cabutan ketiga di menangi oleh dua orang pasangan tetamu jemputan datin suami isteri pasangan "swinger" dan tiga orang pelajar perempuan berhijab yang di jemput diatas satu tiket jemputan. Pemenang- pemenang ini akan di berikan satu hari satu malam extra sebagai hari tambahan untuk menafaatkan mengguna kan hadiah cabutan bertuah ini.
Temuduga di lakukan dua bulan sebelum sambutan anniversary.
Dua bulan sebelum sambutan majlis anniversary resort, tok Mahir dan puan Siti bercadang untuk mengambil beberapa pekerja baru. Seorang calon untuk mengambil alih tugas Siti dan suaminya Man yang bertindak sebagai receptionist "bidan terjun" jika mereka tidak sibuk dengan tugas sebagai chef. Puan Siti dan tok Mahir juga bercadang untuk mengambil tiga orang pekerja am resort. Puan Siti dan tok Mahir berhasrat mengadakan pilihan dengan mengadakan temuduga di office puan Siti di ibu kota. Temuduga di lakukan setelah pilihan serta "screening" secara peribadi dibuat keatas permohonan calon. Kategori utama yang mereka cari ialah perwatakan yang menarik, berpengalaman, dan bersedia untuk berkhidmat melayan tetamu secara intim secara peribadi jika di perlukan semasa bertugas. Perkhidmatan utama resort "retreat" ialah memastikan pengurusan mampu dan dapat menguruskan sebarang majlis yang di minta oleh ahlinya dan dapat di anjurkan dengan baik dan berjalan lancar memenuhi kehendak dan permintaan ahli membership resort ini.
Ibu tunggal, ibu gersang dan receptionist
Puan Siti dan tok Mahir telah mengambil keputusan untuk mengambil dua orang ibu tunggal dan seorang ibu gersang untuk berkerja di resort "retreat" sebagai pekerja am serta seorang reception yang berperwatakan seksi untuk menyambut tetamu. Kemudahan terbaik serta benefits yang kompetatif telah di sediakan termasuk rumah pekerja dalam kawasan oleh resorts.
YOU ARE READING
Koleksi Cerpen Pengeras Dan Bayarannya
Short StoryMengesahkan satu kehidupan yang agak liar di satu penempatan perkampungan jauh di pendalaman. Tidak ada had dan batasan dalam melakukan hubungan intim diantara ahli-ahli kumpulan ini yang pada mulanya terbentuk secara "ad-hock" ujud dan berlaku di...