Jelmaan tok guru abang Abu dan jelmaan isteri beliau
Setelah seminggu dan setiap kali abang Abu bermimpi bertemu bekas guru nya sendiri dan juga merupakan guru isterinya Besah. Pada setiap kali pertemuan, beliau di minta oleh guru mereka supaya berkhalwat selama tiga malam berturut-turut bersama isterinya Besah dan mesti di temani oleh pasangan tok Mahir dan Nuri isteri beliau serta pasangan Harun dan Munah di wakaf binaan yang telah sedia ada bersebelahan kolam semula jadi dalam kebun buah-buahan tok Mahir. Setelah beberapa kali abang Abu bermimpi bertemu dengan gurunya, beliau telah mengambil keputusan untuk menunaikan permintaan gurunya berkhalwat bersama rakan- rakan dan hasrat nya ini di sampaikan kepada kedua rakan baik beliau serta isteri mereka. Untuk mendapatkan keselesaan ketika berkhalwat nanti, tok Mahir membuat persediaan awal iaitu membuat tempahan membeli dua buah tilam tebal sepuluh inci size queen siap dengan katilnya sekali dan di minta untuk di hantar ke kedai hardware beliau. Setelah menerima pesanan ini, tok Mahir, abang Abu dan Harun secara senyap-senyap menghantar nya ke wakaf di kebun beliau pada waktu malam tanpa di sedari orang. Berita untuk melakukan khalwat itu diterima dengan baik kerana mereka semua mengharap kan pulangan lumayan daripada melakukan aksi berkhalwat yang diminta oleh guru abang Abu. Sekurang- kurangnya mereka akan dapat kebolehan luar biasa seperti mana yang di dapati oleh abang Abu dan isterinya. Mereka memulakan aktiviti berkhalwat bermula malam Jumaat dan berakhir pada malam Ahad. Pada setiap malam tiga hari berturut- turut itu mereka berkhalwat dalam kelambu di atas tilam yang telah tersedia. Sebaik matahari terbenam mereka memulakan nya dengan menyalakan unggun api. Mereka telah di arah menari mengelilingi unggun api dalam keadaan bogel sambil membaca mantera yang di pimpinan oleh abang Abu sendiri sambil merangsang alat sulit pasangan rakan dalam keadaan ghairah bercumbuan menjamah tubuh badan pasangan sambil berciuman , menghisap dan menjilat serta menghisap alat sulit sambil berdiri dan sambil duduk serta bergerak perlahan mengelilingi unggun dalam aksi ghairah. Kemudiannya dalam keadaan masih membaca beberapa ayat mantera mereka bergerak ke dalam kelambu melakukan hubungan seks extreme bagaikan haiwan liar sehingga matahari terbit. Ketika berlaku kan hubungan seks liar ini, perwatakan ketiga pasangan ini kini bertukar mengerunkan. Mata kelihatan merah menyala, perwatakan kelihatan buas menyeramkan dengan rambut kusut masai, kemampuan seks mereka meningkat mendadak, alat kemaluan mereka berenam membesar dan anjal, ejakulasi air nikmat bertali arus. Di belakang abang Abu, tok Mahir dan Harun terpancar jelmaan guru lelaki abang Abu bertanduk kelihatan menakutkan dan di belakang ibu Besah, ibu Nuri dan Munah pula turut kelihatan bayangan jelmaan isteri guru abang Abu juga bertanduk. Batang nikmat abang Abu membengkak tegang bergerak- gerak keatas dan kebawah seumpama kepala ular dan lidahnya pula juga terjelir-jelir macam lidah ular mencari mangsa. Abang Abu menerkam Nuri dengan ganas melakukan jilatan tembam dan buah dada yang membengkak lagi kenyal. Kemudian beliau menunggang faraj Nuri dari belakang sambil tangan nya meramas buah dada dan kedua daging punggung Nuri dengan ganas sambil merenggang lurah bontot Nuri mencuba membuat penetrasi lubang nikmat belakang silih ganti dengan lubang faraj. Pancutan air nikmat ke dalam kedua lubang nikmat itu berlaku menghangat kan lagi keadaan. Masih belum puas mereka berdua menukar posisi dengan abang Abu berbaring telentang. Kini giliran Nuri menunggang batang nikmat abang Abu di selangi oleh "face siting" di atas mukanya. Lidah abang Abu memainkan peranan penting merangsang gelora nafsu Nuri ketahap kemuncak sehingga beliau mengeluarkan air nikmat membasahi mulut abang Abu. Belum puas lagi dengan klimaks ini, Nuri menukar posisi menunggang batang nikmat secara "cowgirl" dan "reverse cowgirl". Setiap posisi mantap mereka berdua lakukan telah menghasilkan klimaks bersama dengan pancutan bertalu-talu air nikmat memenuhi kedua lubang nikmat Nuri.
YOU ARE READING
Koleksi Cerpen Pengeras Dan Bayarannya
Short StoryMengesahkan satu kehidupan yang agak liar di satu penempatan perkampungan jauh di pendalaman. Tidak ada had dan batasan dalam melakukan hubungan intim diantara ahli-ahli kumpulan ini yang pada mulanya terbentuk secara "ad-hock" ujud dan berlaku di...