Dedektif Morgan sembolle ilgili araştırma yaparken Dedektif Chris'te kurban Lucy Trevor ve kurbanda bulunan kimliğin sahibi İsabel Hector için ev adresi buldu.
Dedektif Morgan ve Chris Lucy Trevor'un Ev adresine bakmaya giderken komiser yardımcısı Reznik'te yanına iki kişi alıp İsabel Hector'un ev adresine bakmaya gitti.
İkiside yalnız yaşıyordu.Reznik ve ekibi İsabelin evine vardıklarında kapıda bir kadının olduğunu gördüler.Reznik kapıya doğru yöneldi kadında Rezniği görüp ona doğru gelmeye başladı.Reznik kadına kim olduğunu sorduğunda kadın komşusu olduğunu karşı evde oturduğunu 2 gündür eve gelip kontrol ettiğini ama kimsenin olmadığını söyledi.Kadın 3 polis üniformalı kişiyi görünce bir terslik olduğunu anlamıştı.Kadın İsabele ne olduğunu sorduğunda Reznik kayıp olduğunu eve araştırma yapmak için geldiklerini söyledi.O sırada Polis memurlarından biri kapıyı kırmıştı.Hep beraber içeri girdiler ve polis memurları evde herhangi ilginç birşey olup olmadığını araştırmaya başladı.Reznikte kadınla konuşup İsabel hakkında biraz daha bilgi toplamaya çalışıyordu.Yalnız yaşayan çevresiyle fazla samimiyeti olmayan içine kapanık bir tip olduğunu ve 2 gündür görmediğini söyledi.Polis memurları araştırmasını bitirmişti.Evde herhangi ilginç bir durum yoktu peki ama İsabel nerdeydi ?
Reznik ve ekibi evden ayrılıp merkeze döndüler.Diğer taraftan Dedektif Morgan ve Chris Lucy Trevor'un evine gelmişti.Zile birkaç kez bastıktan sonra ses gelmeyince kapıyı kırıp içeri girdiler.İçeri girdikleri an ağır koku burunları sinmişti. Bu koku onlar için yabancı değildi !.
Araştırma yaparken yatak odasına girdiklerinde kokunun asıl kaynağını buldular.
Bu İsabel Hector ölmüştü. !!!(Arkadaşlar yorumlarınızi yapın lütfen)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LUX
Misterio / SuspensoDaha önce böyle bir katille karşılaşılmamıştı.Sembol ve harfler bırakan bu seri katil kimdi ? Ne anlatmak istiyordu ?