Ağlamalarımı fazla umursadıklarını söyleyemezdim. Çünkü sadece sırtımı sıvazlayıp beni annem olacak kadının yanına götürmeye devam ediyorlardı. Sonunda bir yerden içeri girdiğimizi hissettiğimde ağlamamı biraz da olsa azaltmıştım.
Doktor'un beni birisinin ellerine verdiğini hissettiğim anda hemen ağlama moduna geçiyordum ki beni kucaklayan adam konuşana denk.
Merhaba güzelim benim,baban sana kurban olsun sen ne kadar tatlısın ya.
Öhöm merhaba baba beysi tanıştığıma sevindim mi bilmiyorum fakat etrafı görememek beni çok geriyor bilginiz olsun bide karnım olacak noktadan da garip garip sesler duyuyorum.
Galiba dediklerimin hiçbirini anlamamış olacaklar ki sadece gülüyorlar! Offf ben bu hale düşecek insan mıydım be baktım hala boş yapıyolar ve beni söylemesi ayıptır ama kucaktan kucağa gezdiriyorlar en son dayanamayıp olduğum kucak da bağırmaya başladım acıktım ulan ben.
İşte şimdi bir pizza kokoreç iskender falan olacakdı misss gibi yenirdi he. Tam ağzımın suyu dışarı akarken dudaklarıma aşırı yumuşak birşey deydi bu neydi lan!
Doktor bey neden emmiyor?
Cümlesini duyduktan sonra zaten benim için dünya durdu doğru ben yeni doğdum dişim bile yok ve uzun bir süre yemeğim sadece ANNE SÜTÜ.
Doktor yanımıza geldi ve minik ağzımı parmakları ile aralayıp yumuşak şeyi ağzıma almama yardım etti ama tek sorun şuan aşırı derece de utanıyor olmamdı. Ama bir yandan da o kadar acıkmıştım ki kafamı iyice kucağın da olduğum bedene çevirip sakin sakin sütümü içmeye başladım tadını tam olarak algılayamıyordum ama karnımı doyurduğu için katlanabilirdim sanırım.
Bir süre karnımı doyurduktan sonra kendimi tatlı bir uykuya teslim ettim maalesef gözlerimi açamadığım için kapattın diyemezdim.
Uyandığım da kendimi aşırı yumuşak bir zeminde beklemiyordum kendimi biraz zorlayıp gözlerimi açmayı denedim ve ve veeeee başardımmmm sonunda be dıyecem de hala bulanık görüyorum.
Selin olduğum hayatımda bir kitapta okumuştum bebeklerin görüş netliği yavaş yavaş oluşan birşeydi galiba bununla yaşamaya alışmalıydım bir süre.Etraf bulanık olsa da görünüşte kimse yoktu eh konuşarak da kimseyi çağıramazdım ki zaten hem bezim dolmuş hemde acıkmıştım. Bu yüzden en tiz sesimle bağırarak ağlamaya başladım.
Ben ağlarken olduğum odanın kapısı açıldı ve anlayabildiğim kadarıyla aşırı cüsseli bir adam yanıma gelerek beni kucağına aldı kafam tam olarak boyun girintisine denk geliyordu.
Şşşt abin geldi Lunam sakin ol ..
Aniden boyunumdan öpmesi ile ağlamak yerine kıkırdadım evet ben kıkırdadım! Demek ki boyunumdan huylanıyormuşum bunu öğrenmiş olduk.
Ohh mis kokulum benim ya.. Sen bu saatte bütün evi neden ayağa kaldırdın anlayalım bakalım hım?
Sanki kendimiz istedik paşama bak hıh bokumu yaptım temizle köle dıyecem ama olmaz erkeksin lan sen git anam olacak birey ya da başka bir kadın gelsin sen olmazsın hem mama da ana da o gelsin.
Ben mırıldanırken o kocaman ellerini minik bezli popişime atmıştı ve dolu olduğunu anlamışdı.
Demek benim küçük Lunam bezini doldurmuş he ben onu yerim yerim..
Ama bu böyle konuşursa ben her dediğine tav olurum olmaz yaa.
Beni bez değistirme masasına yatırıp altımı açtı ve bezimi değiştirdi ben bu süre zarfında zaten bulanık gördüğüm gözlerim ile etraftaki şeylerin ne olduğunu anlamaya çalışıyordum.Oyyyy abisinin mavişi tertemiz oldu ya hadi bakalım geri uyuyalım artık hım?
Yooo ne uykusu bilader açım ben ya Allah Allah.
Yaklaşık olarak 1 saattir beni uyutmaya çalışıyor ama uyumuyorum anla işte ya açımmmm. En sonunda bu işkenceye dayanamayacağıma karar vermiştim ve ağlamaya başladım.
Şşşt abicim neden ağlıyorsun he gülüm bezini de değiştirdim oysa.
Tam bu esna da odaya bu abi beyden daha küçük bir adam girdi ama oda cüsseliydi gene.
Abi neler oluyor?
Lunayı uyutmaya çalışıyorum ama uyumuyor abicim hadi sen git uyu.
Abi acıkmış olmasın şahsen ben gece uyandığım da çok aç oluyorum.
Ulan hayta seni sevdim bak 1 saattir anlatamadım derdimi ya en sonunda kafasında ampul yanmış gibi beni hızlıca kardeşinin kucağına bırakarak odadan çıktı.
Ehh küçük hanım gözlerinizi açmışsınız sonunda.
Sen sakın büyüme bak bu gözleri gören aşık olur sonra dövmek zorunda kalırız gerek yok dimi Luna kuşum.Evet gecenin devamında sütüm gelmişti onu içmiş ve hemen uyumuştum ayrıca acıktığımı anlayan bireyin isminin Uzay olduğunu öğrendim. Şimdi ise sabah sabah uyanmıştım ve anam gelmiş beni almıştı koltukta oturmuş birbirimize bakıyorduk aslında ben korktuğum için her an ağlayacak gibi duruyordum ama olsun.
Ayhannn bir gelir misin hayatımm?
İçeriye gelen babamla kafamı ona çevirmeye çalıştım lanet bebek vücudu. !
Efendim hayatım ne oldu?
Aşkım Luna neden ben alınca ağlayacak gibi bakıyo beni sevmedi mi acaba?
Saçmalama hayatım küçücük bebek o ayrıca onu sen doğurdun sen,asla korkmaz benim prensesim.
Acaba bu kadına 1 şans versem mi sonuç olarak her insan aynı değildir demi?
Ağlama modundan çıkıp gözlerimi anamın en muhteşem yerine yani benim mama kaynağıma çevirdim ve mırıldanmaya başladım mama istiyorum ben!Oda anlamış olacak ki hafif gülüp beni mamamla kavuşturdu bende sanki yıllardır açmışım gibi karnımı doyurdum.
2 Ay Sonra
Evet evet ilk iki ayı neredeyse hatırlamıyorum bile çünkü yarısını falan uyuyarak geçirdim herhalde,çok uyuyan bir bebekdim.Şimdi ise en büyük abim yani Demir'in beni çoook güzel oyuncakların olduğu bir yere götüreceğini öğrenmiş bir şekilde uslu uslu üstümü değiştirmelerine izin veriyorum ve artık elimle bazı eşyaları tutabiliyorum ve şuan da da elimde dünya tatlısı bir tavşan vardı ona tırfıl ismini verdim.
Hazırlandıktan sonra Uras abimin kucağında arabaya doğru ilerliyordum oda bizimle gelecekmiş biz arka koltuğa geçince beni bebek koltuğuna oturttu ama ben bu şeyi hiç sevmediğim için hemen ağlamaya başladım.
Arabaya binen Demir abim elindeki şeyi Urasa verdi Uras hemen elindekini ağzıma tıktı yani emzikk gerçekten tiryakisi olduğum şeyyy. Anında ağlamayı bırakıp hızlı bir şekilde emziğimi emmeye başladim.Nereye geldiğimizi anlamasam da bembeyaz bir binaydı ilk zamanlara göre tabiki daha net görüyordum ama hala bulanıktı.
İçeriye girdiğimiz gibi buranın HASTANE olduğunu anlamıştım ve direkt olarak ağlamaya başladım. Bu iğrenç hastane kokusunu nerede olsam tanırdım.
Emziğimi tulumuma taktıkları için düşmemişti buna sevindim sonra yeni emzik geliyordu ve alışması zor oluyordu. Gözlerimde daha kurumamış yaşlarla bir odaya girdik ve Demir üstümdeki montumu çıkarıyordu.
Abicim bak şimdi hiçbirşey olamayacak tamam mı hemen bitecek ve eve gıdıcez mavişim..
Tabi tabi sen gel onu benim yarrama anlat be iğne yapçak biliom ben bir kere.
Gözlerimi tekrar doldurdum ve ağlamaya hazır şekilde beklemeye başladım. İçeriye giren doktor ile beraber direkt beni sedyeye uzandırdılar ve tombik minik bacağımı açtdılar ardından o korkunç alet göründü İĞNE ve bağırarak ağlamaya başladım.
Bana iğne yapılırken Uras odadan çıkmışdı Demir da asla bana doğru bakmamıştı ulan hain abiler sizi. Sildim lan sizi gözüme gözükmeyin.
Hastaneden çıktığımız halde ağlamaya devam ediyordum ve bu eve kadar da devam edecekdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tekrar Yaşamak mı?
Teen FictionReenkarnasyona inanır mısınız? Ben asla inanmazdım takii yeniden doğana kadar...