Selam🩷 Normalde bugün bölüm yazmayacaktım ama yorumlarınızı okuyunca size kıyamadım :(
Umarım beğenirsinizz🫶🏻
—jk:
Sabahın dördünde dışarıdan gelen yüksek sesle uyandım. Kesin biri yine sarhoş olup bizim mahalleye dadandı. Yavaşça yatağımda doğruldum ve pencereme doğru baktım. Daha güneş bile çıkmamıştı ve uykum çoktan kaçmıştı bile. Ayaklanıp pencereden dışarı baktığımda karşı komşumuzun evinin ışıklarının yandığını gördüm. Ne olduğu anlamam zor olmadı çünkü aniden bir pencereden dışarı bir tencere fırlatılmıştı ve tüm bahçe cam kırıklarıyla doldu.
Fark edilmemek adına yere çöküp oturdum ve öyle izlemeye karar verdim. Kapıdan üstünde sadece atlet ve iç çamaşırıyla çıkan komşumu görünce ağzım iyice aralandı. Ardından kırımızı tanga ve sütyenle saçından tutulup dışarı atılan genç bir kadın gördüm. Genç kadını dışarı atan komşumuzun eşiydi. Resmen kocasını başka bir kadınla basmıştı. Zaten adam çoğu zaman eve sarhoş geliyordu ama ilk kez eve birini atmıştı. Minji teyze çok iyi kalpli bir kadındı, bu adamı başından hak etmiyordu zaten. Annemle en yakın zamanda ziyaretine gitmeliyiz.
Elinde tavayla genç kadını ve kocasını kovalayan Minji teyzeyi görünce kahkahamı tutamadım.Oh be içimin yağları eridi çok iyi yapıyorsun Minji teyze! Neyse beni ilgilendirmez zaten deyip geri yatağıma uzandım. Olayları izlerken biraz uykum gelmişti. Hem zaten saat daha dört, saat yedi gibi kalkmam gerekiyor yani uyuyabilirdim. Düşüncelere dalıp çok geçmeden kendimi uykunun kollarına bıraktım.
—
kth:
Sabah erkenden kalkıp hazırlanmaya başladım. Eğer erken kalkmazsam geç kalıyordum çünkü. Ülkede kaç yıldır bir trafik sorununu çözememişlerdi. Evim okula çok uzak olmasada trafik yüzünden bir saatim yolda geçiyordu. Hazırlanıp evden çıktım ve her zamanki oldukça sıkıcı ve bir o kadarda uzun yola koyuldum. Arabalar trafikte durunca telefonumu çıkarıp jeongguk'a yazdım.
whatsapp:
Bay kim:
Günaydın güzelim.
Ben şimdi okula doğru yola çıktım.
[07:20] iletildi.
Senin evine yakınım, istersen senide alayım okula beraber gideriz.
Ne dersin?
[07:30] iletildi.
Jeongguk ben okula vardım, nerdesin?
Dersten önce seni gelip bir göreyim.
[08:12] iletildi.
Jeongguk?
Bak gerçekten endişelenmeye başlıyorum.
Ders başladı ve sen hala yoksun.
[08:44] iletildi.
Derse girdim ama sen yoktun, iyi misin?
Hastalandın mı yoksa?
Endişelenmeye başladım.
[10:50] iletildi.—
jk:
Yüzüme vuran güneşle gözlerimi açtım. Hala uykum vardı ama okula yetişmem gerektiği için kalkıp hazırlanmam gerekiyordu. Bugün okuldan sonra gidip eteğimi alıcaktım. Banyoda yüzümü yıkayıp cilt bakımı yaptım. Akşam eve gelince duş alırdım çünkü şuan epeyice oyalanmıştım bile. Tam okul formamı giyecekken telefonum titremeye başladı. Arayan Bay Kimdi. "Alo bay kim, günaydın. Bir şey mi oldu?"
"Sanada günaydın güzelim. Çok endişelendim sana bir şey oldu diye. Haber vermeden niçin okula gelmemezlik yapılıyor jeon?" O an cevap vermeden bir düşündüm. "Taehyung ben hazırlanıyorum okula gelmek için. Tam formamı giyip çıkıyo-" sesimi kesen bay kimin dediği oldu. "Saatin farkında değil misin jeon? Okul başlayalı üç saat oldu. Nerdeyse öğle teneffüsü olacak." dediğiyle telefonu kulağımdan uzaklaştırıp saate baktım. Saat çoktan on iki buçuğa gelmişti. Uyuya kalmış olmalıyım.
"Bay kim kusura bakmayın ben uyuya kalmışım. Dün çok yorgundum. Sabahta bir gürültüyle uyanmıştım. Şey madem o kadar olmuş ben bugün okula gelmeyeyim o zaman hem zaten yarın cumartesi, siz bana öğretirsiniz bugün derste işlediğiniz konuyu." sesimi oldukça şirin çıkartmaya çalıştım belki affederdi. "Hm öyle mi. Bir düşünmem gerekiyor. Neyse ben kapatıyorum sende evde kal dinlen bugünlük. Bu durum bir daha tekrarlanmasın." dediği gibi bay bay deyip telefonu kapattım. Neyse madem evdeydim bende biraz dinlenip kitap okurdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mr. professor | Taekook
FanfictionBiyoloji öğretmeni Kim Taehyung banyoda çekindiği fotoğrafı yanlışlıka lise son sınıf öğrencisi Jeon Jungkook'a atar. texting&düzyazı - semetae ukekook -