Nerdeyse 2 aydır yoktum kusura bakmayın :/ Bu yıl sınav senem olduğu için derslerime odaklanmaya çalışıyorum. Sınavlarım daha yeni bitti o yüzden bugünden itibaren bölüm atmaya başlayacağım (umarım) İyi okumalar <3
—
Jk:
Son duyduğum cümle ile yüzüm kızarmaya başladı. Adeta az önceki istekli ruh halinden çıkıp utançtan kızarmaya başlamıştım. Bay kim'e sorgulayıcı bakışlarla bakıyordum. Doğru mu duyuyordum? Önünde diz mi çökmemi istiyordu? Üstelik okulda mı?! "Evet jeongguk doğru duydun. Önümde diz çök ve beni ağzına al güzelim. Cezan bu." Tam ağzımı açıp onaylayacakken durdum. "Ama bay kim ben daha önce hiç böyle bir şey yapmadım. Nasıl yapacağımı bilmiyorum. Beni masaya yatırıp masa kırılana kadar içimi parçalamak varken- Ay neler düşünüyorum!
Bay kim'e öylece bakmayı kesip yavaşça dizlerimin üzerine çöküp bacaklarının arasına girdim. Bu davranışımla birlikte bay kim yarın ağız sırıttı. "Korma gel ben sana yardımcı olacağım jeongguk. İlk önce kemerimi çöz ve iç çamaşırımı açığa çıkar."
Ellerimi kemere geçerip yavaşça fermuarını ve düğmeleri açtım. "Aferin güzelime şimdi iç çamaşırımdan penisimi çıkar." Parmaklarımı siyah boxerın içine gönderdiğim an sertleşmiş penise çarptım. O an bay kim'den "ohh" sesi çıktı. Penisi açığa çıkardığım gibi elleriyle penisini sarıp çekiştirmeye başladı. "Ah güzelim. Bu penisi nasıl içine aldığını hatırlıyor musun?" Ensemden tutup penisinin başını dudaklarımın üstünde çevirmeye başladı. "Şimdi içine nasıl aldıysan köküne kadar ağzına alıcaksın penisimi ve son boşalana kadar çıkarmayacaksın. Anlaşıldı mı?" Otoriter sesiyle konuşurken hala dudaklarımın üstündeydi penisi. Onu onaylamama izin bile vermeden "Aç o güzel ağızını." dediği gibi penisi ağzımın içine itti.Penisi yavaşça ağzımın içine doğru kayaraken dudaklarından "oh!" diye yüksek odayı dolduracak yüksek bir inleme fırar etti. İlk başta çok büyük gelsede yavaş yavaş alışmaya başladım. Ensemden tutup köküne kadar hepsini sokunca öğürme hissine kapıldım. "Ah benim güzel bebeğim. Nasılda alıyorsun penisimi o sıcacık ağzının içine." Gözlerimle yüzünü taradım. Bana kendinden geçmiş arzulu bir şekilde bakıyordu. Boşalacağını anlayınca kontrolu kendi ellerine aldı ve ensemden tutup git gellerimi hızlandırmaya başladı. Gözlerimden yaşlar gelmeye başladı ama bay kim şuan çenesini kasmış, başını geriye atmış bir şekilde olayın tadını çıkarıyordum. "Ah! Sikeyim senin o ağzını jeongguk!" diye inlediği an ağzımın içine sıvısını boşaltmaya başladı. Kasıklarına burum çarpana kadar boğazıma kadar kökeleyip geri çekiliyordu. Son damlasına kadar ağzıma kendini bıraktıktan sonra nefes nefese başımı geriye çekti.
İkimizde dağılmış bir şekilde bir birimizi izliyorduk. Dudaklarım şişmiş, yanaklarım kızarmış ve saçlarım dağılmıştı. Sessizliği bozan onun kalın sesi oldu. "Evet jeongguk cezanın ilk aşaması bitti şimdi gelelim ikinci aşamasına." Meraklı gözlerle ona bakıp sordum. "İkinci aşama mı?" Dediğime gülüp "Evet ikinci aşama. Cezanın bu kadar kolay olacağını sana düşündüren ne güzelim?" Sesli bir şekilde yutkundum. "Bir 5 dakikaya burası öğretmenlerle dolacak yani sen bana ağız işine masamın altından devam edeceksin." Duyduklarımla gözlerim büyümüştü. "Ama bay kim yakalanırız." Dediğimi umursamadan penisi hala boxerının dışında kapaya doğru ilerledi. Kapının kilidini açıp başını dışarı çıkarıp koridoru yokladı. Kapıyı tekrar kapattı fakat kilitlemedi.
Yanıma adımlarken benim gözlerim önünde yeniden sertleşmiş ve havaya kalkmış olan penisteydi. Sikeyim ki penisi çok büyüktü! Yanıma vardığında durdu ve bir elini bana uzattı. Elini tutup ayağa kalktım. El ele bir şekilde bay kim'in masasına gittik. "Önden buyurun beyfendi." dedi ve beni masanın altına girmemi sağladığı gibi önünde yeniden diz çökmemi sağladı. "Ee nasıl manzaran sevdin mi?" dedi ve devam etti. "Benim aklımdan geçen tek şey tekrar o güzel ağzını doldurmak." Dedikleriyle yutkundum ve cevap veremeden zil sesi duyuldu. Bu demek oluyordu ki birazdan burası öğretmen dolacaktı ve bay kim'in penisi şuan açıkta benim önümde duruyordu. Tam panikle ayağa kalkmaya çalıştığımda bay kim beni omuzlarımdan tuttu ve geri dizlerimin üzerine indirdi. "Şş sakin ol eğer sessiz olursan kimse bizi fark etmez." Bay kim sesi ile rahatladım. Kapı açılma sesini duydum ve öğretmenlerin konuşarak odaya girdiğini anladım. O an hiç beklemeden ellerimi penisin gözdesine doladım ve başına dudaklarımı dayadım. Bunu yaparken bay kim'in gözlerine bakmayıda ihmal etmedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mr. professor | Taekook
Fiksi PenggemarBiyoloji öğretmeni Kim Taehyung banyoda çekindiği fotoğrafı yanlışlıka lise son sınıf öğrencisi Jeon Jungkook'a atar. texting&düzyazı - semetae ukekook -