Vibratör

2.2K 122 65
                                    

Tikt0k hesabimda (@mathildakth) spoilerını yayınladığım bölümü sonunda yazıyorum hadi bakalım ✊🏻✨ (Bölüm smut içerir!)

jk:

Erken yattığım için alarmımdan önce uyanmıştım. Bu durumu fırsata çevirmek adına kalkıp odamdaki lavaboya girdim. Elimi yüzümü yıkadım ve ardından banyo yapmak adına küveti köpüklü suyla doldurdum, üstüne kurutulmuş gül yaprağı da serpmeyi unutmadım. Dolunca içine girdim ve gözlerimi kapatıp yaklaşık 15 dakika orda dinlendim. Ardından çabucak bir duş alıp kıyafetlerimi giydim. Saat daha erken olduğundan jimin'i aradım ve yarım saat boyunca görüntülü konuştuk. O hazırlanırken bende oturup kahvaltımı yaptım. İkimizde çıkmamız gereken saat geldiğinde aramayı sonlandırdık. Annemlere görüşürüz deyip kapıdan çıkıp otobüsün yolunu tuttum. Otobüsü nerdeyse kaçırıyorken son anda yatışıp bindim. Okula gidene kadar camdan dışarı boş boş bakıp düşündüm. Okula yaklaşınca indim ve okulun kapısına kadar yürüdüm. Jimin'in evi benimkinden daha yakın olduğu için benden önce gelmişti bile. Sınıfa girip çantamı masamın üstüne fırlattıktan sonra jimin'in sınıfının önüne gidip kapıyı açtığım gibi içeri daldım. Alışık olduğum bir görüntü olan jimin'i masaya yatıp ders çalışan yoongi'yi izlerken buldum. Beni fark etmemesi için yanına sessiz adımlarla adımlayıp aniden ensesine çok güçlü olmayacak bir tokat indirdim. Jimin neye uğradığını şaşırmış gibi yerinden zıplayıp beni görünce gözlerini devirdi. "Napıyorsun lan?!" diye isyan eden jimin'e karşı ben kahkahalar atarak gülüyordum. "Dalıp gittin yine bende seni ayılttım." diyince bana sinirle bakıp "Öyle mi ayıltılır hayvan herif?!" diye sinirle konuşmaya devam etti. "Sinirlenince çok tatlı oluyorsun jimin-ah" derken aegyo yapmaya çalışıyordum. "Tatlı anandır." diye beni buz gibi sesiyle cevapladı. Biraz daha konuşup zil çalınca geri sınıfa döndüm. İlk ders matematikti. Yine uyuma vakti diye düşünüp kafamı sıraya koyup çok geçmeden gerçekten uykuya daldım.

İlk 3 ders matematik olduğu için yaklaşık 3 saat uyumuştum. Tenefüs zilinin çalmasıyla aniden kalkıp etrafıma baktım. Kimse beni uyandırmamıştı. Yanımda oturan felix'e saati sordum ve kapıdan girip yanıma hızlıca yaklaşan jimin'e baktım. "Noldu ne bu telaş? Okulu uzaylılar mı bastı?" dedim ve jimin sözlerimle beraber göz devirdi. "Hayır daha kötüsü 4. ve 5. derste öğretmenler sınıf sınıf gezip çantaları arayacaklarmış. Kimse bilmiyor şuan bende bazı hocalar bizim sınıfın önünde konuşurken duydum." Çantamdaki dün bay kim'in evinden aldığım vibratörü hatırlayınca gözlerim fal taşı gibi açıldı. "Lan ben boku yedim dün sana anlattığım şey varya bay kim'in evinden aldığım, işte bugün bay kim'le dersim var diye çantama koyup okula getirdim!!" Jimin'in gözleride fal taşı gibi aniden açıldı. "Oha yanında mı yanı şuan??" Başımı olumlu anlamda salladım. "Lan kalk çabuk kalk sakla bir yerine sok bir şey yap-" sözünü kesen zilin sesi oldu. "Ay tutma beni" diye söze atıldım. Çantamın gözlerini karıştırıp vibratör'ü bulduğum gibi tuvalete koştum.

Panikle bomboş olan tuvalete daldım. Bir kaç saniye durup soluklandım. İlk sırada olana girip hemen kapıyı arkamdan kilitledim. O an aklıma saklama yöntemi olarak tek deliğime sokmak geldi. Hemen pantalonumdan kurtuldum. Biraz eğilip vibratörü içime sokmayı denedim fakat ıslak olmadığım için zorlasam da girmedi. Sınıfa bir an önce dönmem gerektiğini hatırlayınca parmaklarımı ağzıma atıp emmeye başladım. Yeterince ıslandıklarında deliğime götürüp etrafındaki hassas deriyi okşadım ve iki parmağı birden içime sokup çıkarmaya başladım. Tuvaletin boş olmasından yararlanarak inlemelerimi rahatça bıraktım. Deliğimin yeterince genişlediğine karar verince vibratörü yavaşça içime aldım. Tamamını içine alınca pantalonumu çekip tuvaletten çıktım ve ellerimi yıkadım. Sertleştiğimi fark edince kendime küfürler savurdum ve tişörtümüe asılıp bacaklarıma kadar çekip sertliğimi örttüm. Koşa koşa sınıfa varınca bay kim'in de benim gibi biraz geç geldiğini gördüm. Beni farkedince göz göze geldik. "Ah jeongguk nerde kaldın bende seni arıyordum." deyip gülümsedi. "Pardon hocam midem biraz rahatsız o yüzden tuvaletteydim, geç kaldığım için özür dilerim." "Sorun değil yerine geç veya istersen sana izin kağıdı vereyim hemşirenin yanına git." "Yok hocam gerek yok daha iyiyim şuan." deyip hızlıca yerime geçtim. Oturunca içimdeki vibratörün varlığını hissedince sessiz bir inleme çıktı ağzımdan. "İyi olduğuna emin misin jeongguk?" bana soru yöneten felix'e dönüp başımı olumlu anlamda sallayıp gülümsemeye çalıştım. O da daha fazla sorgulamadan dersine odaklanmayı seçti.

Mr. professor | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin