(Malum bölümü buraya yazınca benim cool zannettiğim hareketler)
.
.
.
.
.Naruto: S-sasuke!!? Delirdin mi! O kadar küçük bir anıdan nasıl bu kadar takıldın bana!?
Sasuke: Beklemiyordun değil mi?
Naruto: T-TABİKİ BEKLEMİYORDUM!
Sasuke: Aslında tek bu değil seni o andan sonrada görmüşlüğüm var, ama sen fark etmedin.
Naruto: Gelip yanıma konuşmakta mı aklına gelmedi!?
Sasuke: Çok kırılmış gözüküyordun, o zamanlarda arkadaşlarınla ilişkilerin kötüye gidiyordu sanırım. Ama seninle konuşamazdım...
Naruto: İ-ilk önce şu posizyondan çıksak mı saten biraz alkol içtim-
Sasuke: ... çünkü babam arkadaşlık kurmama izin vermiyoRDU!
Son cümlesini söylerken bacaklarımı ayırdı ve dudağının kenarını yalarken ifademe baktı.
Naruto: A-AH!
Sasuke: mhm?? Biraz oynayalım mı?
Naruto: *alt dudağının kenarını ısırır ve inlemesini kesmeye çalışır*
Sasuke: Bu evet miydi~?
Naruto: *kafasını diğer tarafa çevirir*
Sasuke: Aww~ *yüzüne yaklaşır*
Naruto: *titrer*
Sasuke: *yanağı ile dudağının arasını yalar*
Naruto: ıh~
Sasuke: Şımartılmak ister gibisin?
Naruto: Bunu sen y-yapıyorsun..
Sasuke: Yani istiyosun~?
Sasuke kıyafetinin altından elini sokmaya başladı. Ani reflexle geri çekildim.
Naruto: S-Sasuke... ben bunu yapamam...
Sasuke ellerimi tuttu ve avcumun içini öpüp yanağının altına koydu.
Sasuke: *kısık gözlerle* Şımartılmak herkesin hakkı Kediciğim? *sırıttı*
Naruto: Ben.. yanu erkeğim ve sonuçta ilk seferim...
Sasuke: ilkin olmak ne güzel işte~? Eğer izin verirseniz biraz tatmak isterim...
Naruto: *Kızarır ve sessizce* gururumu eziyosun...
Sasuke: hm? Öyle mi, benim için her an aynısın aslında. *güler*
Sasuke üst kısmımı ve alt kısmı çıkardığında boxerimle yapayalnız kalmış gibi hissettim.
Sasuke kendi altını da çıkardı.
Sasuke: Yavaştan başlıyorum o zaman yaramaz kedicik..♡
Sasuke vücudumu eliyle incelerken dudaklarımdan bastıra bastıra öpüyordu.
Eli git gide aşşağıya doğru iniyordu ve bunu yaparken sürekli gıcık olduğum yerlere bastırıyordu.
Öpüşmemizle elini aynı ritimlerde uydurmaya çalışıyordu. Eliyle kasıklarımı ovuştururken boxerimi çıkardı.
Sertliğini benimki ile sürtüştürüyordu bu yüzden yanmaya başladım.
Sasuke eliyle benim sertliğimle oynamaya başlayınca inlemelerimi daba fazla tutamadım.
Naruto: ıığhm~
Sasuke ağzımdan çekildi ve diğer eliyle parmaklarımı ıslatmamı istediği için öpüsmekten ıslaklaşmış ağzıma uzattı.