9

794 30 74
                                    

.....

Sasuke: Ne... Yapıyorsun

(Ananı yapıyorum)

Naruto: Yatıyorum.

Sasuke: Kahveme tuz koyarken ve iş yapmadan haylazlık eden bir yaramazla ne yapmam gerek sence?

Naruto: Senin hizmetçin değilim ve bu kıyafetler yüzünden beni kız sanıyolar.

Sasuke: Ama benim hoşuma gidiyor.

Yanıma geldi ve tepeden bana baktı.

Naruto: Hoşuna mı gidiyor? Bu kıyafet mi? Fantazine hayranım.

Yatağın kenarına oturdum. Sasuke de yanıma oturdu.

Sasuke: Beğenmediysen çıkar.

Naruto: Nasıl çıkarıyım?

Üzerime çıktı ve gözlerimin içine baktı.

Sasuke:Nasıl çıkarıldığını göstermemi mi istersin yada bekleyip getirdiğim kıyafetlere mi bakmak istersin.

Naruto: Eve gitmek isterim.

Sasuke: bu kıyafetlere seni dışarıya mı bırakayım!?

Naruto: Onada razıyım. Saten senin yüzünden okula geç kaldım.

Sasuke: Neredeyse akşam olucak seni asla bırakmam.

Naruto: Umrumda mı?

Sasuke: GİDEMEZSİN!

Naruto: BAĞIRMA!

Sasuke beni dudağımdan öpmeye başladı. Reflexle onu geriye ittim.

Sasuke: Ben... Seni seviyorum, Naruto.

Kararmış ama bir yandanda parlayan, mahçup bir suratla bana baktı.

Naruto: ... Bunu bende biliyorum aptal...

Sasuke:Senden, Senden gerçekten etkileniyorum... Seninleyken yumuşamış hissediyorum. Olmamam gereken biri gibi hissediyorum. Yanına birisi yaklaştığında onu öldürmek istiyorum... Bazen psikopata bağlıyorum bazense... Bilmiyorum.

(Tamam en seven sensin anladık aq)

Sasuke bana sarılmaya başladı bende havada kalmış ellerimi ona karşılık vermek için sırtına koydum.

Naruto: Bu... Biraz utanç verici sözlerdi... Sana yakışmayan türde cümleler.

Sasuke: Biliyorum biraz erken yada geç ama... seni seviyorum saadece sözcüklerde değil içime kazınmış birşey bu.

Kızardım. Hiç beklemiyordum. Neden bir anda böyle konuşmaya başladı ki.

Kelimelerinden aşırı etkilendim...

Elimle saçını okşamaya başladım.

Kafasını hafifçe kaldırıp bana baktığında yüzündeki ifade saadece bana özel bir ifade gibiydi.

,

Dayanamadım. Dudaklarına küçük bir öpücük bırakıp benden uzaklaşmasını sağladım.

Naruto: Gerçekten sen, sen gibi değilsin şuanda.

Gülümsedim.

Bende nadir davrandığım kişiliğimi uzun süre sonra Sasuke'ye gösteriyordum.

Naruto:Belki yarın biraz dolanmalıyız? Vakit geçirmek iyidir?

Sasuke: Ya yine başına birşey gelirse?

Naruto: Niye gelsin?

Sasuke: um boşver gidelim. Ondan önce kıyafetlerin yıkandı ama yinede ben sana kıyafetler getirdim. Birazdan gelir.

Zorbam  !SMUT UYARI!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin