0.6

48 6 158
                                    

Hyunjin hızla felix'i yatağa sırt üstü yatırıp üstüne çıkmıştı.

"Hyunjin, neden yapıyorsun bunu?"

"Felix, ben seni deliler gibi kıskanıyorum. Eğer istersen buradan çıktıktan sonra arkadaşını kurtarıp kaçabiliriz."

"Gerçekten mi?"

"Evet ama beni sevdiğini kanıtlaman lazım"

Hyunjin bu sözünden sonra felix'e daha da yaklaşarak burun buruna gelmelerini sağlamıştı.

"Felix gerçekten istiyor musun?"

Diye fısıldamıştı hyunjin.

"Sana sevgimi başka nasıl kanıtlayabilirim ki?"

Hyunjin felix'e sırıttıktan sonra felix'i öpmeye başlamıştı. Felixte hyunjine sertçe karşılık veriyordu. Resmen doğdukları andan beri bu zamanı bekliyorlarmış gibi öpüyorlardı birbirlerini. Hyunjin'in felix'in üst dudağını ısırıp daha da sert öpmeye başlaması felix'in sessiz bir şekilde inlemesini sağlamıştı. Bu hyunjin'in hoşuna gitmiş olacak ki daha da sert öpmeye başlamıştı. Artık felix ona yetişememeye başladığında, hyunjin felix'in dudaklarına bir öpücük bırakıp geri çekilmişti.

Dizlerinin üstünde durduğunda, elleri felix'in üzerinde ki tişörtün uçlarına gitmişti. Hyunjin yavaş yavaş tişörtü felix'in üstünden çıkarırken, felixte yardım etmek amacıyla sırtını yataktan kısa bir süreliğine ayırmıştı. Hyunjin daha fazla sabredememiş, felix'in boynunda izler bırakmaya başlamıştı. Buna eşlik felix yatağı olabildiğince sıkmaya başlamıştı. Hyunjin bunu fark ettiğinde hemen felix'in elini yataktan ayırıp, elini tutmasını sağlamıştı. Bu sefer de felix, hyunjin'in elini sıkmaya başlamıştı.

İkisi de nefes nefese kaldığında hyunjin dudaklarını felix'in dudaklarından ayırmıştı. Ve felix'e yaklaştığında felix elini hyunjin'in dudaklarına götürdü ve konuştu.

"Hyunjin sanırım o kadar hazır hissetmiyorum"

Hyunjin kaşlarını çatmış felix'e bakıyordu.

"Gerçekten seni ümitlendirdiğim için özür dilerim ama o kadar yakın olduğumuzu düşünmüyorum"

Felix diğer eliyle hafifçe hyunjin'i itmişti. Hyunjin de onu daha fazla sıkıştırmadan geriye çekilmiş, yatakta oturur pozisyonda onu bekliyordu.

Felix yatağın kenarında duran tişörtünü eline alıp giymişti, hyunjin ise ne olduğunu anlamaya çalıştığını gösteren bir ifade ile felix'e bakıyordu.

"Hyunjin dediğim gibi o kadar yakın değiliz ve bu beni rahatsız ediyor"

Felix yataktan kalkıp dışarı çıkacaktı ki, arkadan bir el onu engelledi ve arkasına dönmesini sağladı. İkisi de birbirlerine anlayış içinde bakıyorlardı ve bir süre öyle sessizce beklemişlerdi. Felix hyunjin'in elini yavaş yavaş bırakıp gittiğinde hyunjin sessizliği bozmuştu.

"En azından arkadaşlarının ve senin neden burada olduğunu açıklamama izin ver"

Felix hızla hyunjine döndüğünde hyunjin konuşmaya başladı.

"Felix aslında biz bir ortak-"

Birisinin kapıya hızla vurmasıyla hyunjin'in sözü kesilmişti. Felix korku içinde hyunjine bakıyordu ve korktuğunu da ifade edebiliyordu.

Hyunjin felix'e sessiz olmasını işaret ettiğinde felix başıyla onaylanmıştı ve hyunjin'in yapacaklarını bekliyordu. Hyunjin hızla olduğu yerden ayaklanıp sessizce kapıya doğru ilerledi. Felix korkuyla hyunjin'in elini tuttu ve arkasına geçti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 10 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Özür dilerim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin