Lütfen bolumu bitirdikden sonra vote etmeyi unutmayın♡
İyi okumalar♡~
Ayıcık yokdu. Hemen odamın her yerini aradıkdan sonra evin her yerini aradım. Annem odasından çıkıb yanıma geldi." Kızım ne arıyorsunda, böyle deli danalar gibi koşduruyorsun?"kafamı kaldırıb anneme bakdım." Anne odamın köşesinde kocaman ayıcık vardı. Şımdi ise yok. Her yeri aradım yok,yok işte" dedim. Annem" Aaa sen onumu arıyorsun?" Hemen kafamı salladım.
" Ben onu bir kutuya koyub depoda bi' künce koydum" dedi. "Ne? Neden? Yani neden oraya koydunki?"annem bir süre gözlerimin içerisine bakdı daha sonra "Sen neden bu kadar panikledin?"durdum. Kendimi çok şübheli apardıgımı yeni- yeni fark etmeye başladım. Hemen kendimi toplayıb,anneme bakdım. " Ne alakası varya,anne? Sadece çocuklukdan beri en çok oynadıgım ve sevdigim ayıcık" dedim.
Annem,ben hemen depoya gidecekdim ki,annem" Şimdi gitme. Hava karanlık. Sabah gidersin" dedi. Bende annem ondan bir şeyler sakladıgımı bilmesin diye kafamı salladım. Odama geçib, kendimi her zaman ki, gibi yataga fırlatdım. İçim içimi yiyordum. Kalbim sıkışmış gibiydi. Aslında orada olması, daha dogruydu. Orada hiç kimse onu bulmazdı. Ancak ayıcıgın orada olmasını gözlerimle görmesem rahat etmeyecekdim.
Gerginlikden uyuyamıyordum. Gözlerimi cama dikmiş,dışarıyı izliyordum. Saat hala sabahın 6-dı. Ayagıma terliklerimi giyib,mutfaga dusdum. Kendime hızlıca çokolatalı süt hazırladım. Çokolatalı sütümü pipetle içe içe odama gitdim. Kendimi oyalamak için bir şeylerle ugraşmaga karar verdim. Dolabıma yaklaşıb kendime rahat kıyafet alıb,giyindim.
Universiteye 3 gündü gidemiyordum. Annemden sorsamda 'ben halletdim,sen merak etme'dedi. Saate bakdım. Artık universiteye gitmek vakdimdi. Hemen çantamı alıb evden çıkdım. Universiteye gitmeden once tabikide depoya bakacakdım. Depoya girer- girmez annemin dediyi yere, yani köşeye bakdım. Orada kocaman kutu vardı. İçini açdım. Ayıcıgı kutuda görmek içimi o kadar rahatlatdıki,anlatamam.
Daha sonra bir otobuse minib,universiteye yakın olan bir kafecide düşdüm. Kendime kafe aldıkdan sonra universiteye yürüyerek gitdim. Birden kafamı bir yere çarparak kendime geldim. O kadar derin dalmışdım ki, duşuncelere kadını görmedim. Üzür için kafamı kaldıracakdım ki, en yakın arkadaşım Aysima oldugunu gördüm. Aysima " Emine? Kızım sen nerelerdesin? Öldük merakdan. Başıba kötü bir şeylermi geldi? Duyduk ki, seni polisler sorguya almışlar. Bu dogrumu? Peki, neden senden şüpheleniyorlar?"Aysima nefesiz suallar verirken birden bagırarak"Yeter!!"
Aysima yüzüme şaşkınlıkla bakarken ben ona bıkkın şekilde bakdım." Yeter, gerçekten. Şuan canım çok sıkkın. Hiç kimseyle konuşmak istemiyorum" dedim ve yanından geçib gitdim. Dersler bitdikden sonra eve gitdim. Odama geçdikden sonra üzerime rahat yani pijamalarımdan birini giyinib,elime telefonu alıb yataga atdım kendimi.
Telefonla ugraşdıkdan sonra uyudum... Kapı sesiyle irkildim. Telefondan saate bakdım saat geçdi,amma ben uyuyordum. Hemen yatakdan kalkıb,aşagı düşdüm. Annemi çagırdım ancak ses vermedi. Annem ses vermeyince mecbur kendim kapıya gitdim açdım. 1.85 boylarında bir oglandı. Çekici gözleri vardı. Siyah, dagınık saçı onu oldukca yakışıklı gösteriyordu. Ben onun bedenini süzdügüm gibi onunda beni süzdügünü gördüm. Bedenimi süzdügü zaman yutkunub gözlerini hemen çekdi.
Adamın konuşmayacagını anlayıb,adama bakdım." Merhaba. Buyurun?"dedim. Adam çekici gözlerini gözlerime çekdi ve" Merhaba" dedi....
Arkadaşlar bolumu bitirdikden sonra vote etmeyi unutmayınnnn♡
~Sizi çookkk seviyorummm~
Gelecek bolumde görüşürüz<3333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir küçük gün ışıgı
RomanceBaşka kadın tarafından evlatlık alınır. Ve o noktadan sonra hayatı deyişmeye başlar.Ancak taa ki, karşısına bi'adam çıkana kadar...