Pov: Krystian
Obudziłem się i od razu zobaczyłem Mateusza, który spał spokojnie obok mnie. Bardzo słodko wygląda znaczy STOP TO JEST TWÓJ PRZYJACIEL 😳 . Powoli wstałem i poszłem do łazienki, przebrałem się i poszłem do kuchni. Postanowiłem zamówić sushi i usiadłem na krześle oglądając tik toki z nudów.
Pov: Mateusz
Obudziłem się ale obok mnie nie było Krystian więc poszłem do kuchni.
M: Cześć Krystian, dałbyś mi coś do ubrania
K: oczywiścieKrystian podchodzi do szafy i daje mi bluze i spodnie, uśmiecham się do niego i idę z ciuchami do łazienki jak się przebrałem znowu idę do Krystiana . Zobaczyłem go jak oglądał coś w telefonie.
M:To ja pójdę już do domu
K:Czekaj, zamówiłem sushi dla nas , zostań to zjemy
M: dziękiUsiadłem obok Krystiana i zaczęliśmy rozmawiać o wszystkim i o niczym. Po chwili przyszedł dostawca i zjedliśmy sushi a później poszedłem do domu. Przeglądałem różne filmiki gdy nagle dostałem wiadomość od mojego starego znajomego.
(Od autora: wybrałam totalnie randomowe imię XD , jest 1 w nocy i dostałam natchnienia)
Dawid: Hej Mati dziś są moje urodziny i wyprawiam impreze Chcesz przyjść?
M: Wsumie czemu nie , ale mam pytanie czy może przyjść też mój przyjaciel?
D: Oczywiście im więcej tym lepiej. To przyjedź tak o 18 do mnie, mam nadzieję że pamiętasz gdzie mieszkam .
M: Oczywiście jak mógłbym zapomnieć gdzie mieszka dawix 😆
D:To pa, widzimy się u mnie i załuż coś w czym będziesz wyglądać naprawdę przystojnie, bo zaprosiłem parę ładnych dziewczyn 😏😏
M: Okej pa 😆Od razu napisałem do Krystiana
M:Hej Krystian Chcesz iść na imprezę, mój znajomy dziś ma urodziny o 18 się zacznie.
K: Oczywiście stary musimy się zabawić 😆 tylko ty prowadzisz bo chce wypić
M:no dobra 🙄 , czyli nie wypiję [†] mówi się trudno to przyjadę o 17:30 , tylko bądź gotowy na czas okej?
K:Ja nigdy się nie spuźniam
M:wcale, a przez kogo parę dni temu spóźniliśmy się do kina bo musiał jeszcze raz fryzure zrobić bo nierówno mu się ułożyła?
K:To była jedna taka sytuacja
M:a jak umuwilismy się z Maćkiem na kręgle i ty się spuznileś bo źle dobrałeś autfit?
K:🙄 dobra cichaj tam , teraz przyszykuje sobie wszystko więc się nie spóźnimy pa
M: mam nadzieję, paO 16:30 zacząłem szukać jakiegoś fajnego stroju i po chwili ubrałem się w:
(Sorry nie umiem opisywać, więc macie zdjęcie , powiedzmy że to Mateusz XD )
Po chwili byłem już gotów i ruszyłem pod dom Krystiana , po chwili wyszedł i był ubrany w:
(Znowu zdjęcie, wiem jestem leniem )
Wyglądał mega, nawet nie wiedziałem co powiedzieć. Jak tylko wsiadł ruszyliśmy do domu mojego kolegi, podczas jazdy rozmawialiśmy co nowego możemy nagrać. Gdy po chwili dotarliśmy, zobaczyliśmy duży dom który migał na różne kolory i słychać było muzykę że każdy by się domyślił że jest jakaś impreza, podeszliśmy do drzwi i zapukałem pare razy , po chwili otworzył nam Dawid i przytulił mnie a później Krystian.
D:Mati jak ja ciebie dawno nie widziałem, wchodź poznam Cię z taką jedną dziewczyną dla twojego kumpla też mogę jakąś znaleść ale na początku napijmy się.
M: Sorry Dawid ale ja odpadam z picia bo prowadzę.
K:a ja chętnie wypije
D: wchodźcie 😊Gdy wszedłem z Krystianem zobaczyliśmy dużo osób które widać było że są pijane trochę zrobiło mi się smutno że nie mogę wypić, może później wypije w domu. Usiedliśmy przy małym barku i Dawid nalał drinka Krystianowi i od razu wypił całego. Po paru drinkach widziałem że Krystian był już trochę pijany. Nagle przyszedł Dawid i przyprowadził dwie ładne dziewczyny , nie wiem czemu ale nie miałem ochoty z nią rozmawiać więc spojrzałem na Krystiana który już rozmawiał z drugą, więc też zacząłem rozmawiać z tą która podeszła do mnie . Po chwili tak nudno mi się z nią rozmawiało że modliłem się w duchu żeby poszła i na moje szczęście po paru sekundach poszła , więc spojrzałem na Krystiana, który miał na swoich kolanach dziewczyne, nie wiem czemu ale poczułem się zazdrosny, przecież to tylko przyjaciel więc poszłem pogadać z Dawidem . Po paru minutach Dawid poszedł do jakiejś dziewczyny więc poszedłem do Krystiana, zobaczyłem jak pije kolejnego drinka, podszedłem do niego i zabrałem mu drinka.
M:dla ciebie to już starczy
K:mateeuszz , odddaaj mojego drinka 😵💫
M : nie Krystian już za dużo wypiłeśKrystian zrobił mine obrażonego dziecka które nie dostało cukierka, zaśmiałem się cicho.
M: Krystian może wracajmy już jest późna godzina
K:takk moożeemy chcee iśćć spaaaćWstałem z krzesła i spojrzałem się na Krystiana Który ledwo wstał z krzesła i już się przewracał ale go złapałem, postanowiłem go wziąć na ręce bo wiedziałem że daleko tak nie pójdzie a on się we mnie wtulił, bardzo mi się to spodobało więc. Pożegnałem się z Dawidem i poszedłem do auta. Delikatnie posadziłem Krystiana do samochodu i zapiąłem pasy potem sam zrobiłem to samo i ruszyłem do domu. Jak dotarliśmy pod dom Krystiana, zobaczyłem że śpi więc wysiadłem z auta i delikatnie go chciałem wziąć na ręce ale się obudził, wyszedł z auta chwiejąc się więc trochę mu pomogłem, gdy byliśmy w domu nagle Krystian spojrzał się na mnie i uśmiechnął się, delikatnie przybliżył się a ja stałem w bezruchu. Oparł się swoją głową o moje ramię a po chwili pocałował mnie w szyję, nie wiedziałem co zrobić więc stałem nadal w bezruchu. Po chwili poczułem jak Krystian robi mi malinke czułem jak się cały czerwienie . Kiedy odzyskałem świadomość od razu odsunąłem się od Krystiana i zaprowadziłem go do łóżka, położył się i od razu usłyszałem ciche chrapanie, zaśmiałem się cicho i zacząłem zdejmować jego but i spodnie tak że został tylko w bokserskach i koszulce. Chciałem już iść ale poczułem jak ktoś mnie łapie za koszulkę.
K: proszęe zlostan , potzebuje cię
M:no dobra ale Daj mi się przebraćPrzebrałem się i położyłem się obok Krystiana a on od razu się do mnie przytulił a ja odwzajemnilem to i po chwili zasnąłem wtulony we Krystiana.
*****************************************
Po takim czasie napisałam kolejną część bo dostałam natchnienia. Pamiętajcie piszcie czy są błędy i czy chcecie kolejne części.Wogule jestem zdziwiona że ktoś to czyta bo dosłownie zawsze nie jestem z siebie zadowolona. I bardzo dziękuję że ktoś docenia mnie . Chcę też powiedzieć że miłego dnia lub miłej nocy i żebyś pamiętał ktoś kto to czyta że jesteś najlepszy że wstajesz rano i jestem z ciebie dumna .
Wogule mój Idol czyli Tom Hiddleston miał urodziny 9 lutego aaaa tak się cieszę. I jak składam życzenia jak ktoś ma urodziny.
Wszystkiego najlepszegoPapa dziubaski wy moje 😊
CZYTASZ
Gilathiss x Puzonik Miłość jest wśród nas "KxM" "GxP"
RomanceBędzie to opowieść o dwóch najlepszych kolegach a może coś więcej to moja pierwsza opowieść więc jak będą błędy to pisać Wogule Pisze tą książkę ponieważ jest mało książek o tym shipie więc trzeba to zmienić 😆 nie wiem czemu Pisze tą książkę po pr...