Thorin vešel do místnosti první. Já šla za ním a zavřela dveře. Začal si sundávat plášt mezitím co já mlčky stála u dveří. "Nemusíš se mě bát", řekl a otočil se na mě. Jeho pohled mě nutil se červenat. Odešla jsem do koupelny, opláchla si obličej a podívala se na sebe do zrcadla. "Co se to sakra se mnou děje?!", řekla jsem si v duchu a vrátila se do místnosti.
Když jsem vešla,Thorin seděl na rohu postele. Měl odhalenou hruď. Byla mužská plná svalů. Tváře mi začali hořet. Thorin se na mě hluboce zadíval a řekl mi, ať jdu k němu blíž. Stála jsem před ním, mezitím co on seděl a koukal se mi do očí. "Řekni mi y/n, kdo vlastně jsi?". Odpověděla jsem, že jsem pouhá vesnická holka. Ale on tušil, že kdybych nic neudělala, tak neutíkám. Přiznala jsem se, že jsem zlodějka. Kradla jsem, protože jsem musela. V ten moment mi Thorin obmotal ruce kolem pasu. Srdce mi začalo bušet. Přitáhl si mě blíž. Tak moc, že jsem musela položit mé dlaně na jeho svalnatou hruď. Naše tváře byly od sebe kousíček. "Tak to budeš moje zlodějka", zašeptal. Nemohla jsem odolat. Jeho šepot, dech i tlukot srdce pod jeho hrudí. Chtěla jsem ochutnat jeho všechna tajemství.
Začali jsme se líbat. Jeho rty následovaly ty mé. Jeho ruce přitom něžně zajížděly od boků pod můj svršek. Hořela jsem. Sjel hlavou na můj krk a začal ho líbat. Mezitím si prsty hrál na mé teplé kůži. Hluboce jsem dýchala. Nehty jsem mu ryla do hrudi. Pak přestal. Já popošla dozadu a pomalu si sundávala svršek. On se na mě díval. Vrátila jsem se k němu a lehla si vedle něj. On se na mě podíval a já na něj mrkla. Tušil co jsem chtěla. Začal mě líbat na krku, a pomalu sjížděl dolů. Jeho teplé rty mě vzrušovaly. Když byl u pupíku, zvedla jsem se a zadívala se mu do očí. "To by pro dnešek stačilo", řekla jsem a políbila ho. Převalila jsem se na svoji část postele. On mě ale opustit nechtěl, přivalil se za mě, obmotal kolem mého těla ruce a svíral mě jak plišového medvěda. "Dobrou moc, zlodějko", zašeptal mi do ucha. "Dobrou noc, trpaslíku", oplatila jsem mu a usnula.
ČTEŠ
Nezapomenu - Thorin x Y/n (15+)
FanfictionPotkáš náhodně trpasličího muže a zjišťuješ, kdo vlastně je, to ale ještě nevíš, že ti dočista změní život. (já vím že simpujete nad Thorinem, já taky)