Deel 2

479 8 23
                                    

De bel is weer gegaan. Maar we zijn eindelijk uit. Na Nederlands hadden we Duits en daarna hadden we handvaardigheid. (Ik heb geen idee wat voor vakken je hebt op havo ik doe vmbo-kader dus ben fucking dom)

We lopen naar onze kluisjes en we pakken onze jassen. "Oke dus we gaan naar die ginger?" Vraagt Matthy. "IK BEN GEEN GINGER!" Roept koen. "We hebben er twee hé" Zegt Raoul. 
"ROEL IK BEN OOK GEEN GINGER!!" Roep ik. "Ja tuurlijk gingers" Zegt Robbie. Koen en ik zuchten. "Nou goed zullen we gaan?" Vraagt koen. "Ja kom we gaan" Zeg ik. We doen onze jassen aan en we lopen naar onze fietsen.

"Emma mag ik aanhangen????" Vraagt San met pupyoogjes. "Alleen jij" Zeg ik. "YES!" Roept ze. Roel en ik hebben allebei elektrisch dus vandaar. "Wat is er met YES?" Vraagt Matthy. "Niks." Zegt San snel. We pakken onze fietsen en we gaan naar koen's huis. Sanne komt aanhangen. "Oh vandaar riep ze yes. Roellll mag ik bij jou aanhangen??" Vraagt Matthy. "Uhm even denken" Zegt Raoul. Roel gaat ineens harder en komt bij mij en Sanne fietsen. 

"Volgensmij is het nee matt" Zegt milo lachend. "Ja klopt" Zegt Roel. We fietsen nog even door maar als snel zijn we bij koen's huis. We stappen van de fiets af en koen maakt de voor deur open. 

We lopen naar binnen zetten onze tassen in de gang, doen onze jas en schoenen uit en we ploffen op de bank.

"Fifa spelen Boys?" Vraagt koen. "Ja isg" Zegt iedereen behalve ik en Sanne. "Zullen wij tiktoks maken?" Vraag ik. "Ja isg kom" Zegt ze. We staan op en wij lopen weer naar de gang. Wij doen onze jas en schoenen weer aan en we lopen naar de achtertuin.

Tijdskip~

We zijn weer thuis. Ik ben mijn huiswerk aan het maken. "EMMA RAOUL ETEN!" Roept mijn moeder. Ik doe mijn boeken dicht en ik loop naar beneden waar mam staat.

"Hey mam" Zeg ik en ik geef haar een knuffel. "Hey lieffie" Zegt ze en ze geeft me een knuffel. Nadat we van Koen kwamen gingen ik en roel huiswerk maken en mam kwam ook een keer thuis maar we hebben elkaar nog niet gezien.

"Hey mam" Zegt raoul als hij naar de eettafel loopt. "Hey lieffie" Zegt mama weer. We gaan aan tafel zitten en we gaan eten. Na het eten ruimen ik en roel op.

"Maar wie vind je nou leuk?" Vraagt hij. "Roel dat gaat jou niks aan" Zeg ik. "Uhh jawel het zijn ook mijn vrienden en ik ben je broer" Zegt hij. "Wat knap zeg je bent 5 minuten ouder" Zeg ik.

"En het gaat jou gewoon niks aan. Punt uit!" Zeg ik wat bozer en ik loop naar boven.
Zoveel afwas was het niet. We waren toch al klaar.

Ik ga aan mijn bureau zitten ik ga verder met mijn huiswerk. Als al mijn huiswerk af is wat ik morgen af moet hebben ruim ik mijn boeken op. Ik loop ook naar de badkamer en ik kleed me om in me pyjama en ik haal mijn make up eraf.

Dan ga ik mijn tandenpoetsen. Ik spoel mijn mond na 2 minuten en dan loop ik naar mijn kamer. Ik maak een vlecht in mijn haar en ik loop nog even snel naar beneden. "Hey mam ik ga alvast naar bed" Zeg ik.

"Isg schat. Slaaplekker alvast en tot morgen middag" Zegt ze. Ik geef haar een knuffel en ik loop weer naar boven. "ROEL IK GA NAAR BED!" Roep ik en ik loop naar mijn kamer en ik plof in mijn bed.

Ik zet mijn kussens rechtop en ik ga onder de dekens zitten. Ik pak mijn telefoon en ik ga nog wat snappen met Sanne. Ik maak ook nog even gn snaps naar de mensen waarbij ik een streak heb.

Ik zet mijn wekker ook nog om 7 uur en ik ga weer naar snap om te snappen met Sanne want ze heeft nu pas gereageerd.

Het is inmiddels al 01.00 s'nachts. Ik en sanne hebben besloten om te gaan slapen. Alleen dat was al een half uur geleden. Ik lig nog steeds wakker.

Ik lig te draaien en ik ben gewoon nog niet moe. Ik zucht. Ik heb vast nog wel ergens mijn slaapmasker liggen. Ik doe mijn licht aan en ik zoek in de kastjes. Ik heb hem.

Ik doe het licht weer uit en ik doe mijn masker op. Binnen no time val ik in slaap.

753 woorden.

Hai, een wat korter deeltje. Ik had koenisgingerr belooft om vandaag nog een deel online te zetten dus asjeblieft.

Weet niet wanneer nieuw deel.

Laat achter wat je ervan vond.

Nou kusjes van mij.

Klein broertjeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu