TIJDSKIP VAN TWEE DAGEN
Ik word wakker. Uit mezelf. Ik open mijn ogen en ik zie dat Rob nog slaapt. Ik pak mijn telefoon en ik maak gm snaps naar de mensen waarmee ik streak heb. Als ik dat heb gedaan wordt rob ook langzaam wakker. "Hey, lekker geslapen?" Vraagt Rob nog half slapend. "Ja hoor. Jij?" Vraag ik. "Ja best wel." Zegt hij. We knuffelen nog eventjes maar we besluiten er dan uit te gaan.
We doen onze joggingspakken aan en we lopen naar beneden. "Wat wil je ontbijten?" Vraag ik. "Roerei?" Vraagt Rob. "Ja isg. Wil je dan wel helpen met maken?" Vraag ik. Hij knikt en we beginnen met koken. Rob haalt er ook brood uit en hij dekt de tafel. Hij zet koffie en thee.
Na het eten ruimen we op en ploffen we op de bank. "Heb je vandaag dingen te doen?" Vraagt rob. "Nee hzo?" Vraag ik. "Oke. Nu heb je iets te doen" Zegt hij. "Ik kan hier niet tegen en dat weet je" Zeg ik. "Ik weet het, maar ik ga het niet zeggen" Zegt hij. Ik zucht.
Het is 12 uur. We zijn omgekleed en we gaan ergens heen. Ik ga achterop bij rob. Rob fiets naar het park toe. We stappen van de fiets af en rob zet hem op slot. We lopen hand in hand een rondje in het park.
We stoppen bij een bankje en we gaan zitten. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder. Hij legt zijn arm om me heen en hij beweegt langzaam met zijn hand over mijn arm. Ik wil zo graag zijn vriendin zijn. Maar gaat het dan niet te snel? Of gaan we nu al te snel? Ik weet het allemaal niet meer.
Eigenlijk gaan we niet te snel. Ik bedoel ik ken hem al sinds groep 4. En we weten alles van elkaar. "Em gaat ie?" Vraagt rob waardoor hij me uit gedachtte haalt. "Ja gaat wel" Zeg ik. "En nu eerlijk" Zegt hij. "Ik ben eerlijk. Ik zit alleen na te denken over ons" Zeg ik.
"Positief of negatief?" vraagt hij. "positief. Maar ik zat na te denken over of we te snel gaan ofniet." Zeg ik. "Ik vind niet dat we te snel gaan. Ik bedoel ik ken je al sinds groep 4 en ik vond je toen al leuk." Zegt hij.
Ik moet blozen. "Ik vind dat we ook niet te snel gaan. En ik vind je ook al leuk sinds groep 4" Zeg ik. Nu bloost hij. "Zullen we weer gaan lopen?" Vraagt hij. Ik knik en we beginnen weer met lopen.
Na een tijdje zijn we weer bij de fiets. Ik stap weer achterop en rob fiets naar mijn huis. Als hij de andere kant op fiets. "We moeten de andere kant op hé" Zeg ik. "Weet ik" Zegt hij. Hij fiets verder. We stoppen bij een ander parkje. Dit parkje is helemaal mooi versierd. "Wow" Zeg ik terwijl ik van mijn fiets afstap.
Rob zet zijn fiets op slot en we lopen door het parkje heen. We komen aan bij een super romantisch plekje en rob stopt met lopen.
Ik stop ook met lopen en ik kijk hem aan. "Lieve lieve Emma, we kennen elkaar al sinds groep 4 en sinds dag 1 vind ik je al leuk." Zegt hij. (VANAF DAY ONE ZIT JE VAST IN MIJN HOOFD, IN MIJN HOOFD. WANT ALS JIJ LANGS LOOPT STAAT MIJN HART STIL ZIJN ALLE PIJNTJES HEEL EVEN VERDOOFD. (YEAH) IK BEN STAPELGEK OP JOU. Sorry dit moest even)
"Wat wil je vragen?" Vraag ik. "Lieve lieve Emma, wil je mijn vriendin zijn?" Vraagt hij. Ik glimlach en ik geef hem een kusje. Hij maakt er een zoen van. Na eventjes laat hij los. "Is dit een ja?" Vraagt hij. "Tuurlijk is dat een ja. Ik wil niks liever dan jou vriendin zijn" Zeg ik glimlachend.
"Echt waar?" Vraagt hij. "Echt waar" Zeg ik en ik zoen hem weer. We staan in een fucking parkje te zoenen. OMG!!! Ik ben gewoon zijn vriendin!!!! Vandaag had niet beter kunnen worden!
We zijn weer thuis. We liggen op bed. Nouja ik lig op Rob en hij kriebelt in mijn haar. "Wat wil je doen schatje?" Vraag ik. "Weet niet." Zegt hij. Hij weet het wel alleen hij weet niet of ik het wil. "Je weet het wel" Zeg ik. "Uhmm ik weet niet of jij wel wilt." Zegt hij.
PAS OP ER IS EEN KLEIN STUKJE SMUTTT!!!!! ALS JE HIER NIET TEGEN KAN, KAN JE VERDER LEZEN BIJ😘
ALS JE ER WEL TEGEN KAN ZEG IK:
VEEL PLEZIER MET LEZEN!!! KUSJES!!!
JE LEEST
Klein broertje
FanfictionJa dit is geïnspireerd op het liedje: Klein broertje. Van raoul. Hoi ik ben Emma de Graaf, ik ben 16 jaar. Ik heb een tweelingbroer. Raoul. Onze ouders zijn gescheiden. We wonen bij mama. Papa zien we niet zoveel meer. Hij is nooit thuis dus leek he...