Deel 3

460 8 39
                                    

Ik word wakker van mijn kut wekker. Het is Dinsdag 7 uur s'ochtends. Gisteren weer tot laat gesnapt met Sanne. Ik kan wel gaan zeggen dat ik het niet meer moet doen maar ik doe het toch. Dusja. Ik bel Sanne. "Uhhmm wat is er?" Vraagt ze slaperig. "Hai kom je bed uit. En sorry not sorry dat ik je wakker belde" Zeg ik. "Ja prima maar zijn jij en roel hier om 5 over half 9?" Vraagt ze. "Ja isg. Nou doei doei" Zeg ik en ik hang op.

Ik kom langzaam mijn bed uit en ik loop naar mijn kast. Ik pak ondergoed en ik loop naar de badkamer. Ik doe de deur opslot en ik zet de douche vast aan. Ik kleed me uit en ik pak mijn handdoek die hier ligt. En ik pak ook mijn tandenborstel en tandpasta. Ik stap de douche in en ik begin met tandenpoetsen. Na 2 minuten spoel ik mijn mond en ik leg mijn tandenborstel-pasta in het rekje en ik pak de shampoo.

Ik maak mijn lichaam schoon en ook nog eventjes snel mijn gezicht. Als alles is afgespoeld blijf ik er nog ff onder. Na 2 minuten extra vind ik het wel mooi geweest. Ik zet de douche uit en ik droog me af. Ik doe weer hetzelfde aan als gisteren. Ik ruim mijn tandenborstel-pasta en mijn handdoek op.

Ik haal de deur van het slot af en ik loop naar mijn kamer. Ik doe een beetje concealer en mascara op. Ik pak ook nog snel mijn lipgloss anders moet ik die van Sanne weer lenen. Ik leg mijn lipgloss in mijn tas en ik pak de juiste boeken.

Als alles in tas zit ga ik naar beneden. Ik zet mijn tas in de gang en ik loop naar de keuken waar Raoul staat. Hij is ontbijt aan het maken. Voor zichzelf?? Normaal maken we voor elkaar ontbijt maar blijkbaar vandaag niet?

Ik pak een kommetje en een lepel. Ik pak de yoghurt uit de koelkast en de muesli. Ik flikker het allemaal in de kom. Ik ga aan het keukeneiland zitten en ik begin met eten. "Roel we moeten om 5 over half 9 bij Matthy en Sanne zijn."  Zeg ik en ik ga verder met eten. 

Na het eten ruim ik op en maak ik eten voor school. Als alles klaar is loop ik naar de gang en ik leg het in mijn tas. Ik doe mijn schoenen en jas aan. "ROEL WE GAAN" Roep ik en ik pak mijn sleutels. Ik pak mijn tas en ik loop naar de schuur. Ik zet mijn tas in mijn mand en ik zet mijn fiets buiten. Raoul doet het zelf maar.

Na een tijdje komt Raoul ook buiten en pakt zijn fiets. Roel zet zijn tas op het rekje en ik doe de deuren opslot. Nadat gaan we fietsen. Op naar Matthy en Sanne. Als we er zijn stappen we af en we lopen naar de deur toe. En Roel belt aan. Matthy doet open. "Hey Emma, Sanne is nog klaar maken maar je mag wel naar haar kamer toe." Zegt Matthy. "Hey Matthy oke." Zeg ik en ik loop naar binnen. Ik loop naar Sanne's kamer. 

Ik hoor de douche nog dus ze is vast douche. Ik ga op haar bed zitten en ik scroll een beetje door tiktok. Na ongeveer 3 minuten komt Sanne de kamer binnenlopen. "Hey San" Zeg ik. "Hey Em, zullen we gaan?" Vraagt ze. "Ja isg" Zeg ik. We lopen naar beneden. In de woonkamer zitten in de woonkamer. "Nou zullen we gaan??" Vraagt Sanne gehaast. 

"Ja ja kom" Zegt Matthy. De jongens staan op en Matthy en Sanne doen hun jas en schoenen aan. Matthy pakt zijn fiets en Sanne? Ja die is weer lui en gaat achterop bij Matt. "Jij bent ook echt lui hé?"V Vraagt Matthy lachend. "Weet ik. Vertel je de volgende keer iets wat ik nog niet weet??" Vraagt ze. Matthy zucht en we fietsen weg.

Hai,

Ik weet kort deel maar ik wou wat online zetten.  koenisgingerr schrijft ook een boek. Wat op dit boek lijkt alleen dan uit Sanne's perspectief.

Het heet Zus van Matthy dus ga zeker ff lezen.

Nou ik heb de eerste 2 toetsen gehad. Nog 5 te gaan. Ik moet eigenlijk leren maar ja Wattpad gaat voor vind ik.

Kusjes van mij

Klein broertjeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu