TIJDSKIP TOT ZATERDAG
Ik word wakker. Maar niet van mijn wekker maar van mijn telefoon. Ik zucht en ik pak half slaperig mijn tel. "Wat moet je San? Het is half 9 en ik lag nog zoooo lekker" Zeg ik. "Ook goeiemorgen. Zullen we shoppen?? En daarna gaan we zondag allebei een move maken." Zegt ze. We hadden morgen afgesproken om naar het park te gaan hier in de buurt. En Raoul, Matthy en Koen nemen hun vriendinnen mee. Heel eerlijk, ik wist niet eens dat Matthy een vriendin had.
Van Koen wist ik het hij was er zo trots over aan het praten. En Raoul die moet ik gewoon weten want hij heeft het er vaak genoeg over tijdens het avond eten. En ik heb haar al heel vaak gezien. "Ja isg. Hoelaat ben je hier?" Vraag ik. "Half 11" Zegt ze. "Oke maar waag het om te laat te komen San" Zeg ik. "Ja ja ik ben optijd. Nou doeiii" Zegt ze en ze hangt op. Ik zucht die gaat nooit optijd komen. Ze is altijd te laat. Daarom halen ik en roel haar altijd op als we naar school gaan. Want anders had ze duizende te laat briefjes.
Ik stap mijn bed uit. Ik kies leuke kleding aan. Het is weer zomer. Daar was ik echt aan toe je wilt niet weten. Ik kies een rokje en een croptop. Ik pak ook nog ondergoed en ik loop naar de badkamer. Ik doe de deur opslot en ik kleed me uit.
Tijdskip.
Ik ben klaar met alles en ik loop nu naar beneden. Als ik de woonkamer binnenloop zie ik Raoul achter de tv zitten. "Emma wie vindt je nou leuk???" Vraagt hij. "Das voor mij een weet en voor jou een vraag" Zeg ik en ik loop naar de keuken waar ik mijn ontbijtje maak. Ik eet mijn ontbijt op en ik ruim het op.
Ik plof weer op de bank en ik wacht totdat het half 11 is.
Na drie kwartier gaat de bel.Het is allang half 11 geweest dus ik had gelijk ze kwam te laat. Ik doe de deur open. Het zijn Matthy en Sanne. "Hey matt, roel is op zijn kamer." Zeg ik. "Oke doei veel plezier." Zegt hij en doet zijn jas en schoenen uit en hij loopt naar boven. "Ik doe ff mijn schoenen aan." Zeg ik. Sanne knikt en ik doe mijn schoenen en jas aan. Ik pak nog snel mijn telefoon en mijn pinpas en ik loop weer naar de voordeur. Ik pak mijn sleutels en ik loop de deur uit.
TIJDSKIP tot Zondag.
Gisteren was heel leuk. Ik heb nieuwe kleren gekocht en we hebben samen nog geluncht het was zo gezellig. Ik ben nu mijn make up doen omdat we zometeen naar het park gaan. Als ik klaar ben loop in naar beneden. Ik heb al ontbeten. Ik doe mijn schoenen en een dun jasje aan. "ROEL KOM JE?" Roep ik. Hij komt naar beneden met Lieke.
"Oh hey liek, ik wist niet dat je eral was." Zeg ik. "Maakt niet uit." Zegt ze. We geven elkaar een knuffel en we lopen naar buiten. Lieke gaat achterop bij Roel en we fietsen naar het parkje. "Zozo Matthy en Sanne zijn eral" Zeg ik als ik mijn fiets neerzet. "Ja leuk Em. Het komt door Matt dat ik optijd ben hoor" Zegt ze. "Dat dacht ik al ja" Zeg ik en ik geef haar een knuffel.
"Matt ik wist niet eens dat jij een vriendin had" Zeg ik. "Ik ook niet" Zeg Sanne. "Ohja dat kan. Ik praat er nooit over" Zegt hij. Iedereen is er met zijn vriendin alleen matt zijn vriendin is er nog niet.
We lopen naar een mooi plekje. We leggen een kleedje neer en we gaan met zijn alle op het kleed zitten. Na een tijdje komt... SOPHIE?!? hierheen. Ik en Sanne kijken elkaar verbaast aan. "Hey schatje" Zegt Sophie tegen Matthy. "Hey schat." Zegt hij terug. San en ik staan op en we lopen naar een ander plekje.
"Wat is dit?!" Vraagt ze boos. Voor de duidelijkheid: Sanne en ik mogen Sophie niet. Waarom niet? Nou ze is de player van de school, ze pest eerste jaars, is gemeen, doet alles voor fame, en op school vinden ze Matthy de knapste jongen van de school en als je dan zijn vriendin bent. Tja dan ben het onderwerp van de dag. Miss zelfs langer dan een dag.
"Geen idee" Zeg ik. We zien dat rob en milo ook naar ons toe komen. "Hey meiden gaat ie?" Vragen ze. "Met mij gaat wel. Maar met San..." Zeg ik. Ik kijk rob aan en ik geef hem een sein dat hij mee moet lopen. We lopen met zijn tweeën weg.
"Hzo moest ik mee? En waarom moet milo daar blijven staan?" Vraagt hij. Kut hoe ga ik dit zeggen... Ik ga niet tegen rob zeggen dat ze Milo leuk vind....
"Oh gewoon. Zullen we een rondje lopen?" Vraag ik. Hij knikt en we lopen samen een rondje. "Wist jij dat Sophie de vriendin van Matt is?" Vraag ik. "Nee, hij zegt er nooit over. Ik zou als ik een vriendin heb er heel trots over zijn ofzo. En zeggen wie mijn vriendin is." Zegt hij.
"Vindt je iemand leuk?" Vraag ik. "Uhm........ ja" Zegt hij. "En jij?" Vraagt hij. Moet ik eerlijk zijn? "Ja" Zeg ik. "Wie??" Vraagt hij. "Vertel jij eerst maar wie je leuk vindt" Zeg ik. Hij zucht maar hij stopt met lopen. Ik stop ook met lopen. Ik kijk hem raar aan.
"Het is een goeie vriendin van mij en ik ben bang om de band te verpesten" Zegt hij. "Bij mij is het ook een goeie vriend en ik ben ook bang om de band te verpesten" Zeg ik. Hij kijkt me aan.
Hij komt steeds dichterbij. Ik voel zijn adem in mijn gezicht. Hij doet ze'n ogen dicht en ik voel zijn lippen op de mijne. Ik doe ook mijn ogen dicht. Na eventjes laten we los. "Ik vind jou leuk Emma" Zegt hij. Ik glimlach. "En ik vind jou ook leuk" Zeg ik. We glimlachen naar elkaar en we zoenen weer. Nou als dit geen move meer is dan weet ik het ook niet meer.
TIJDSKIP~
Ik ben weer thuis. Het was wel leuk bij het park alleen als er zo'n hc kind bij zit dan is het iets minder. Roel is naar Lieke toe, Matthy ging met Sophie mee, Milo ging met Sanne mee ik hoef niet te weten wat hun nu aan het doen zijn want ze is niet meer beschikbaar op snap.
Jamie(De vriendin van Koen) is met koen meegegaan. En rob?? Hij is met mij mee gegaan. "Zullen we naar boven?" Vraag ik. "Ja isg" Zegt rob. Ik ruim de vaatwasser in en we lopen naar boven. Rob ploft op mijn bed en hij opent zijn armen. "Kom is" Zegt hij. Ik ga in rob's armen liggen. Hij begint met kietelen. En als ik ergens niet tegen kan is het kietelen.
"Roooobbbbbbbb stooopppppp" Zeg ik lachend. "Uhm heel even nadeneken....... Nee" Zegt hij. Ik probeer me los te maken uit zijn grip. JA ik ben los. Ik lach en ik ren een naar de badkamer. Ik wil net opslot doen als rob er ook staat. "Jammer joh" Zegt hij lachend. "Nouu... maar kan je wel stoppen met kietelen??" Vraag ik met puppy oogjes. "Vooruit dan" Zegt hij en hij geeft me een kusje.
Het is weer een uur verder we liggen in bed. Ik lig op de borst van rob. We hebben mei vakantie trouwens. We leggen onze telefoons onder stroom en we gaan slapen. Ik lig al vrij snel in dromenland met Rob in gedachtes~
1357 woorden.
Hai,
Uhm ja geen spicy deel, ik vond het anders te snel gaan.
Morgen is valtijnsdag en ik ga niks doen want ik ben verlegen en bang dus ja. Mijn vriendin wil me koppelen met hem. Ja dat dus.
Voor de duidelijkheid: IK HAAT VALENTIJNSDAG!!!!
Dusja veel plezier als je er wel van houdt en er iets mee doet.
Morgen komt er een speciaal een deel online voor valentijnsdag.... Maar voor de rest ga ik niks doen.
En ik moet nog 3 toetsen maken!!!! BEN BIJNA KLAAR!!!!!
Nou
Kusjessss
JE LEEST
Klein broertje
FanfictionJa dit is geïnspireerd op het liedje: Klein broertje. Van raoul. Hoi ik ben Emma de Graaf, ik ben 16 jaar. Ik heb een tweelingbroer. Raoul. Onze ouders zijn gescheiden. We wonen bij mama. Papa zien we niet zoveel meer. Hij is nooit thuis dus leek he...