Yoonie~
Nasılsın hyung?Bay Park🍊
İyiyim Yoonie
senYoonie~
iyiyim
dersteyimBay Park🍊
şansa bak ki bende
niye derste telefonla oynuyorsun
dersiniz kimleYoonie~
Bay Jeon ile
bir anda sınıfa girip telefonla oynamak serbest diyince
herkes telefona gömüldü
bende sana yazim dedimBay Park🍊
garip
niye böyle yaptı ki
yazarak iyi yapmışsın YoonieYoonie~
bilmiyorum da
sanırım Taehyung ile arasında olan bir şey
geldiğinden beri arkadaşıma
yiyecek gibi bakıyor çünküBay Park🍊
Jungkook hep öyle bakıyor arkadaşına
fark etmedin miYoonie~
hayır fark etmedim
siz genelde hep beraber geldiğiniz için
gözlerim senin üzerinde oluyorBay Park🍊
evet biliyorum
hissediyorum bakışlarınıYoonie~
Ah utandım😳
gözlerimi senin üzerinden alamıyor olmam benim suçum değilBay Park🍊
bu bir suç demedim zaten Yoon-ah
bakışlarının güzelliği gerçekten de çok hoşuma gidiyorYoonie~
bakışlarımın güzelliğinin sebebi senin güzelliğin sayesinde hyungBay Park 🍊
Yoonie
beni utandırıyorsunYoonie~
hyung
bakışlarımın böyle ışıl ışıl parlamasının sebebi senin ışığındanBay Park🍊
beni gerçekten de utandırıyorsunYoonie~
neyse
hyung bugün yeni bir kelime öğrendim biliyor musunBay Park🍊
ne alaka şuan|
aa öyle mi
neymiş o kelimeYoonie~
ApricityBay Park🍊
daha önce duymamıştım hiç
anlamı ne pekiYoonie~
Kışın güneşin verdiği sıcaklık hissine deniyormuş
bu kelime tam olarak bana seni anlattıBay Park🍊
nasıl yaniYoonie~
sen benim kışımdaki güneşsin
eğer buzlarım çözüldüyse bu senin sayende
zira beni eriten de senin sıcaklık hissin hyungBay Park🍊
dersim Jungkook'la demiştin değil miYoonie~
evet hyung
noldu
(görüldü 10.34).
Jimin sınıfındaki öğrencilerine serbest olduklarını söyleyip sınıftan çıktı hızlıca. Koşar adımlarla ikinci kattaki resim sınıfına indi. Kapıyı birkaç defa çalıp cevap beklemeden kapıyı açtı.
"Bay Jeon, bölüyorum kusura bakmayın" gözleri öğrenciler üstünde dolaştı. İstediği kişi bulunca takılı kaldı.
"Sorun değil Bay Park. Bir sorun mu vardı?"
"Yok hayır bir sorun yok. Min Yoongi'yi bir dersliğine alabilir miyim?" Jungkook istemsizce kaşlarını kaldırdı. Hyungu ne işler peşindeydi ki.
"Tabiki. Yoongi çıkabilirsin" her şeyden habersiz yerinde oturan öğrenci de şaşkındı. Hyungunun buraya gelmesini hatta onu dersten almasını beklemiyordu.
Taehyung ve Jin iki yanından dürterken Hoseok shipinin moment vermesine seviniyordu. Hızlıca toparlanıp kendine geldi ve bekleyen büyüğünün yanına gitti.
"Bir sorun mu var Bay Park?" büyük olan gülümsedi. Sorusunu görmezden gelip küçüğünün bileğini tuttu. Gözüne kestirdiği yangın merdivenine götürdü. Hızlıca merdivenleri tırmanıp çatıya çıktılar. Küçük olan hala ne olduğunu anlamıyordu.
"Hyung, ne yapıyoruz burada?" diye mırıldanıp okulunun çatısından manzaraya bakmıştı
"Sadece rahat bir yerde olalım istedim. Çünkü daha fazla kendimi tutamıyorum" Yoongi'yi bileğinden çekip kendine yasladı.
"Anlamıyorum hyung" daha da yaklaşabilirmiş gibi çekti küçüğünü iyice kendine.
"Diyorum ki, 6 ayın bitmesine daha çok var. Ben dayanamıyorum. Seni en güzel şekilde sevmek, en güzel şekilde öpmek istiyorum. Yoongi izin verirsen eğer ben senin sadece öğretmenin değil, sevgilin de olmak istiyorum" Yoongi duyduklarıyla şok olurken sevinçten gözleri dolmuştu.
"Hyung, şuan bana çıkma teklifi mi ediyorsun sen?" Jimin küçüğünün bu tatlı hallerine güldü. Minik burnuna küçük bir öpücük bıraktı.
"Evet çıkma teklifi ediyorum. Kabul ediyor musun?" cevabını bilse de yine de merakla bekliyordu öğretmen olan.
"Ediyorum hyung. Bunu sorman bile hata. Seni ne zamandır sevdiğimi biliyorsun zaten. Yine de cevaplandırayım. Olurum hyung. Sevgilin de olurum, ailen de olurum. Her şeyin olurum hyung" mutluydular. İkisi de mutluydu. Park Jimin kendisini bu kadar seven çocuğun güzelliğine, Min Yoongi ise yıllardır süren aşkının karşılık bulmasına mutluydu.
Minik eller beyaz çocuğun beline, kemikli eller ise hyungunun boynuna dolanmıştı. Gül kurusu dudaklar dolgun dudaklarla buluştu. Saf ve güzel duygularla dolu öpüşmeye bir süre sonra diller karışmıştı. Büyük olan diliyle küçüğünün ağzını keşfediyor, Yoongi ise Jimin'in ağzına inliyordu.
Nefessiz kalan ikili ayrıldılar bir süre. Sonra boş kalmış gibi tekrar buluştu o dudaklar.
Bugün o çatıda iki aşk sarmaşığı bir daha ayrılmamak üzere birbirine dolanmıştı.
11.02.2024 tarihinde Min Yoongi özenle sevip büyüttüğü aşkının karşılığını bulmuştu. Park Jimin ise bu karşılığı vermekten hiç çekinmeyecekti.
.
Namjoon h(k)ocam😋
Seokjin bir şey sorucam
Jimin bir aralar demişti ki
'Yoongi benim gözlerime bakamıyor'
niye ki?Öğrencim Jin😇
Yoongi'nin bir sözü vardır bilir misin hyung?
'Park Jimin'in gözlerine bakarsanız aşık olursunuz'.
Yazmak istediğim soft bölüm buydu da kısa sürdü ya. Tıkandım gibi bir şey oldu. Hoşuna gitmediyse kusura bakmayın lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mr. Park
FanfictionMin Yoongi en çok biricik öğretmeni Park Jimin'i çizmeyi severdi... •semeGi × ukeMin •minific •texting+düzyazı