-Alo?
X:Sunteti sora domnișoarei Lee Yi-seo ,Nu-i asa?
-da, eu sunt, ce s-a întamplat?
X:Trebuie să vă spunem că sora dumneavoastră a făcut un contract de lucrare cu noi timp de 4 ani, doar ca ea a lucrat la noi doar 2 ani și va trebui să veniți dumneavoastră la locul ei de muncă!
-c-cum? Spun șocatătrebuie să lucrez un an ca și sora mea? Nu prea cred...
X:ne pare rau sa va contrazicem, doar ca daca nu veti veni la muncă saptamana viitoare va trebuie să plătiți 3 miliarde de woni.
-ne vedem saptamana viitoare.
X:va vom trimite un mesaj cu locul și programul.V-a trebui să lucrez ca și Yi-seo?!doar când ma gandesc mi se pare ciudat, nu o pot concedia, dacă aș lucra acolo, imi voi aminti și mai mult de ea, și așa sunt prea emotivă, și dacă tipi puțin la mine imi dau lacrimile.
Am observat ca am primit mesajul cu locul și programul, doar ca este UN CLUB?! Eu intr-un cuib, nu am fost să ma distrez, dar să mai lucrez, dar iar, nu aveam ce face, nu aveam destui bani să plătesc datoria,ce era să fac?
Totuși, programul ma deranja, avem numai ture de noapte, cum ar veni, de la 7 seara până la 5:30 dimineata, atunci ma trezeam înainte, dar iar nu pot face nimic în privința asta..
Nu vreau ca maine să nu mai dorm de la 7 până la 6,pana ajung acasa, dar nu am ce face.~A doua zi, dimineata~
M-am trezit după ce nenorocita aia de alarma suna mai ceva ca un tanc, și am realizat ca este 10:30, perfect nu mai mananc micul-dejun , i-au direct prânzul, ma duc repede imi la baie fac un dus și rutine de skincare,apoi ma îndrept spre bucatarie, îi pun lui Pung-gie bobitele în bol și ma uit în frigider să văd ce să fac mananc, grozav era gol!!
Așa ca am zis ca trebuie să merg la cumpărături, m am schimbat și am mers spre magazin, am luat de toate, absolut de toate, am luat ingrediente pentru gimpab, e cel mai ușor de facut și este și bun.
Ajung acasa și surpriza, este ora 12:56, ce mult am stat, frate, m duc repede sa-mi pregătesc gimpab, mananc și ma joc pun cu Pung-gie, atunci primesc mesaj de la Yu-ri.
Yu-ri~♡
-Hey, ce faci? Esti mai bine? Ai mâncat? Vrei sa vin sa stau cu tine? ❤13:45
-Hey, da, sunt mai bine, am mâncat gimpab, te astept, iei soju și pui? 😁😽 13:46
-huh, tot eu, bine, alegi tu filmul?13:57
-dappii:)) 14:06
După ce am vorbit cu Yu-ri , m-am dus în canapea și am început să caut un film, am stat o grămadă, nu știam dar până la urma am ales un film dragut, în jur de ora 3 farae ceva, apare și ea cu soju și pui, apoi ne uitam la film.
Am stat așa până la ora 5 și ceva, după care i-am povestit tot lui Yu-ri, ca mai apoi să ma duc să ma pregătesc. Am stat destul de mult, fiindcă nu știam exact ce să port.
Ies repede din casa și chem un taxi pornind spre club. Am ajuns cu fix 10 minute sa înceapă programul, asa ca ma schimb repede în uniforma de chelner, nu va mint dar era destul de urata, cu o fusta scurtă puțin peste fund, o camasa mai transparenta și un sacou, ce sa zic mai mult dezbrăcata decât îmbrăcata,bine ca aveam pantaloni scurti la mine...
Ma duc la bar și îmi iau tava cu băuturi și încep să umblu ca nebuna și întreb tot felul de oameni care stau aici, și se pupa cu toate fufele. Nu mi plăcea aici.
Uram deja slujba asta, mai ales ca mulți dintre ,, îndragostiti "se cam holbau la mine, nu imi plăcea de loc,voiam acasa..
Ma duc spre bar și fără să vreau ma izbesc de cineva
-ohh, imi pare foarte rău, spun eu strângând cioburile de pe jos. Sunteti bine?
Yoongi:eu sunt bine, dar cred ca tu nu prea esti,zice facandu-mi semn spre mâna mea plină de sânge din cauza cuiburilor.
-oh, pai, asta...nu ma doare..zic eu după care plec spre cos unde arunc cioburile-aishhh, deja m-am saturat, zic eu si imi dau ochii peste cap în timp ce eram la baie punandu-mi apa peste tăietură.
~Yoongi~
-Ati vazut-o pe fata, aproape ca te-ai tăiat, hyung, ce naivă era
-pun pariu ca e numai pentru bani aici, nu, hyung?
-huh,ăm da așa cred...
-yaaa, hyung doar nu te-ai îndrăgostit, era chiar frumoasa fata
-cee, nuuu, ma gandesc ca am putea profita de ea, ce spuneti?
-Nu-i o idee rea, dar totuși..
-gura Jin hyung, să o facem
-Jung Kook, altă totul despre ea și mâine acționăm!~Ymi-ra~
Era trecut de ora 6, când plec spre casa,chem un taxi și imi dau drumul la casti punând puțină muzica ca să ma țină trează, astăzi au fost așa mulți, trebuia să stau doar până la 05:30, dar e trecut de 6.
~am rescris și capitolul asta, ce spuneti? Va place varianta asta? :))
CITEȘTI
My Soul, His world |Min Yoongi|
Romance#5 yoongi 28.04.2024❤️🩹 #104 BTS 07.08.2024 Ymi-ra: ~Inima imi spunea sa te iert și sa te iubesc, dar creierul imi spunea sa te uit și sa te urasc, am ales sa-mi ascult inima, până în momentul în care te-am văzut cu ea, sarutandu-va , am vrut sa t...