4.

70 6 2
                                    

După ce au terminat de mâncat, am strâns masa si am plecat împreuna cu Jung Kook, am aflat că așa îl cheamă iar Bam este câinele său.

-și aici locuiesc eu..
Jung Kook:uwuuu, draguț
-Pung-gie, sunt acasa..
Ma duc ușor spre ușa dormitorului meu , unde o găsesc pe această dormind în patul meu. Aww www, ce draguța esti!spun după ce îi mangai blanița.

Prima oară merg în dressing, unde scot  două geamantane, îl i-au pe primul și imi pun o parte din haine, îl i-au și pe al doilea și imi pun cealaltă pare din haine împreună cu rutina de skincare și produse de make up . I-au apoi o geantă mai mare în care bag toate accesoriile și câteva perechi de adidasi și papucei.

După ce le scot din dressing și le aduc în living, i-au înca o geantă mare în care pun toate produsele de spălare pentru Pung-gie alături de hainuțele și mâncarea ei.

-gata, Jung Kook, putem merge.
Jung Kook:ai mai multe bagaje decât noi 7 la un loc, ce faci cu toate astea?
-imi trăiesc viața.

După ce ma ajuta sa le urc în masina, ne urcam și noi.

-Jung Kook, crezi ca ai putea sa-mi faci o favoare?
Jungkook:ce fel de favoare?
-poti sa ma lasi la locul meu de muncă trebuie să vorbesc cu șeful meu.
Jung Kook:cred ca pot, unde se află?
 
Am băgat adresa pe GPS, iar nu după mult timp ajungem,I-am mumtumit lui
Jung Kook apoi am intrat în club.

-îmi pare rau.. Nu trebuia să plec așa brusc..
-nu trebuia să pleci deloc, ai noroc ca nu  iti cer să platesti datoria. Nici nu cred ca ai fi în stare.
-îmi pare rau... Spun și fac o plecăciune.

După asta am mers la vestiare mi am luat geantă care din fericire înca  mai avea portofelul și telefonul in ea.Apoi ma îndrept spre Jung Kook.

Jung Kook:ce a durat atât? Parca ai zis ca vii repede
-oh.. Am... M-am întalnit cu niște prietene, scuze ca te-am facut să astepti.
Jungkook: în fine, hai să mergem.

Îmi rezemasem capul de geam, până când a început ploaia, era așa liniștitor,însa îmi era frică pentru Pung-gie, s-ar putea speria tare.

Ajungem, așa că o iau pe Pung-gie și iau și o geanta,apoi,întru repede în casa
-aww,ce draguța esti, nu te speria, bine? Sunt aici, spun după care îi mangai blanița.

Dar sunt întrerupă de Jungkook, care avea cele două geamantane și geantă agățată de gât, era așa dragut.

-stai, să te ajut. Spun după care iau geanta după gâtul lui și o desfac, acolo erau lucrurile lui Pung-gie, bun asta nu mi trebuie acum.
Yoongi: mama câte lucrurile ți-ai luat, pleci cumva în vacanță?
-hmmm, nupp,cineva m-a răpit și acum trebuie sa  fiu menajera, zambesc ironic.
Yoongi:hmmm, oare cine?
-ma-ta, zic încet că sa nu ma audă.
În fine, eu unde stau? Trebuie să despachetez.
Yoongi:vino.

Îl urme, până sus la etaj,unde intram intr-o camera mare și întinecoasa, nu mi place întunericul, e înfricoșător.

-iti bati joc de mine? Mi+e frică de intuneric...
Yoongi:yaaa, vezi asta e camera mea, și stau eu cu tine, deci nu mai fa mofturi.
-huh, încep să despachetez, imi pun hainele în dulap,  și restul la baie,dupa, cobor jos unde unul dintre ei se juca cu Pung-gie.
X:nu-i asa ca e draguta?
-ba da, spun după care o scarpin după urechea dreapta
J-hope:apropo, eu sunt J-hope
-iar eu Ymi-ra, imi pare bine.. Cred ca ma duc la bucătărie..
J-hope:Mhm

Merg spre bucătărie , unde la masa era Yoongi butonand telefonul și unul dintre ei care punea masa.

-lasa-ma să te ajut. Spun ducă care îi iau farfuriile din mână și le așezat pe masa.
Jin:h pai mersi, apropo, sunt Jin.
-Ymi-ra, imi pare bine, spun cu un ușor zambet.dupa care termin de așezat masa. Ma duc sa-i chem pe ceilalți.
-băieți, hai la masa. Vin unul câte unul și se asează la masa.
Yoongi:tu nu mănânci?
-nahhh, nu mi-e foame
Yoongi:nu ai mâncat de aseară.
-ce ți pasa? Nu mi-e foame și gata.

Ies din bucătărie și mer în living trantindu-ma pe canapea, până am realizat ca nu am vorbit cu Yu-ri, M-am dus, cred ca ma caută și FBI.

Îi formeze repede nr.și o sun.

-Alo? Yu-ri?.... Spun cu puțină teama
Yu-ri:yaaa, ai înnebunit? Unde ai plecat? Am venit la tine și nu era nimeni acasa, unde esti???? Esti bine măcar?
-uh, umm, am plecat intr-o vacanta cu umm... Prietenii.
Yu-ri:dar Ymi-ra tu nu ai prieteni... Unde esti, vin să te iau?
-asculta, nu pot să iti spun acum, bine? Orice ar fi voi fi bine, așa ca nu-ti face griji, ok?
Yu-ri:ma cam speri, să ma suni dacă se întâmplă ceva, ok?
-bine, paa, te iubesc!!!
Yu-ri:și eu vacuta mea!

~inca un capitol resctis:))) va multumesc pentru activitatea de până acum:))

My Soul, His world |Min Yoongi|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum